قیمت توکن پیکسل (PIXEL)

تحلیل قیمت توکن پیکسل (PIXEL)

زمان مطالعه < 1 دقیقه

بازی‌ بلاکچینی پیکسلز (Pixels)، روز دوشنبه توکن پیکسل (PIXEL) خود را راه‌اندازی کرد و این ارز دیجیتال از آن زمان، شاهد افزایش قابل‌توجه قیمت و حجم معاملات خود بوده است. در این پست به بررسی قیمت توکن پیکسل (PIXEL) می پردازیم.

قیمت توکن پیکسل (PIXEL)

گیمرهای دنیای کریپتو، مدت‌هاست که منتظر راه‌اندازی توکن پیکسل بودند. در همین راستا، بازی پیکسلز طی چند ماه اخیر و پس از مهاجرت از پالیگان به شبکه رونین (Ronin) در پاییز گذشته، شاهد افزایش حساب‌های کاربران بوده است. تیم توسعه‌دهنده این بازی از کمپین‌های بازی برای ایردراپ (play-to-airdrop) برای ایجاد تعامل و پاداش‌دهی به بازیکنان خود استفاده می‌کند.

لازم به ذکر است که پیکسلز، توکن PIXEL خود را از طریق سرویس لانچ‌پول (Launchpool) صرافی بایننس معرفی کرد و کاربرانی که بایننس کوین (BNB) و استیبل کوین FDUSD را استیک کرده بودند، ۳۵۰ میلیون توکن PIXEL را دریافت کردند. پس از راه‌اندازی رسمی توکن PIXEL نیز، بایننس آن را در پلتفرم معاملاتی خود لیست کرد.

بر اساس داده‌های سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، پیکسل از صبح روز دوشنبه تاکنون، حجم معاملاتی به ارزش بیش از ۱٫۴۶ میلیارد دلار داشته است.

این موضوع، پیکسل را به هشتمین توکن پرمعامله در کل بازار تبدیل کرده است. در میان ارزهای دیجیتال حوزه بازی نیز، پیکسل از لحاظ حجم معاملات، در صدر جدول قرار دارد.

علاوه بر این، تیم پیکسلز هم در یک ایردراپ غافلگیرکننده که آخر هفته اعلام شد، ۲۰ میلیون توکن PIXEL را به استیک‌کنندگان توکن RON اهدا کرد.

همه این عوامل دست به دست هم داده‌اند و توکن PIXEL را به رمزارز ترند بازار تبدیل کرده‌اند. در زمان نگارش این خبر، PIXEL با قیمت ۰٫۵۹ دلار معامله می‌شود که از زمان معرفی، بیش از ۱۶٫۵ درصد رشد داشته است.

decrypt

امتیاز 4.5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT