زبان اسپانیایی

بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان اسپانیایی

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه افراد دچار زندگی پر مشغله‌ژای هستند و بسیاری علاقه‌مند به یادگیری چند زبان زنده دنیا می‌باشند اما شاید برنامه‌ی کار و فعالیت‌های آن‌ها به گونه‌ای باشد که قادر نباشند در کلاس‌های آموزش زبان‌های خارجی شرکت کنند و خوشبختانه انواع اپلیکیشن‌های یادگیری زبان، برای آموزش زبان‌های انگلیسی، آلمانی، عربی، ایتالیایی و … ارائه شده است که این امکان را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است تا بتوانند در اوقات فراغت خود به یادگیری زبان‌های مورد علاقه‌ی خود بپردازند. در این مقاله قصد داریم برای یادگیری زبان اسپانیایی، چند اپلیکیشن بسیار خوب را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس با اول پرداخت همراه باشید تا با بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان اسپانیایی در سال 2019 آشنا شوید.

زبان اسپانیایی
زبان اسپانیایی

با اپلیکیشن های یادگیری زبان اسپانیایی در سال 2019 آشنا شوید

در این بخش از مقاله شما را با برخی از اپلیکیشن های یادگیری زبان اسپانیایی آشنا خواهیم کرد.

Todo-claro

اپلیکیشن Todo-claro یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان اسپانیایی می‌باشد که دارای منابع بسیاری برای آموزش زبان اسپانیایی به شما می‌باشد. این یک پلتفرم رایگان است که از طریق آن می‌توانید به یادگیری زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه، اسپانیایی و پرتغالی بپردازید. از مزیت‌های این برنامه کاربردی این است که می‌توانید به خوبی به تمرین لغات بپردازید.

Curso de Espanol

در این اپلیکیشن که یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان اسپانیایی می‌باشد، بیش از 500 صفحه آموزش گرامر، مقاله و … وجود دارد. این پلتفرم بی‌شک یکی از فوق العاده‌ترین منابع آموزی رایگان است. از مزیت‌های این اپلیکیشن این است که دارای اشعار، موزیک و داستان‌های اسپانیایی همراه با ترجمه‌ی آن‌ها برای آموزش وجود دارد.

Lingorilla

اپلیکیشن Lingorilla یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان اسپانیایی می‌باشد که با استفاده از ویدئوهای آموزشی به آموزش زبان اسپانیایی پرداخته است و این ویژگی است که آن را از سایر پلتفرم‌ها متمایز کرده است. بیشتر آموزش‌ها در این برنامه کاربردی از طریق آموزش‌های تعاملی صورت می‌گیرد و از سخنگویان بومی برای آموزش تلفظ صحیح لغات و لهجه اصلی، استفاده شده است. هزینه‌ای که باید برای استفاده از این اپلیکیشن بپردازید برابر است با 19.99 یورو در هر ماه و 59.57 یورو برای هر سه ماه.

زبان اسپانیایی
زبان اسپانیایی

Babble

اپلیکیشن Babble یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان اسپانیایی می‌باشد که برای استفاده‌ی افراد در سطوح مقدماتی و متوسط مناسب است. در این اپلیکیشن لغات و اصطلاحات به صورت دوره‌ای و متناوبا تکرار می‌شود. در آموزش، از سخنگویان بومی استفاده شده است همچنین از تکنولوژی تشخیص صوت نیز برای تمرین اسپیکینگ در این اپلیکیشن استفاده شده است. از جمله مزیت‌های این برنامه کاربردی این است که عنوان‌های گرامری بسیار قابل فهمی را برای آموزش انتخاب کرده‌اند. هزینه‌ی استفاده از این اپلیکیشن 9.95 یورو برای هر ماه می‌باشد.

Lengalia

این پلتفرم، یک پلتفرم بسیار با ارزش است که به شما مدرک نیز اعطا می‌کند. در این اپلیکیشن از روش‌های متنوعی برای آموزش زبان اسپانیایی استفاده شده است. همچنین عناوین متنوعی برای مطالعه در این اپلیکیشن وجود دارد. قابلیت ضبط صدا در این برنامه کاربردی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید لهجه‌ی خود را با لهجه و تلفظ حروف یک فرد بومی اسپانیایی مقایسه کنید. شما در این پلتفرم یک معلم مجازی خواهید داشت و همچنین از سیستم مترجم آنلاین آن می‌توانید استفاده کنید. هزینه آن برای هر ماه استفاده برابر است با 29.99 یورو.

Fluencia

اپلیکیشن Fluencia که یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان اسپانیایی می‌باشد، با دیگر اپلیکیشن‌ها اندکی متفاوت است.این یک پلتفرم آموزشی مبتنی بر پردازش ابری است. به این معنا که شما می‌توانید به راحتی بر روی دسکتاپ از آن استفاده کنید. اما نسخه‌ی قابل استفاده  بر روی تلفن همراه هوشمند آن، هنوز موجود نمی‌باشد. آموزش از طریق این برنامه کاربردی از طریق صوت و عکس انجام می‌شود. هزینه‌ی آن حدود 14.95 یورو برای هر ماه می‌باشد.

از دیگر اپلیکیشن های یادگیری زبان اسپانیایی می توان از  MosaLingua ،  MOSALINGUA  و  Instituto Cervantesنام برد.

حال که با بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان اسپانیایی آشنا شدید، چنانچه شما نیز جر آن دسته افرادی هستید که علاقه‌مند به یادگیری چند زبان خارجی هستید، می‌توانید از میان اپلیکیشن‌های معرفی شده با توجه به امکانات و هزینه‌ای که باید برای آن بپردازید، به انتخاب اپلیکیشن مناسب برای خود بپردازید و یادگیری آن زبان خارجی را شروع کنید.

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

 

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. مصطفی گفت:

    سلام خدمت شما
    من الان دارم تو کلاس های آنلاین اسپانیایی سایت فرالن شرکت می کنم. به نظرتون چه اپلیکیشن مکملی برای آموزش من خوبه؟ ممنون میشم جواب بدید
    مرسی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT