نقد دلار

نقد دلار وب مانی،پی پال توسط مجموعه اول پرداخت

زمان مطالعه 3 دقیقه

نقد دلار وب مانی

وب مانی سرویس بسیار پر طرفداری در بین کاربران ایرانی است که پرداخت های بین المللی انجام می دهند. به دلیل وجود تحریم ها، کاربران ایرانی نمی توانند به طور مستقیم از خدمات سرویس دهنده هایی از جمله پی پل استفاده کنند و از همین رو از وب مانی که یکی از بهترین جایگزین های پی پال است، بهره می برند. اما دریافت پول از وب مانی به ریال یا به عبارتی دیگر انتقال موجودی آن به یک حساب بانکی در ایران کار دشواری است چرا که این سرویس دهنده امکان برداشت مستقیم به واحد پولی ریال را نمی دهد.

نقد دلار پی پال

کسب و کار های اینترنتی روز به روز در حال گسترش هستند و دیگر مجبور نیستید برای کسب درآمد از خلاقیت و هنری که دارید محدود به مرز های جغرافیایی بمانید.

برای مثال می توانید در حالی که ساکن ایران هستید برای بزرگترین وبسایت های خبری از راه دور کار کنید. متخصصان و ایرانیان نیز می توانند از این مزیت اینترنت استفاده کنند و البته که روش هایی برای نقد کردن درآمد ارزی و تبدیل آن به ریال، که پول رایج کشور است، نیز وجود دارد.

اگر چه کاربران ایرانی به دلیل وجود تحریم های اقتصادی امکان استفاده مستقیم از خدمات شبکه پرداخت بین المللی پی پال ندارند اما با استفاده از خدمات مالی وبسایت اول پرداخت می توانند نسبت به تبدیل دلار پی پال به ریال اقدام کنند.

نقد درآمد ارزی توسط مجموعه اول پرداخت

بدین منظور در وب سایت اول پرداخت ثبت نام نموده و با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد پنل کاربری شوید.
پس از ورود مطابق تصویر زیر، موس خود را بر روی گزینه فروش ارز به ما قرار دهید.

نقد دلار
نقد دلار
نقد دلار
نقد دلار

گزینه مورد نظر را بسته به نوع دلاری که قصد نقد گردن دارید، انتخاب نمایید. به عنوان مثال قصد نقد دلار وب مانی را داریم. پس از کلیک بر روی گزینه مورد نظر صفحه زیر نشان داده می شود.

نقد دلار
نقد دلار

میزان: در این فیلد شما می بایست میزان دلاری را که قصد نقد کردن دارید را وارد نمایید.
پس از کامل کردن فیلد ها در انتها می بایست قوانین را مطالعه و تایید نمایید. سپس بر روی گزینه ثبت درخواست کلیک نمایید.

پس از ثبت درخواست، تقاضای شما توسط دپارتمان نقد درامد ارزی مورد بررسی قرار می گیرد.

پیگیری درخواست نقد درآمد ارزی

پس صدور فاکتور توسط کارشناسان مجموعه اول پرداخت،شما می توانید مجدد وارد قسمت فروش ارز به ما شده و از گزینه آخر، لیست درخواست های فروش ارز، فاکتور صادر شده را مشاهده نمایید.

نقد دلار
نقد دلار
نقد دلار
نقد دلار

مطابق تصویر بالا درخواست های نقد شما قابل رویت می باشد. با کلیک بر روی گزینه جزئیات و مشاهده فاکتور، شما می تواند جزئیات فاکتور را مشاهده نمایید.

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شو

 

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT