تاثیر انتخاب لیندا یاکارینو بر دوج کوین

تاثیر انتخاب لیندا یاکارینو بر دوج کوین

رهبری توییتر همیشه موضوع بحث و مناقشه بوده است – از اولین مدیرعامل توییتر جک دورسی – که شرکت را به همراه Noah Glass تأسیس کرد و ظاهراً کودتا را برای برکناری او از شرکت ترتیب داد. به سرعت تا سال 2022، تاجر میلیاردر و مدیر عامل تسلا با خرید این شرکت به مبلغ 44 میلیارد دلار و برکناری مدیر عامل آن زمان Parag Agrawal، مسئولیت توییتر را بر عهده گرفت. حال لیندا یاکارینو قرار است تا یک سال مدیرعامل بعدی توییتر باشد. در این پست به بررسی تاثیر انتخاب لیندا یاکارینو بر دوج کوین می پردازیم.

تاثیر انتخاب لیندا یاکارینو بر دوج کوین

پس از خرید ماسک، پلتفرم رسانه‌های اجتماعی شاهد تغییرات قابل‌توجهی برای افزایش درآمدهای رو به کاهش بود – که به همراه تحسین‌ها با استقبال زیادی مواجه شد – عمدتاً از سوی کسب‌وکارها و مؤسساتی که کمپین‌های تبلیغاتی را روی این پلتفرم اجرا می‌کردند. همانطور که قبلاً در CoinGape گزارش شد، سازمان های پیشرو مانند جنرال موتورز و اپل هزینه های تبلیغات خود را متوقف کردند در حالی که سایرین سایت را به طور کامل تحریم کردند.

شارژ کیف پول دوج کوین

نقش یاکارینو را می‌توان در چارچوب چرخش اخیر توییتر به سمت کسب درآمد به عنوان هدف اصلی شرکت به بهترین شکل درک کرد. در طول سال ها، او به دلیل توانایی خود در افزایش فروش با استفاده از رویکردهای جدید در بازاریابی و مشارکت، شهرت خوبی به دست آورده است. در آوریل 2023، ایلان ماسک در حال اشتراک‌ گذاری صحنه با لیندا یاکارینو در رویداد MMA در میامی NBCUniversal، جایی که آنها درباره آینده توییتر در زمینه بازاریابی صحبت کردند، دیده شد. پس از این رویداد، یاکارینو از «آزادی بیان»، «پاسخگویی» و «شفافیت نهایی» ماسک و توییتر تمجید کرد.

آیا لیندا یا کارینو توییتر مانند ایلان ماسک، طرفدار دوج کوین است؟

حتی اگر پیشگامان صنعت از توسعه جدید استقبال کرده اند، کریپتو توییتر در مورد افشای جدید در تعارض است زیرا آنها معتقد بودند که ماسک پیشرو در ارائه رمز ارز به مردم است. این امر به ویژه با توجه به علاقه شدید ماسک به Dogecoin، یک میم کوین محبوب با تم سگ، صادق بود. با این حال، برخی می ترسند که جنون کریپتو با استخدام مدیر اجرایی جدید در پشت صحنه ظاهر شود.

با این وجود، جامعه کریپتو سریعاً به این موضوع اشاره کرده است که ظاهراً لیندا ممکن است طرفدار دوج کوین و شیبا اینو باشد، زیرا نمایه او در حساب‌های رسمی توییتر آنها پیدا شده است. اگرچه اکنون تعیین میزان علاقه یاکارینو به ارزهای میم غیرممکن است، اما “دنبال کردن” آگاهی از دارایی دیجیتال را نشان می دهد.
در اواخر سال گذشته، ایلان ماسک با پیشنهاد اینکه دوج کوین می‌تواند برای پرداخت‌ها در توییتر ادغام شود، سر و صدای زیادی در صنعت کریپتو ایجاد کرد و موجب افزایش قیمت ارزهای دیجیتال شد. این اعلامیه بخشی از برنامه بلند پروازانه او برای توسعه یک پلتفرم فراگیر معروف به “X – برنامه همه کاره” بود. علاقه ماسک به Dogecoin به خوبی ثابت شده است، و او اغلب از پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود برای تبلیغ این ارز دیجیتال الهام گرفته از میم ها استفاده کرده است. پیشنهاد او مبنی بر اینکه میم کوین پرچمدار می تواند به عنوان نوعی پرداخت در توییتر مورد استفاده قرار گیرد، با هیجان هم طرفداران ارزهای دیجیتال و هم سرمایه گذاران دوج کوین مواجه شد.

یاکارینو چگونه توییتر را تغییر خواهد داد؟

پیش‌بینی می‌شود که تحت رهبری یاکارینو، توییتر به منابع بالقوه جدید درآمد و مدل‌های تجاری دست خواهد یافت. درآمدهای این پلتفرم از لحاظ تاریخی از تبلیغات حاصل شده است، اما Yaccarino ممکن است سعی کند با کاوش در فرصت های همکاری جدید یا خدمات مبتنی بر اشتراک، جریان های درآمد خود را متنوع کند.

همانطور که ماسک بیان کرد، استاد تبلیغاتی برای نظارت بر عملیات اصلی کسب و کار وارد هیئت می شود، در حالی که او بر طراحی محصول و بهینه سازی پلتفرم با فناوری جدیدتر تمرکز می کند. تصمیم برای تاکید بر فرآیندهای کسب و کار اساسی به ویژه قابل توجه است زیرا نشان دهنده تعهد ماسک برای ایجاد زمینه های جدید در این زمینه ها است.

تحت هدایت یاکارینو، اعتقاد بر این است که تلاش مجددی روی توسعه محصول و نوآوری متمرکز خواهد شد. TikTok، Mastodon، Clubhouse و جدیدترین رقیب توییتر جک دورسی به نام Bluesky از دیگر پلتفرم‌های رسانه اجتماعی هستند که اخیراً به تهدیدی برای سهم بازار توییتر تبدیل شده‌اند.

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT