تبدیل ارز در تراست ولت

تبدیل ارز در تراست ولت به همراه آموزش تصویری کامل

زمان مطالعه 3 دقیقه

کیف پول تراست والت یکی از محبوب ترین کیف پول های دیجیتال است که امکان ذخیره سازی طیف وسیعی از کوین ها و توکن های مختلف را فراهم می کند. اما قابلیت های تراست تنها به ذخیره سازی و ارسال و دریافت رمز ارزها محدود نمی شود. کاربران می توان در داخل این کیف پول به صورت مستقیم اقدام به خرید و فروش و تبدیل رمز ارزها به یکدیگر نمایند. در ادامه با آموزش گام به گام و تصویری تبدیل ارز در تراست ولت با اول پرداخت همراه باشید.

روش های تبدیل ارز در تراست ولت

سه روش کلی برای تبدیل ارز در تراست والت وجود دارد که عبارتند از:

  • تبدیل ارز در کیف پول تراست با استفاده از قابلیت اکسچنج
  • تبدیل ارز در تراست والت با استفاده از قابلیت سواپ
  • تبدیل ارز در تراست ولت با استفاده از صرافی های غیر متمرکز (پنکیک سواپ، یونی سواپ، سوشی سواپ …)

اگر شما هم کاربر کیف پول تراست والت هستید ممکن است درباره تفاوت این قابلیت ها با یکدیگر دچار ابهام شده باشید.

قابلیت سواپ در تراست والت در واقع به معنای تبدیل لحظه ای ارز ها به یکدیگر است. با استفاده از سواپ در تراست ولت شما می توانید ارز های انتخابی خود را با یکدیگر عوض کنید. سرعت تراکنش ها در این روش بالا است ولی انتخاب ارز ها محدودیت دارد و در واقع این قابلیت از همه ارزها پشتیبانی نمیکند.

با استفاده از قابلیت اکسچنج در تراست والت، امکان تبدیل جفت ارز های معاملاتی در تراست والت برای شما فراهم می شود. چون در این روش به صورت مستقیم به صرافی بایننس متصل می شود جفت ارز های معاملاتی با تنوع بالا برای شما در دسترس خواهد بود. تبدیل ارز در تراست ولت با استفاده از قابلیت اکسچنج، درست مانند خرید و فروش صرافی ها است. شما ارز اولیه خود را به فروش می گذارید و سپس ارز دوم را خریداری می کنید.

در نهایت با استفاده از قابلیت اتصال به صرافی های غیر متمرکز در تراست ولت می توانید اقدام به خرید و فروش توکن های مختلف نمایید.

آموزش سواپ در تراست ولت

در ادامه آموزش گام به گام تبدیل ارز در کیف پول تراست با استفاده از قابلیت سواپ (swap) ارائه شده است.

  1. ورود به کیف پول و بخش ترید

    وارد برنامه کیف پول تراست خود شوید و بر روی آیکون ترید در نوار پایین ولت و یا در نسخه های جدیدتر گزینه “Trade” در بالای والت کلیک نمایید.

    تبدیل ارز در تراست ولت

    تبدیل ارز در تراست ولت

  2. انتخاب تب سواپ و رمز ارزها

    در صفحه نمایش داده شده دو تب می بینید تب swap و exchange. در این بخش به تب سواپ نیاز دارید. در این تب دو بخش وجود دارد. در قسمت “You Get” رمز ارزی که قصد خرید آن را دارید انتخاب کنید و در بخش “You Pay” رمز ارزی که قصد پرداخت و تبدیل آن را دارید جستجو و انتخاب نمایید.

    تبدیل ارز در تراست ولت

    تبدیل ارز در تراست ولت

  3. ورود مقدار و سواپ

    مقدار مورد نظر برای تبدیل ارز در کیف پول تراست را وارد کنید و بر روی گزینه “swap” کلیک نمایید. توجه داشته باشید که با انتخاب مقدار برای یک ارز مقدار برای ارز دیگر به صورت خودکار وارد می شود.

    تبدیل ارز در تراست ولت

    تبدیل ارز در تراست ولت

  4. تایید اطلاعات

    در آخرین مرحله باید اطلاعات تراکنش سواپ خود را تایید نمایید. این اطلاعات شامل میزان و نوع ارزها، نام کیف پول، حداکثر میزان لغزش (Max Slippage) یا لغزش قیمت هنگام معامله، کارمزد شبکه (Network fee) می باشد. اگر اطلاعات مورد تایید شما است بر روی گزینه “send” کلیک کنید.

    تبدیل ارز در تراست ولت

    تبدیل ارز در تراست ولت

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT