تحلیل بیت کوین ۴۸ هزار دلاری

تحلیل بیت کوین ۴۸ هزار دلاری

زمان مطالعه 3 دقیقه

به گفته تحلیل ها، اصلاح قیمت بیت کوین قبل از تایید یا رد ETF با احتمال کمتری رخ می دهد، اما چنین رویدادی در کل برای بیت کوین سالم خواهد بود. در این پست به تحلیل بیت کوین ۴۸ هزار دلاری می پردازیم.

خرید و فروش بیت کوین

تحلیل بیت کوین ۴۸ هزار دلاری

بیت کوین در بازه 21 دسامبر وال استریت به 44000 دلار رسید زیرا تجزیه و تحلیل ها نشان می داد که اصلاح قیمت برای بیت کوین “ضروری” است.
داده‌های TradingView معاملات بیت‌ کوین را فراتر از محدوده یک هفته‌ ای قبلی آن تایید کردند. قیمت بیت کوین قبل از برگشت به بالاترین سطح 44.300 شاهد یک عقب نشینی بود.

با این حال، بزرگترین ارز دیجیتالی که هنوز بیش از 6 درصد در هفته تا به امروز رشد داشته است، برخی از فعالان بازار و کسانی که برای خرید بیت کوین ارزان اقدام کرده اند، را به فکر فرو برد.

تیم بازرگانی Stockmoney Lizards در بخشی از آخرین بروزرسانی بازار خود در X (توییتر سابق) نوشت: “اگرچه اصلاح لازم به نظر می‌رسد، نمودار BTC همچنان در تمام بازه‌های زمانی بسیار قوی به نظر می‌ رسد.“

بیت کوین با تست مجدد خط مقاومت بالایی (~44k) یک مثلث صعودی را تشکیل می‌دهد.

تحلیل بیت کوین ۴۸ هزار دلاری

تحلیل بیت کوین ۴۸ هزار دلاری

مانند بسیاری دیگر، Stockmoney Lizards توجه خود را بر تصمیم آینده در مورد اولین صندوق قابل معامله در بورس قیمت بیت کوین (ETF) ایالات متحده که تا 10 ژانویه ارائه می شود، متمرکز کرد.

وی ادامه داد: احتمالاً بیت کوین به یک پامپ و شکستن خط روند بالا تا زمانی که تصمیمی برای ETF گرفته شود، ادامه خواهد داد.

این تحلیل هشدار داد که خود اعلامیه، حتی اگر مثبت باشد، با این وجود می تواند یک رویداد «با شایعه بخر، با خبر بفروش» باشد.

شرکت بازرگانی QCP Capital در بروزرسانی بازار خود در دسامبر موافقت کرد: همانطور که در نهایت به راه‌ اندازی و تایید نزدیک می‌شویم، باید به این نکته اشاره کنیم که احتمالاً تقاضای واقعی برای معاملات اسپات ETF بیت کوین در ابتدا کمتر از انتظارات بازار خواهد بود.

این یک سناریوی کلاسیک “فروش با خبر” را در هفته دوم ژانویه تنظیم می کند. به همین دلیل، ما انتظار داریم که مقاومت پیش رو برای BTC ابتدا در سطح 45 هزار دلار و سپس در 48.500 دلار باشد و یک اصلاح احتمالی تا سطح 36k قبل از شروع دوباره روند صعودی وجود داشته باشد.

تحلیل بیت کوین ۴۸ هزار دلاری

تحلیل بیت کوین ۴۸ هزار دلاری

یک اصلاح برای بیت کوین “خوب” خواهد بود!
30,000 دلار همچنان یک منطقه محبوب از نظر جایی است که یک اصلاح بالقوه می تواند در بازار رخ دهد.

رالی صعودی غیرمنطقی به نظر می رسد و یک اصلاح برای ادامه روند خواهد بود. سقوط به زیر 40 هزار دلار می تواند برخی از موقعیت های خرید اهرمی را منحل کند و منجر به اصلاح به سمت 38 هزار دلار شود.

استدلال به نفع این سناریو افزایشی است که نیاز به اصلاح، فروش پایان سال (فروش ضرر مالیاتی) و کاهش فعالیت معاملاتی به دلیل تعطیلات دارد.

داده‌های بازار نشان می‌دهد که معامله‌ گران حتی برای صعود به بالای 44000 دلار قدرت کمی دارند.

با توجه به منبع آماری CoinGlass، در 20 دسامبر بیش از 100 میلیون دلار در پوزیشن های فروش کریپتو نقد شد که بیشترین میزان در دو هفته گذشته بوده است.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت