تکنیکال بیت کوین ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

 بیت کوین ممکن است هفته را با سود بیش از 2 درصد به پایان برساند. اگرچه بیت کوین نتوانسته است از سطح مقاومت بالا برود، خریداران در جای خود باقی مانده اند. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

داده‌های به دست آمده نشان می‌دهد که در این هفته حدود 1.7 میلیارد دلار ورودی به صندوق‌های نقدی بیت‌کوین معامله شده است. این کل سرمایه‌گذاری‌ها در ETF بیت‌کوین را تا 6 ژوئن به 15.5 میلیارد دلار می‌رساند. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که این حرکت صعودی ادامه خواهد داشت. تریدر محبوب دن کریپتو تریدز در توییتر گفت:

بهره باز بیت کوین 1.3 میلیارد دلار و اتریوم 800 میلیون دلار در طول پاییز کاهش یافته است. به نظر نمی رسد که این کاهش سرمایه گذاران را عصبی کند. من معتقدم که بیت کوین و اتر احتمالاً پایین‌ترین سطح عرضه و تقاضا را تشکیل می‌دهند زیرا این آلت کوین های برتر ممکن است تحت تاثیر اقدامات آتی فدرال رزرو قرار گیرند.

بیت کوین از مقاومت 72000 دلار در 7 ژوئن به شدت کاهش یافت و نشان داد که خرس‌ها در سطوح بالاتر فعال هستند. عقب نشینی در میانگین متحرک نمایی 20 روزه (68603 دلار) حمایت می‌شود که نشان می‌دهد گاوها همچنان دست نگه داشته اند و در حال مشاهده جریان های نزولی هستند.

به عنوان یک فرصت خرید اگر قیمت با قدرت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه بازگردد، گاوها دوباره سعی خواهند کرد جفت ارز BTC/USDT را به مقاومت بالای 73777 دلار برسانند. شکستن و بسته شدن بالاتر از این مقاومت می تواند درها را برای یک رالی بالقوه به 80000 دلار و سپس به 88000 دلار باز کند.

تکنیکال بیت کوین ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

تکنیکال بیت کوین ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

برعکس، اگر قیمت بیت کوین به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسد، نشان دهنده تسلیم شدن گاوها خواهد بود. این ممکن است قیمت را به میانگین متحرک ساده 50 روزه (65,807 دلار) برساند. بیت کوین مدتی است بین 66,500 تا 72,000 دلار معامله می شود. شکست در بالا بردن قیمت ، یک اصلاح را آغاز کرده است، که در تلاش برای یافتن سطح حمایت نزدیک به 69000 دلار است. خریداران باید قیمت را بالاتر از 20-EMA نگه دارند تا چشم انداز یک رالی را تا 72000 دلار بهبود بخشند.

تکنیکال بیت کوین ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

تکنیکال بیت کوین ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

بسته شدن به زیر 68420 دلار مزیت کوتاه مدت را به نفع خرس ها متمایل می کند. این جفت ارز ممکن است پس از آن به زیر سطح حمایت در 66500 دلار سقوط کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت