تحلیل تکنیکال تون کوین (TON) ۲۱ خرداد

تحلیل تکنیکال تون کوین (TON) ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

شکست مکرر گاوها در حفظ تون کوین (TON) بالاتر از مقاومت سربار 7.67 دلار ممکن است تریدرهای کوتاه مدت را وسوسه کند که این ارز را ترید کنند. در این پست به تحلیل تکنیکال تون کوین (TON) ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال تون کوین (TON) ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

یک علامت مثبت این است که عقب نشینی در EMA 20 روزه در سطح 6.80 دلار دیده خواهد شد. اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد، گاوها دوباره تلاش خواهند کرد تا با 7.67 دلار از سد غلبه کنند. اگر آنها بتوانند آن را به پایان برسانند، جفت ارز TON/USDT احتمالاً به سمت سطح 10 دلار شتاب خواهد گرفت.

برعکس، اگر قیمت از سطح مقاومت فعلی کاهش یابد و به زیر متحرک نمایی 20 روزه برسد، نشان می دهد که گاوها به سمت خروج هجوم می آورند.

تحلیل تکنیکال تون کوین (TON) ۲۱ خرداد

تحلیل تکنیکال تون کوین (TON) 

این میتواند جفت ارز را به 6 دلار کاهش دهد و باعث شود به زیر 50-SMA سقوط کند، اما سطوح پایین تر باعث جذب خرید خواهند شد. گاوها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به سمت مقاومت بالای 7.67 دلار سوق دهند. شکستن و بسته شدن بالاتر از این سطح می تواند مرحله بعدی روند صعودی را آغاز کند.

تحلیل تکنیکال تون کوین (TON) ۲۱ خرداد

تحلیل تکنیکال تون کوین (TON) 

سطح کلیدی که باید در جهت نزولی مشاهده کرد، خط روند صعودی است. اگر این حمایت از بین برود، نشانه شروع یک اصلاح عمیق تر خواهد بود. این جفت ارز به احتمال زیاد در منطقه 6 تا 6.26 دلار حمایت خواهد شد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت