تکنیکال سولانا ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال سولانا ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال در دو هفته‌ اخیر با نوسانات زیادی دست و پنجه نرم کرده و قیمت بیت ‌کوین در محدوده قیمت ۶۰ هزار دلار تثبیت شده است. این روند کاهشی بر قیمت بسیاری از آلت ‌کوین‌ها از جمله سولانا هم تاثیر گذاشته است. در این پست به تحلیل تحلیل تکنیکال سولانا ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال سولانا ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بر اساس داده‌های بازار، قیمت سولانا از ۱۶۰ دلار در هفته‌ دوم ماه می به ۱۴۳ دلار کاهش یافته است. با این حال، در نمودار ۴ ساعته شاهد شکل‌گیری الگوی پرچم هستیم که نشان‌دهنده‌ یک اصلاح قیمتی موقت قبل از یک جهش قوی است.

قیمت سولانا پس از رسیدن به کف حمایتی ۱۱۸.۴ دلار، با رشدی ۳۴.۷ درصدی به دنبال به چالش کشیدن مقاومت ۱۶۰ دلاری بود. اما با توجه به نوسانات قیمت بیت‌ کوین، روند صعودی سولانا هم متوقف شد و قیمت آن با اصلاحی ۵۰ درصدی، الگوی پرچم را شکل داد.

دو خط روند همگرا در این الگو حاکی از کاهش فشار فروش و افزایش فشار خرید است. خروج قیمت از خط روند بالایی می‌تواند به معنای پایان اصلاح قیمتی و آغاز یک جهش صعودی باشد.

تکنیکال سولانا ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکنیکال سولانا ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

این جهش احتمالی، قدرت خریداران را برای شکستن مقاومت ۱۶۰ دلار و حرکت به سمت اهداف ۱۸۴.۶ دلار و سپس، ۲۱۰ دلار تقویت خواهد کرد. در این میان، عبور از مقاومت ۱۶۰ دلار، تاییدی بر روند بهبود قیمت سولانا خواهد بود.

میانگین‌های متحرک نمایی ۲۰ و ۵۰ روزه سولانا در وضعیت خنثی قرار دارند. با این حال، قرارگیری قیمت بالاتر از میانگین‌های متحرک نمایی ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه، همچنان بر روند صعودی بلندمدت سولانا تأکید می‌کند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) سولانا نیز با نوسان در حدود خط میانی ۵۰ درصد، بر احساسات نامشخص بازار نسبت به روند قیمت این ارز دیجیتال اشاره دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت