تحلیل تکنیکال مولتی‌ ورس اکس (EGLD)

تحلیل تکنیکال مولتی‌ ورس اکس (EGLD)

زمان مطالعه < 1 دقیقه

ارز دیجیتال MultiversX از مقاومت 70 دلاری در 12 دسامبر رد شد و در 16 دسامبر به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (55 دلار) رسید. در این پست به تحلیل تکنیکال مولتی‌ ورس اکس (EGLD) می پردزایم.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال مولتی‌ ورس اکس (EGLD)

بازگشت متحرک نمایی 20 روزه نشان می دهد که این احساسات صعودی باقی می ماند و معامله گران در حال خرید ارز EGLD با کاهش قیمت ها هستند. گاوها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به 70 دلار برسانند، که همچنان مقاومت مهمی در کوتاه مدت است و باید مراقب آن بود. اگر خریداران بر این مانع غلبه کنند، جفت EGLD/USDT می‌تواند شتاب بیشتری بگیرد و تا 90 دلار و پس از آن به 100 دلار افزایش یابد.

در همین حال، فروشندگان احتمالاً برنامه های دیگری نیز خواهند داشت. آنها تلاش خواهند کرد تا رالی ها را بفروشند و قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برگردانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، شروع یک اصلاح عمیق تر برای SMA 50 روزه (46 دلار) خواهد بود.

این جفت اخیراً دو بار نزدیک به 57 دلار حمایت شده است که این سطح بسیار مهمی است و باید در کوتاه مدت مراقب آن بود. شکستن و بسته شدن به زیر این سطح می تواند شرایط را برای سقوط به 48 دلار فراهم کند.

در مقابل، اگر قیمت از سطح فعلی یا حمایت قوی در 57 دلار افزایش یابد و به بالای 64 دلار برسد، مزیتی را برای گاوها به همراه خواهد داشت. این امکان رالی را تا 70 دلار افزایش می دهد که احتمالا شاهد نبرد سختی بین گاوها و خرس ها خواهد بود.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت