مقایسه Stripe و PayPal

مقایسه Stripe و PayPal | تفاوت های کلیدی

زمان مطالعه 7 دقیقه

اهمیت استفاده از پلتفرم های پردازش پرداخت برای انواع کسب و کارها را نمی توان دست کم گرفت. انتخاب سرویس مناسب می تواند تجربه کاربر را افزایش دهد، امنیت تراکنش ها را تضمین کند و به کسب و کارها کمک کند تا به بازارهای جدید دست یابند. مقایسه Stripe و PayPal را در ادامه بخوانید.

افتتاح حساب پی پال

در دنیای خدمات پردازش پرداخت، PayPal و Stripe هر دو از برجسته ترین بازیگران هستند. وقتی زمان انتخاب یک ارائه دهنده خدمات مالی فرا می رسد، بسیاری از صاحبان کسب و کار فکر می کنند که کدام بهتر است: Stripe یا PayPal؟ همه اینها به دامنه کسب و کار شما و نیازهای آن بستگی دارد. یکی از تفاوت‌های کلیدی بین این دو پلتفرم این است که PayPal کمتر با ویژگی‌های سفارشی‌سازی بارگذاری می‌شود و بنابراین ممکن است برای کسانی که شروع به کار کرده‌اند مناسب‌تر باشد.

به دلیل استفاده گسترده از هر دو سرویس، طبیعی است که بسیاری از افراد ندانند Stripe یا PayPal را انتخاب کنند.

SRIPE VS. پی پال: ویژگی ها و عملکرد

نمی توان در مورد تفاوت Stripe و PayPal بدون بحث در مورد ویژگی های اصلی آنها صحبت کرد. در اینجا کارکردهای اصلی این خدمات پرداخت آورده شده است تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا بیشتر به PayPal علاقه دارید یا Stripe.

کدام ویژگی های PayPal را دریافت خواهید کرد؟

پی پال بستری مناسب برای پردازش پرداخت ها به صورت آنلاین و حضوری است. هنگامی که اکانت تجاری PayPal خود را ایجاد کردید، به موارد زیر دسترسی خواهید داشت:

استاندارد پرداخت پی پال

ابتدایی ترین و در دسترس ترین خدمات تجاری ارائه شده توسط این شرکت، PayPal Payments Standard است. این گزینه برای مشاغلی ایده آل است که نمی خواهند توسعه دهندگان را استخدام کنند یا به سادگی به ویژگی های سفارشی سازی گسترده نیاز ندارند. این سرویس به راحتی با سبد خرید شما ادغام می شود و تنظیم همه چیز بیش از نیم ساعت طول نمی کشد.

PayPal Payments Pro

اگر به یک سرویس پرداخت قوی تر علاقه دارید، PayPal Payments Pro راه حلی است که باید به دنبال آن باشید. با کمک آن می‌توانید پرداخت‌هایی را از 200 کشور بپذیرید و پردازش 25 ارز امکان‌پذیر است. می توانید از یک ترمینال مجازی برای پذیرش کارت های اعتباری به صورت آنلاین یا از طریق دستگاه های تلفن همراه استفاده کنید. مشتریان در حین پرداخت به گزینه های پرداخت بیشتری دسترسی پیدا می کنند، به این معنی که احتمال فروش شما بیشتر است.

علاوه بر راه حل های پردازش پرداخت ذکر شده، کاربران پی پال می توانند به این ویژگی ها نیز دسترسی داشته باشند:

. ابزارهای محاسبه مالیات که به طور خودکار بر اساس نوع معامله و مکان محاسبه می شوند.

. فرصتی برای درخواست وام تجاری کاربران می توانند با کمک یک ابزار آنلاین بررسی کنند که آیا واجد شرایط هستند یا خیر.

. امکان ایجاد فاکتور بدون هیچ هزینه ای وجود دارد. با این حال، زمانی که پرداختی را از طریق فاکتور دریافت می کنید، هزینه ای دارد.

. پی پال محافظت در برابر استرداد هزینه و کلاهبرداری را در نظر می گیرد.

. کاربران می توانند برای مقادیر کم به خطوط اعتباری دسترسی داشته باشند.

پی پال دارای ویژگی های متعددی است که

زندگی فروشندگان را آسان می کند. با ابزارهای اضافی، می توانید از PayPal برای پوشش نیازهای متعدد کسب و کار خود استفاده کنید.

ویژگی های اصلی Stripe چیست؟

Stripe از نظر امکانات چه تفاوتی با PayPal دارد؟

پرداخت Stripe

اولین ویژگی مورد بحث Stripe Checkout است که پردازش پرداخت را برای دستگاه های موبایل و دسکتاپ فراهم می کند. پشتیبانی از دریافت ایمیل، تخفیف و موارد دیگر وجود دارد. این با Google Pay و Apple Pay یکپارچه شده است و گزینه های سفارشی سازی زیادی برای صاحبان مشاغل وجود دارد که می توانند از بین آنها انتخاب کنند.

Stripe Connect

ویژگی دیگر Stripe Connect است که به کسب و کارها اجازه می دهد همه چیز را از گزارش های مالی گرفته تا جزئیات فرآیند ثبت نام را مدیریت کنند. راه حل های رابط آماده ای وجود دارد، یا می توانید از ابتدا شروع کنید و هر جنبه را سفارشی کنید. Stripe Connect در بیش از 30 کشور کار می کند و بیش از صد ارز را پردازش می کند.

ویژگی های اضافی Stripe عبارتند از:

. فرصتی برای صدور کارت هدیه برای مشتریان؛

. محافظت در برابر تقلب با کمک ویژگی Stripe’s Radar.

. ویژگی های گسترده مدیریت موجودی که به شما امکان می دهد اعلان هایی را برای زمانی که نیاز به خرید دارید تنظیم کنید.

. می توانید اشتراک و صورتحساب را تنظیم کنید.

. امکان فاکتور برای مشتریان وجود دارد، اما برای بیش از 25 مشتری در ماه هزینه پرداخت می شود.

. این پلتفرم ابزارهایی را برای محاسبه مالیات با کارمزد 0.5٪ برای تراکنش ارائه می دهد.

. Stripe ابزارهای مؤثری برای تأیید مشتری دارد.

Stripe یک پلتفرم عالی برای دریافت پول به لطف فراوانی ویژگی های مفید و سطح بالایی از امنیت است.

ادغام و سازگاری

سازگاری پردازنده‌های پرداخت با پلتفرم‌های مختلف محبوب ضروری است، زیرا می‌خواهید بتوانید به مؤثرترین روش به مشتریان دسترسی پیدا کنید. حال بیایید Stripe و PayPal را از نظر ادغام با سایر پلتفرم ها مقایسه کنیم.

یکپارچه سازی و سازگاری Stripe

Stripe را می توان با طیف وسیعی از نرم افزارها ادغام کرد، از جمله:

. وردپرس

. مجنتو

. ووکامرس

. دروپال

. فروشگاه

. پرستاشاپ و غیره

چیزی که در مورد Stripe عالی است این است که طیف وسیعی از ادغام ها را فراهم می کند، از ابزارهای حمل و نقل گرفته تا خدمات هشدار ایمیل و موارد دیگر. این شرکت دارای شرکای مختلف در زمینه فناوری و مشاوره است که راه حل های یکپارچه ای را برای مشاغل در هر اندازه ارائه می دهد.

ادغام و سازگاری پی پال

PayPal از نظر ادغام صاف با سیستم عامل های مختلف ناامید نمی شود. در مورد ادغام نرم افزار PayPal، این نرم افزار در موارد زیر اعمال می شود:

. BigCommerce

. WooCommerce

. GoDaddy

. Wix

. Magento و غیره

PayPal با تمام بزرگ‌ترین و پرکاربردترین پلت‌فرم‌های تجارت الکترونیک سازگار است، بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از کسب‌وکارها به عنوان پردازشگر پرداخت اولیه به آن متکی هستند.

قیمت و هزینه ها

فاکتور مهم دیگری که باید در نظر گرفت هزینه ها و هزینه استفاده از خدمات است. بیایید نگاهی به کارمزدهای Stripe در مقابل PayPal بیندازیم تا بهتر بفهمید کدام ارائه دهنده خدمات برای شما بهتر کار می کند.

قیمت گذاری و هزینه های Stripe

هزینه Stripe در مقابل PayPal چقدر است؟ Stripe دارای هزینه های زیر است:

. تراکنش های آنلاین: 2.9٪ + 0.30 دلار برای شارژ کارت

. تراکنش های حضوری: 2.7٪ + 0.05 دلار برای یک تراکنش

. تراکنش های با کلید دستی: 3.4% + 0.30 دلار

. کارمزد غیرانتفاعی: 2.2٪ + 0.30 دلار برای یک معامله

. هزینه پرداخت ACH : 0.8٪ برای تراکنش (حداکثر 5 دلار)

. تراکنش های کارت بین المللی: 1.5% کارمزد اضافی

. هزینه بازگشت شارژ: 15 دلار

وقتی نوبت به قیمت گذاری Stripe می رسد، این شرکت به دریافت هزینه از مشتریان متکی است. شما می توانید به صورت رایگان یک اکانت کاربری ایجاد کنید و بسته به تراکنش ها فقط هزینه پرداخت کنید. همچنین هیچ کارمزد ماهانه یا سالانه وجود ندارد، بنابراین قیمت گذاری کاملا شفاف است و هیچ هزینه غیرمنتظره ای وجود ندارد.

قیمت و کارمزد پی پال

اکنون که کارمزدهای Stripe را می‌دانید، وقت آن است که بفهمید برای استفاده از PayPal چقدر می‌پردازید:

. تراکنش های آنلاین: از 2.59 دلار تا 3.49٪ + 0.49 دلار برای یک تراکنش

. تراکنش های حضوری: 2.29٪ + 0.09 دلار برای یک تراکنش

. تراکنش های با کلید دستی: 3.49٪ + 0.09 دلار برای یک تراکنش

. تراکنش های صورتحساب: 3.49٪ + 0.49 دلار

. کارمزد غیرانتفاعی: 1.99٪ + 0.49 دلار برای یک معامله

. هزینه بازگشت شارژ: 20 دلار

مشابه Stripe، قیمت گذاری پی پال به کارمزد تراکنش محدود می شود. این شرکت هیچ کارمزد ماهانه یا هزینه اضافی برای عدم فعالیت اکانت دریافت نمی کند.

بنابراین، آیا Stripe از نظر قیمت بهتر از PayPal است؟ همانطور که می بینید وقتی به کارمزدهای Stripe در مقابل PayPal نگاه می کنید، آنها نسبتاً قابل مقایسه هستند. با این حال، همچنین بدیهی است که در بیشتر موارد، Stripe گزینه مقرون به صرفه تری برای بازرگانانی است که عمدتاً به فروش آنلاین متکی هستند. در عین حال، PayPal برای تراکنش های حضوری کارمزد کمتری دارد، بنابراین همه چیز به ماهیت کسب و کار شما بستگی دارد.

نتیجه

بنابراین، Stripe بهتر است یا PayPal؟ هیچ پاسخی برای این سوال وجود ندارد، زیرا هر دوی این ارائه دهندگان خدمات پرداخت قابل اعتماد هستند، ویژگی های مفید متعددی دارند و می توانند از شهرت عالی برخوردار باشند. کسانی که کسب‌وکارهای کوچک‌تری دارند، به دلیل سادگی و راحتی آن برای کسانی که مهارت کدنویسی ندارند، به احتمال زیاد از PayPal سود می‌برند.

اگر می‌خواهید یک قدم فراتر بروید و سفارشی‌سازی بیشتری به فرآیند پرداخت کسب‌وکار خود اضافه کنید، Stripe راهی است که می‌توانید پیش بروید. برای سفارشی‌سازی پرداخت با کیفیت بالا، بهتر است یک توسعه‌دهنده در تیم خود داشته باشید که بتواند از تمام فرصت‌هایی که این سرویس ارائه می‌دهد بیشترین بهره را ببرید. با Stripe، می‌توانید فرآیند پرداخت را ایجاد کنید که کاملاً با نیازهای تجاری شما هماهنگ باشد.

سوالات متداول

چگونه Stripe و PayPal را وصل کنم؟

هیچ راه مستقیمی برای اتصال PayPal و Stripe وجود ندارد. اگر می‌خواهید از هر دوی این گزینه‌های پردازش پرداخت استفاده کنید، همیشه می‌توانید اکانت ‌های جداگانه ایجاد کنید و بر اساس نیازهای کسب‌وکارتان بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

آیا هزینه های Stripe برای تراکنش های آنلاین زیاد است؟

Stripe دارای هزینه نسبتاً مقرون به صرفه 2.9٪ + 0.30 دلار برای شارژ کارت است که این سرویس را به یک انتخاب عالی برای پرداخت های آنلاین تبدیل می کند. به عنوان مثال، اگر به کارمزدهای PayPal در مقابل Stripe نگاه کنیم، دومی هزینه کمتری دارد، بنابراین اغلب توسط بازرگانانی که مشاغل آنلاین دارند انتخاب می‌شود.

چگونه یک اکانت Stripe را فعال کنم؟

فعال کردن اکانت Stripe شما فقط چند دقیقه طول می کشد. اپلیکیشنی را مشاهده خواهید کرد که در آن باید اطلاعات اولیه کسب و کار خود را وارد کنید. پس از تأیید فرم، می‌توانید پرداخت‌ها را با استفاده از این سرویس پردازش کنید.

کدام ارائه دهنده پردازش پرداخت قابل تنظیم تر است؟

Stripe مطمئناً در مقایسه با PayPal یک پلتفرم قابل تنظیم تر است. در عین حال، تنها در صورتی می‌توان به چنین ویژگی‌هایی دسترسی داشت که شما یا یکی از اعضای تیمتان مهارت‌های کدنویسی داشته باشید. اگر می‌خواهید فرآیند پرداختی داشته باشید که به طور کامل با کسب و کار شما یکپارچه شده باشد، Stripe گزینه‌ای است که باید انتخاب کنید.

Stripe در مقابل PayPal برای مشاغل کوچک: کدام یک را انتخاب کنم؟

این به نیاز شما بستگی دارد، اما توصیه کلی این است که PayPal را برای یک تجارت کوچکتر انتخاب کنید، به خصوص اگر تجربه قبلی در استفاده از چنین خدمات پردازش پرداخت ندارید. PayPal در دسترس‌تر و ساده‌تر است، اما فاقد ویژگی‌های مهم برای تجارت شما است.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT