تحلیل قیمت بانس ‌بیت (BounceBit)

تحلیل قیمت بانس ‌بیت (BounceBit)

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال بانس ‌بیت (BounceBit) در معاملات دیروز با جهشی ۴۲.۳۱ درصدی به ۰.۴۷۹۲ دلار رسید. به طور همزمان، حجم معاملات روزانه این رمزارز نیز با افزایش ۹۸.۴ درصدی در محدوده ۲۰۳.۰۸ میلیون دلاری قرار گرفت. در این پست به تحلیل قیمت بانس ‌بیت (BounceBit) می پردازیم.

خرید و فروش آنی تتر

تحلیل قیمت بانس ‌بیت (BounceBit)

این افزایش قیمت امروز هم ادامه داشته و توجه فعالان بازار را به خود جلب کرده است.

در زمان نگارش این خبر، بانس بیت با بیش از ۳۰ درصد افزایش قیمت در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده ۰.۵۳ دلاری معامله می‌شود. حجم معاملات روزانه نیز بیش از ۲۵۰ درصد افزایش یافته است.

یکی از دلایل احتمالی افزایش قیمت بانس ‌بیت، رونمایی اخیر این پروژه از نقشه راه آن برای دموکراتیک کردن سرمایه‌گذاری با بازدهی بالا در بیت‌کوین است. این نقشه راه بر ادغام امور مالی متمرکز و غیرمتمرکز (DeFi) تمرکز دارد.

در واقع، بانس‌ بیت قصد دارد با ترکیب نقدینگی صرافی‌های متمرکز با زیرساخت غیرمتمرکز برای بیت کوین، بدون تغییر فناوری هسته‌ای آن، دسترس‌پذیری بیشتری را برای سرمایه‌گذاران فراهم کند.

تحلیل قیمت بانس ‌بیت (BounceBit)

تحلیل قیمت بانس ‌بیت (BounceBit)

علاوه بر این، بانس‌ بیت برنامه‌هایی برای تقویت زنجیره خود که یک زنجیره اثبات سهام لایه ۱ است، در نظر دارد. این تقویت از طریق اعتبارسنج‌هایی که هم بیت کوین و هم توکن بومی بانس‌بیت را استیک می‌کنند، صورت خواهد گرفت.

همچنین، این شرکت قصد دارد لایه اجرایی ماشین مجازی اتریوم (EVM) را برای بهبود عملکرد گره‌ها بهینه‌سازی کند.

از دیگر برنامه‌های بانس ‌بیت می‌توان به توسعه یک ماژول امنیتی مشترک برای استفاده سایر پروژه‌ها از نقدینگی این پلتفرم اشاره کرد. حمایت بایننس لبز، بخش سرمایه‌گذاری صرافی بایننس، از بانس‌ بیت نیز که در ماه آوریل اعلام شد، یک عامل کلیدی دیگر در افزایش قیمت این ارز دیجیتال است.

این حمایت شامل ادغام رمزارز بانس بیت در اکوسیستم بایننس، با ارائه ویژگی‌هایی مانند دسترسی راحت، خرید، تبدیل، معاملات مارجین و فیوچرز و سرمایه‌گذاری خودکار، است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت