تحلیل قیمت سولانا ۵ دی

تحلیل قیمت سولانا ۵ دی ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

در روزهای اخیر، حجم معاملات سولانا از دو ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار، یعنی بیت کوین و اتریوم، پیشی گرفته است. فراتر رفتن حجم معاملات سولانا از بیت‌ کوین و اتریوم در صرافی‌های متمرکز اصلی، نشان می‌دهد که علاقه معامله‌گران کریپتو به این ارز دیجیتال در آخر هفته همچنان بالا بوده است. در این پست به تحلیل قیمت سولانا ۵ دی می پردازیم.

تحلیل قیمت سولانا ۵ دی

کانر گروگان، یکی از مدیران کوین‌بیس، با اشاره به این نقطه عطف برای اولین بار در ۲۴ دسامبر، بیان کرد که سولانا معاملات بیشتری نسبت به مجموع دو ارز دیجیتال بزرگ بر اساس ارزش بازار به خود دیده است.

تحلیل قیمت سولانا ۵ دی

تحلیل قیمت سولانا ۵ دی

ریاض کاری، تحلیلگر پلتفرم اطلاعات کریپتو کایکو که در پاریس مستقر است، با تأیید بیشتر بر این یافته گفت که همین روند در دو پلتفرم‌ بزرگ معاملات ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده، کراکن و جمینی، نیز مشاهده شده است. همچنین در ۲ و ۳ روز گذشته، حجم معاملات این ارز دیجیتال در آپ‌بیت و مکسی هم از بیت‌ کوین و اتریوم پیشی گرفته است.

تحلیل قیمت سولانا ۵ دی

تحلیل سولانا ۵ دی

طبق نمودار زیر، در حالی که معاملات بیت‌ کوین و اتریوم درحال کاهش بودند، سولانا حدود ۴۰ درصد از فعالیت‌های معاملاتی در پلتفرم‌های رمزارزی متمرکز را به خود اختصاص داده که “بی‌سابقه” بوده و نشان‌ از علاقه پایدار به SOL در بازار دارد.

cryptoslate

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت