شارژ بروکر با تتر

شارژ بروکر با تتر | واریز و برداشت بروکر با تتر

زمان مطالعه < 1 دقیقه

بروکرها ازروش های مختلفی حساب کاربری شما را شارژ می کنند. در روزهای گذشته پرفکت مانی اعلام کرد که همکاری خود با ایرانیان را متوقف خواهد کرد و این مورد باعث بروز سوالاتی برای تریدر ها خواهد شد. در این مطلب به بررسی شارژ بروکر با تتر می پردازیم.

واریز و برداشت انواع بروکر با تتر

شارژ بروکر با تتر

تتر یک ارزدیجیتال با نماد USDT می باشد که کمپانی آن در امریکا قرار دارد. تتر یک استیبل کوین بوده و در بازار ارزهای دیجیتال کاربرد های زیادی دارد و در میان معامله گران و تریدر ها از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

تتر بر روی بلاکچین های مختلف قابل انتقال است و محبوب ترین شبکه برای انتقال تتر شبکه ترون یا TRC20 می باشد.

شبکه TRC20 یکی از شبکه هایی می باشد که میزان فی پایین تری برای انتقال تتر دریفات می کند و این مقدار برای انجام هر تراکنش در حال حاضر 1 تتر می باشد.

چگونه بروکر خود را با تتر شارژ کنیم ؟

خرید تتر در ایران بخاطرتنوعی صرافی های ارزدیجیتال در ظاهر کار راحتی به نظر می آید؛ اما همه صرافی ها معتبر نمی باشند یا کارمزد های بالایی دارند. شما همراهان همیشگی مجموعه اول پرداخت می توانید همانند سابق که با پرفکت مانی برای شارژ بروکر های خود اقدام می کردید؛ اینک با تتر و یا سایر ارزهای دیجیتال برای شارژ اکانت کاربری خود در انواع بروکر ها اقدام نمایید.

همچنین در نظر داشته باشید که با تدابیر انجام شده از سمت کارشناسان مجموعه؛ امکان واریز و برداشت از طریق پرفکت غیر ایرانی برای شما فراهم شده است.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT