جدیدترین روش کسب درآمد از نات کوین

جدیدترین روش کسب درآمد از نات کوین

زمان مطالعه 2 دقیقه

نات کوین، بازی کلیکی پرطرفدار که میلیون‌ها کاربر را مجذوب خود کرده است، حالا با ارائه‌ نوع جدیدی از ماموریت‌ها، کسب درآمد غیرفعال (Passive income) از طریق نات کوین را برای بازیکنان فراهم می‌کند. در این پست به بررسی جدیدترین روش کسب درآمد از نات کوین می پردازیم.

جدیدترین روش کسب درآمد از نات کوین

تیم نات کوین در حال معرفی موج جدیدی از فرصت‌ها برای کسب نات کوین بیشتر است. جدیدترین ویژگی این بازی، ماموریت‌های درآمدزا (Earnings missions) هستند. این ماموریت‌ها با کارهایی که بازیکنان قبل از راه‌اندازی توکن انجام می‌دادند؛ متفاوت است. با تکمیل این ماموریت‌ها، بازیکنان به‌صورت مداوم توکن‌های NOT دریافت می‌کنند و دیگر خبری از پاداش‌های یک‌باره‌ای نیست.

این بازی پس از راه‌اندازی توکن NOT خود در شبکه‌ بلاکچین TON، به عنوان بزرگترین عرضه‌‌کننده توکن بازی در سال ۲۰۲۴ شناخته شد. بلافاصله پس از عرضه نات کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال ارزش بازار این توکن تقریباً به ۱.۵ میلیارد دلار رسید. در حال حاضر نات کوین با قیمت کمی پایین‌تر از ۰.۰۵ دلار خرید و فروش می‌شود و ارزش بازار آن به حدود ۵۰۰ میلیون دلار رسیده است.

راهنمای آموزشی نات کوین توضیح می‌دهد که این ماموریت‌ها، بازیکنان را به کامیونیتی‌های مختلفی که متعلق به «پروژه‌های همکار» هستند هدایت می‌کنند و در ازای آشنایی با سایر بازی‌ها و برنامه‌های ارز دیجیتال، به آن‌ها توکن پاداش می‌دهند.

جدیدترین روش کسب درآمد از نات کوین

جدیدترین روش کسب درآمد از نات کوین

سیستم رتبه‌بندی و پاداش‌های بیشتر

میزان درآمد توکن NOT شما بر اساس سطح بازی‌تان تعیین می‌شود. هر چه سطح شما بالاتر باشد، هدایای بالقوه‌ توکن NOT نیز بزرگ‌تر خواهد بود. شما می‌توانید با «استیک» کردن نات کوین، سطح خود را افزایش دهید و میزان توکن NOT ی که در انتهای هر ماه استیک کرده‌اید؛ مشخص می‌کند که در رتبه‌بندی بالا می‌روید یا پایین می‌آیید. بالاترین سطح، یعنی پلاتینیوم، بیشترین توکن نات کوین را به بازیکنان پاداش می‌دهد.

انواع ماموریت‌ها:
هر ماموریت شامل کارهایی مانند دنبال کردن آن‌ها در توییتر، پیوستن به دیسکورد یا دانلود برنامه‌ آن‌ها می‌شود. در حال حاضر، چهار ماموریت در دسترس است، از جمله:

یک ماموریت آموزشی
یک ماموریت برای پروژه‌ای به نام TonGifts
دو ماموریت برای بازی‌های ارز دیجیتال که به بازیکنان نات کوین اجازه می‌دهد با پیوستن به کامیونیتی و بازی کردن این بازی‌ها، توکن NOT بیشتری کسب کنند.

چشم‌اندازی روشن در انتظار نات‌ کوین

تیم سازنده‌ی بازی اعلام کرده‌اند که سود سالانه‌ی (APY) برای ۴ ماموریتی که در حال حاضر در دسترس هستند؛ بیش از ۳۰۰ درصد است و با افزایش ماموریت‌های بیشتر، احتمالاً این سود در هفته‌ها و ماه‌های آینده افزایش خواهد یافت. اگر تیم نات‌ کوین بتواند این روند را حفظ کند؛ به ویژه با توجه به رونق بازار ارزهای دیجیتال پس از تایید صندوق قابل معامله‌ی اتریوم (ETH ETF)، بدون شک در بخش GameFi پیشرو خواهد بود و شاهد روزهای درخشان‌تری برای این بازی نوظهور خواهیم بود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت