جریمه شدن صرافی های کوکوین

جریمه شدن صرافی های کوکوین و بای بیت

زمان مطالعه 2 دقیقه

یک ناظر ارشد مالی کانادایی، دو صرافی رمزارزی به نام های Bybit و KuCoin را به دلیل رعایت نکردن قوانین اوراق بهادار در استان انتاریو کانادا، با جریمه و اقدامات قانونی مواجه کرده است. در این خبر به بررسی جریمه شدن صرافی های کوکوین و بای بیت می پردازیم.

جریمه شدن صرافی های کوکوین و بای بیت

کمیسیون اوراق بهادار انتاریو (OSC) تشخیص داد که هر دو صرافی از پلتفرم های ناسازگاری استفاده می‌کنند که به ساکنان انتاریو اجازه می‌دهد اوراق بهادار ثبت نشده را معامله کنند.

جف کهو (Jeff Kehoe)، مدیر اجرایی OSC در بیانیه مطبوعاتی گفت: «پلتفرم های تجارت دارایی های رمزارزی خارجی که می‌خواهند در انتاریو فعالیت کنند، باید طبق قوانین عمل کنند. در غیر اینصورت با اقدامات اجرایی روبرو می شوند. “نتایج اعلام شده امروز باید به عنوان نشانه روشنی باشد که ما از تحمل عدم انطباق با قانون اوراق بهادار انتاریو خودداری می کنیم.”

بای بیت، که اخیراً تأیید کرده است که کارمندان خود را اخراج می کند، با تحقیقات همکاری کرد و با ناظر به توافق رسید. به عنوان بخشی از این توافق، بای بیت جریمه ای نزدیک به 2.5 میلیون دلار کانادا (1.9 میلیون دلار) به OSC پرداخت و موافقت کرد که برای ثبت نام مناسب با آژانس همکاری کند. در عین حال، بای بیت حساب های جدیدی را برای مشتریان مستقر در انتاریو نمی‌پذیرد و خدمات خود را در این استان عرضه نمی‌کند.

برخلاف بای بیت ، کوکوین متهم به عدم همکاری با تحقیقات OSC است. در نتیجه، صرافی مستقر در سیشل برای همیشه از مشارکت در بازارهای سرمایه انتاریو منع شده است. OSC همچنین صرافی را با جریمه 2 میلیون دلار کانادا (1.5 میلیون دلار) و همچنین نزدیک به 100000 دلار کانادا (77000 دلار) در هزینه های مربوط به تحقیقات محکوم کرده است.

این جریمه ها بیش از یک سال پس از آن اعمال می شود که OSC به صرافی های فعال در انتاریو گفت که “باید با OSC تماس بگیرند یا با اقدامات اجرایی روبرو شوند.”

منبع: coindesk

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT