دانلود اپلیکیشن کوکوین (Kucoin)

دانلود اپلیکیشن کوکوین (Kucoin) | دانلود کوکوین برای اپل | دانلود کوکوین برای اندروید

زمان مطالعه 2 دقیقه

صرافی کوکوین به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین صرافی های خارجی در میان کاربران ایرانی شناخته می شود. چرا که فعالیت در این صرافی ملزم به احراز هویت نیست و از سوی دیگر حجم معاملات بالا و طیف گسترده ای از رمز ارزها مختلف این صرافی را به انتخابی ایده آل برای فعالیت در فضای ارزهای رمزپایه تبدیل میکند. کاربران این صرافی می توانند با دانلود اپلیکیشن کوکوین و نصب آن بر روی دستگاه خود از خدمات این صرافی در هر زمان و مکانی با استفاده از گوشی تلفن همراه خود استفاده نمایند. در این مقاله به بررسی دانلود اپلیکیشن کوکوین (Kucoin) می پردازیم.

دانلود اپلیکیشن کوکوین (Kucoin)

برای دانلود اپلیکیشن کوکوین تنها به منابع معتبر اعتماد کنید. دانلود از سایت های مختلف به صورت مستقیم ریسک دسترسی برنامه های مخرب به موجودی و حساب شما را افزایش می دهد. اپلیکیشن kucoin را تنها از فروشگاه های معتبر اندروید و آی او اس یعنی گوگل پلی و اپ استور بارگیری و نصب نمایید.

پس از دانلود برنامه کوکوین و نصب آن برای هربار استفاده از اپلیکیشن حتما از ابزارهای تغییر آی پی استفاده نمایید. چرا که ثبت نام در صرافی کوکوین و فعالیت در این پلتفرم برای کاربران ایرانی مجاز نمی باشد. پس برای دسترسی به حساب خود از طریق اپلیکیشن موبایل نیز الزامی است که ایرانی بود خود را فاش نکنید.

دانلود اپلیکیشن کوکوین برای اندروید

اگرچه استفاده از خدمات این صرافی از طریق وب سایت رسمی آن بر روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها از طریق مرورگر وب امکان پذیر است، اما به دلیل ساده بودن رابط کاربری، دانلود برنامه کوکوین اندروید برای بسیاری از کاربران موبایل ارجحیت دارد.

همانطور که اشاره شد، برای دانلود اپلیکیشن کوکوین اندروید تنها از طریق منابع معتبر اقدام نمایید. در ادامه لینک دانلود برنامه Kucoin برای گوشی ها و تبلت های اندروید از طریق فروشگاه آنلاین گوگل پلی ارائه شده است.

دانلود اپلیکیشن برای اندروید

پس از تکمیل بارگیری نصب برنامه به صورت خودکار انجام می شود.

دانلود اپلیکیشن کوکوین (Kucoin)

دانلود اپلیکیشن کوکوین (Kucoin)

دانلود کوکوین برای آی او اس

اگر کاربر گوشی ها و تبلت های آی او اس هستید نیز می توانید با دانلود برنامه کوکوین آی او اس از خدمات این صرافی محبوب استفاده نمایید. به منظور استفاده از ورژن IOS می‌توانید از طریق اپ استور اقدام به دانلود و نصب نرم‌افزار KuCoin نمایید.

دانلود اپلیکیشن برای اپل

 

دانلود اپلیکیشن کوکوین (Kucoin)

دانلود اپلیکیشن کوکوین (Kucoin)

دانلود اپلیکیشن کوکوین برای کامپیوتر

اگر قصد استفاده از خدمات صرافی کوکوین از طریق کامپیوتر شخصی خود را دارید می‌توانید از طریق وب سایت صرافی اقدام نمایید.

این یعنی سایت رسمی صرافی کوکوین تنها گزینه در دسترس برای کاربران کامپیوتر های شخصی و لپ تاپ ها است. این بدین دلیل است که در حاضر دانلود برنامه کوکوین برای برای ویندوز، لینوکس و مک و یا سایر سیستم عامل های کامپیوتر در دسترس نمی باشد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT