خرید از سایت ProfitServer

خرید از سایت ProfitServer – پرداخت سایت ProfitServer

زمان مطالعه 3 دقیقه

ProfitServer یک آژانس هاستینگ وب روسی با طیف گسترده ای از خدمات برای انواع مشتریان است. بازار اصلی آنها نماینده فدراسیون روسیه و آلمان است و آنها دارای هزاران پیشنهاد ویژه برای مشتریان مستقر در این دو کشور هستند.

خرید سرور خارجی

خرید از سایت ProfitServer: بررسی اجمالی

ProfitServer یک شرکت مستقل مستقر در روسیه است که در چلیابینسک واقع شده است و طیف گسترده ای از خدمات هاستینگ برتر را با ثبت نام دامین، هاستینگ مشترک، سرورهای مجازی و اختصاصی و موارد دیگر ارائه می دهد. این شرکت با 12 سال تجربه، بیش از 10000 مشتری راضی در کسب و کار هاستینگ ، و آخرین نسل تجهیزات خود در سطح Tier3/Tier4، نیت تجاری و فداکاری بسیار حرفه ای را نشان می دهد.

ویژگی ها و سهولت استفاده

ProfitServer که طیف کاملی از راه حل های مرکز داده و هاستینگ ابری را پوشش می دهد، طیف گسترده ای از خدمات را شامل دامین ها، مدیریت، گواهینامه های SSL، سرورهای مجازی، سرورهای اختصاصی و راه حل های هاستینگ مشترک ارائه می دهد. برای شرکا، آنها مواد تبلیغاتی، برنامه های وابسته و فروش مجدد ترتیب داده اند، همه با هدف گسترش و ارتقاء کسب و کار.

آنها در حال ثبت دامین در بیش از 300 منطقه از طریق ثبت کننده خود با اعتبار ICANN هستند.

بخش سرورهای مجازی آنها برنامه های از پیش ساخته شده توسط ISPsystem VMmanager را با ویژگی های مختلف ارائه می دهد. این برنامه ها START، OPTIMA، PROFI، MASTER و UBER هستند. برای هر یک از این برنامه ها می توانید از 1 تا 6 هسته، 256، 512، 1024، 2048 و 4096 مگابایت رم، 5، 15، 25، 50 و 75 گیگابایت حافظه SSD، IPv6 و IPv4+6 آدرس های IP، Unbound دریافت کنید. ترافیک برای هر طرح و بدون محدودیت برای برنامه های Profi، Master و Uber. متوجه شدم که این شرکت گزینه ای را برای ایجاد طرح خود با ویژگی های مقیاس پذیر مانند CPU، RAM، SSD، آدرس های IP و حفاظت از DDoS فراهم می کند.

خرید از سایت ProfitServer

خرید از سایت ProfitServer

برای هاستینگ وب سایت اشتراکی، این شرکت برنامه های BASIC، PROFI و GURU را با ترافیک نامحدود، تعداد نامحدود وب سایت، پایگاه داده نامحدود، تعداد نامحدود ایمیل و اکانت های FTP، 3، 10 و 30 گیگابایت SSD ارائه می دهد. با هر برنامه ای، 99.99٪ از زمان کار را تضمین می کنند. آنها همچنین موارد زیر را ارائه می دهند:

. کمک در جابجایی وب سایت

. یک دوره آزمایشی رایگان

. کنترل پنل چند منظوره

. هاستینگ DNS رایگان

. منابع ایزوله اختصاصی

. پشتیبان گیری خودکار و دستی

. آمار سیستم Webalizer

. آنتی ویروس و آنتی اسپم برای ایمیل

. پشتیبانی از گواهینامه های SSL

قیمت گذاری و پشتیبانی

شما می توانید طرح های از پیش ساخته شده را برای قیمت هایی انتخاب کنید که با بازار رقابتی هستند و تخفیف های زیادی عمدتاً برای مشتریان روسی ارائه می شود. شما می توانید مجموعه ای از ویژگی های خود را ایجاد کنید و به ازای تعداد و میزان خدماتی که انتخاب می کنید، قیمت مناسبی دریافت کنید.

خدمات پشتیبانی بسیار حرفه ای و مودبانه است و می توانید از طریق سرویس بلیط، تلفن یا اسکایپ با آنها ارتباط برقرار کنید. آنها خیلی سریع پاسخ می دهند و هر زمان که با مشکلی مواجه شدید راه حل و راهنمایی ارائه می دهند.

. پشتیبانی از چت زنده

. خدمات تلفن و اسکایپ 365/7/24

. خدمات بلیط که در عرض 20 دقیقه پاسخ می دهد

. دانش محور

بررسی سرور سودمند: خط پایین

ProfitServer از سال 2003 با تمرکز اصلی بر کیفیت خدمات و محدوده قیمت پایین، خدمات هاستینگ را ارائه می کند. با تجهیزات برتر و تخصص فنی آنها، تضمینی برای دریافت یک محصول ممتاز، خدمات قابل اعتماد و سازگار و قیمت رقابتی خواهید داشت. ProfitServer تخفیف های زیادی را به ویژه برای مشتریان در آلمان و روسیه ارائه می دهد.

ویژگی های مثبت

+ خدمات پشتیبانی زنده عالی

+ راه حل های قابل تنظیم

+ پیشنهادات ویژه برای کاربران در آلمان

+ تخفیف ویژه برای کاربران در روسیه

ویژگی های منفی

– بدون طرح رایگان

– بدون تخفیف بین المللی

امتیاز 5/5 - از 12 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت