خرید از mql5

خرید از mql5 | شارژ اکانت mql5

زمان مطالعه 2 دقیقه

MetaQuotes Language 5 (MQL5) زبان برنامه نویسی فوق العاده پیشرفته ایست که هدف آن ساخت ربات ها و بدست آوردن شاخص های فنی معاملات مالی دنیاست و یک بستر برای اجرای اسکریپت متاتریدرها محسوب می شود که با استفاده از آن سرمایه گذاران می‌توانند برای انجام معاملات خود برنامه ریزی کرده و به سود برسند. در این مقاله به خرید از mql5 و شارژ mql5 می پردازیم.

خرید از mql5

خرید از mql5

خرید از mql5

خرید از mql5

انجمن MQL5 خدمات متفاوتی شامل کپی تردینگ خودکار و خرید ربات های از پیش آماده شده برای تسهیل انجام معاملات ارائه می کند.

از جمله مهم ترین خدمات ارائه شده توسط انجمن MQL5 عبارتند از:

1- بازار معاملات Trade Market

این پلتفرم امکان دانلود اپلیکیشن مورد نظر مشتری و تست آن در Strategy tester را فراهم می کند. کاربران می توانند پس از تست و بررسی نرم افزار مورد نظرشان، اقدام به خرید آن از فروشگاه اینترنتی سایت MQL5 کنند.

2- شبکه ابری MQL5

شبکه MQL5 Cloud Networkشبکه قدرتمندی برای انجام محاسبات است که به منظور بهینه سازی و بررسی متخصصان در دسترس قرار گرفته است. این شبکه امکان بهینه سازی هزاران محاسبه را برای کاربران فراهم کرده که موجب به سوددهی رسیدن آنان می شود.

3- حافظه MQL5

کدهای نوشته شده توسط هر کاربر به صورت Integrated در MetaEditor ذخیره می شود که امکان دسترسی به آنها در سرتاسر دنیا را به کاربر می دهد.

شارژ اکانت mql5

4- فریلنسری

سایت MQL5 این امکان را به کاربران خود می دهد که برای نوشتن اپلیکیشن یا کد مورد نظرشان با مراجعه به بخش فریلنس سایت، از یک برنامه نویس حرفه ای کمک بگیرند.

5- کد بیس

  سایت MQL5 این امکان را به کاربرانش می دهد که کدبیس های مورد نظرشان را از سایت دانلود کرده و با نصب Navigator آنها را راه اندازی کنند. این کد ها پس از راه اندازی و قرار گیری در دایرکتوری، فعالیت خود را شروع می کنند.

6- چارت های MQL5

استفاده از ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که نمودارها و چارتهای خود را بررسی کرده و از آن تصویری تهیه کرده و یا در فضاهای مجازی مختلف به اشتراک بگذارند.

7- سیگنال ها

کاربران این پلتفرم می توانند با دنبال کردن و دریافت اشتراک از هر معامله گری به صورت مستقیم در پلتفرم خود، سیگنال خرید یا فروش را دریافت کنند.

 انتخاب سیگنال دهندگان در MQL5

کاربران لازم است برای انتخاب سیگنال دهنده مورد نظرشان به مواردی میزان رشد حساب او از تاریخ شروع فعالیت تا کنون، تعداد مشترکین آن سیگنال دهنده و مدت زمان فعالیتش توجه کنند.سایت MQL5 امکان جستجوی سیگنال دهنده را بر اساس پارامترهای زیر را می دهد که می تواند به انتخاب صحیح سیگنال دهنده برای معامله گران منجر شود:
• نام سیگنال
• میزان درصد سود ماهانه
• مقدار شارژ اولیه حساب
• تعداد مشترکین
• میزان سرمایه مشترکان
• و …

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT