خرید بیت کوین در ایران

خرید بیت کوین در ایران با استفاده از خدمات مجموعه اول پرداخت

زمان مطالعه 3 دقیقه

خرید و فروش ارز های دیجیتال یکی از راه های کسب درآمد می باشد. ارز دیجیتال به نوعی از ارز های بین المللی گفته می شود که به صورت فیزیکی وجود نداشته و تنها به صورت آنلاین قابل انتقال هستند. معروف ترین ارز دیجیتال بیتکوین است که در حال حاضر در سراسر جهان خرید و فروش می شود. حتی برخی فروشگاه های اینترنتی نیز از درگاه پرداخت بیت کوین استفاده می کنند. با توجه به رونق کاربرد این ارز در دنیا خرید بیت کوین در ایران نیز طرفدار پیدا کرد. برای مطالعه در رابطه با خرید بیت کوین در ایران با اول پرداخت همراه باشید.

قیمت خريد بيت كوين در ايران

قیمت بیت کوین پس از آبان سال ۱۳۹۶ که صعود چشمگیری به ۲۰٫۰۰۰ دلار داشت، اکنون در مرزی نزدیک به ۸٫۰۰۰ دلار نسبتاً ثابت شده است. قیمت بیت کوین در ایران نیز تابع قیمت جهانی آن تغییر می کند. در حال حاضر قیمت بیت کوین در یک کانال مشخص نوسان می کند. بدیهی است به دلیل نواسانات این ارز در بازه های کوتاه به صورت دقیق نمی توان قیمتی برای آن اعلام نمود.

خرید و فروش بیتکوین در ایران

خرید و فروش بیت کوین به طور کلی با ارز های دلار یا یورو انجام می پذیرد. خرید بیت کوین در ایران علاوه بر تبادل آن بین ایرانیان انجام می شود، از خارج از کشور نیز امکان پذیر است. به این منظور نیاز به پرداخت ارزی است که با کلیک دکمه ی زیر قابل انجام است.

خرید بیت کوین

انواع راه های خرید بیتکوین در ایران

خرید بیت کوین به دو روش زیر امکان پذیر است:

خرید بیت کوین از اول پرداخت

این روش با ثبت درخواست در سایت اول پرداخت انجام می پذیرد. به این منظور باید معادل ریالی مقدار بیت کوینی که تمایل به خرید دارید را پرداخت نمایید. لازم به ذکر است این مبلغ باید معادل قیمت بیت کوین در ایران به نرخ روز باشد.

خرید بیت کوین از صرافی های خارجی

برای خرید از صرافی های معتبر بین المللی مثل صرافی بایننس یا غیره، می توانید از مستر کارت یا ویزا کارت خود استفاده نمایید. چنانچه به این کارت ها دسترسی ندارید، می توانید از خدمات اول پرداخت بهره ببرید.

خرید بیت کوین در ایران
خرید بیت کوین در ایران

خرید کالا با بیت کوین در ایران

سایت ایرانی ای وجود ندارد که از درگاه پرداخت بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری استفاده کند. اما بسیاری از سایت های خارجی پرداخت با بیت کوین قبول می کنند. علاوه بر فروشندگان شخصی که از درگاه پرداخت ارز دیجیتال استفاده کرده اند، برای خرید کالا با بیت کوین در ایران از سایت های زیر نیز می توانید استفاده نمایید:

  • سایت Shopify که فعالیت آن مشابه سایت ایبی می باشد، از درگاه پرداخت بیت کوین استفاد می کند. در این سایت فروشندگان مختلف محصولات خود را عرضه می کنند.
  • سایت رسمی microsoft نیز به کاربران امکان خرید با بیت کوین می دهد. به این منظور شما با شارژ حساب خود در سایت microsoft می توانید از این سایت خرید کنید.
  • برای خرید از سایت آمازون نیز می توانید از بیت کوین استقاده کنید. البته برای این کار نیاز به افتتاح حساب در یک کیف پول به نام Purse دارید.

فروش بیت کوین در ایران

با استفاده از کیف پول های الکترونیکی و کیف پول های سخت افزاری علاوه بر نگه داری، فروش بیت کوین نیز ساده تر شده است. برای فروش بیت کوین در ایران عموماً از کیف پول های سخت افزاری استفاده می شود. با توجه به وضعیت ناپایدار روابط مالی شرکت های خارجی با ایران، امنیت استفاده از آن ها برای ایرانیان بیشتر است.

نقد كردن بيت كوين در ايران

برای نقد کردن بیتکوین در ایران می توایند از خدمات اول پرداخت بهره ببرید. برای این فرایند می توانید از لینک زیر استفاده نمایید:
نقد بیت کوین

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT