خرید ملک با ارز دیجیتال

خرید ملک با ارز دیجیتال

زمان مطالعه < 1 دقیقه

دولت امارات متحده عربی از قانونی شدن و ضرورت ارایه گزارش ملک‌هایی که برای خرید آن‌ها از ارز دیجیتال استفاده می‌شود خبر داد. در این پست به بررسی خرید ملک با ارز دیجیتال در امارات می پردازیم.

خرید ملک با ارز دیجیتال

دولت امارات متحده عربی اعلام کرد که آژانس‌های املاک برای ثبت خرید ملک‌هایی که با ارز دیجیتال پرداخت می‌شوند، نیازمند گزارش آن به دولت هستند. کشور امارات در نظر دارد با استفاده از ضروری بودن ارائه گزارش توسط آژانس‌های املاک، در برابر پولشویی و تامین مالی تروریسم ایستادگی کند.

این تصمیم پس از چندین جلسه میان وزیر اقتصاد، وزیر دادگستری و واحد اطلاعات مالی اتخاذ شد. در این قانون جدید، ماموران مشاورین املاک باید تمامی پرداخت‌های معادل یا بالاتر از ۵۵ هزار درهم امارات (معادل ۱۴٫۹۷۴ هزار دلار) را به واحد اطلاعات مالی گزارش دهند. همچنین این آژانس‌ها وظیفه دارند تا تمامی اطلاعات شناسایی اشخاصی که در این معامله حضور داشته‌اند را ارائه دهند. این اطلاعات شامل هویت تمامی شرکت‌ها و اشخاص دخیل در این معامله است.

در کنار پولشویی، از دیگر اهداف امارات در این قانون جدید می‌توان به تضمین اقتصادی، ثبات مالی و مبارزه با تخلف توسط کسب و کارها اشاره کرد.

وزیر اقتصاد امارات متحده عربی می‌گوید:

«قانون گزارش تراکنش‌ها در بخش املاک یکی دیگر از نمونه‌های همکاری امارات با دولت و بخش‌های خصوصی است تا بتواند چارچوب ضدپولشویی و تامین مالی تروریسم را تقویت کند.»

تمامی تراکنش‌های مشکوک در خرید ملک و پرداخت با ارز دیجیتال توسط واحد اطلاعات مالی بررسی خواهند شد. امارات در چند وقت اخیر تلاش زیادی برای پذیرش ارزهای دیجیتال در کشور خود انجام می‌دهد. از جمله دریافت مجوز فعالیت بایننس به عنوان یکی از برترین صرافی‌های ارز دیجیتال دنیا که می‌تواند کیفیت معاملات کریپتو در این کشور را افزایش دهد.

منبع: News Bitcoin

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT