پذیرنده بیت کوین

شرکت های پذیرنده بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در سال 2019

زمان مطالعه 4 دقیقه

آشنایی با شرکت های پذیرنده بیت کوین و سایر ارزهای دیجتال

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که ارز دیجیتال با آن درگیر است این است که بتواند به طور گسترده مورد تائید قرار بگیرد. در ابتدا شاید به نظر بیاید که این تکنولوژی می‌تواند مورد تائید همگان قرار گیرد، اما اگر مردم آن را در زندگی واقعی خود به کار نبرند، این مسئله تحقق پیدا نخواهد کرد. در این مقاله به بررسی شرکت های پذیرنده بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در سال 2019 می پردازیم.

شرکت های پذیرنده بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

Dish

شرکت Dish یکی از شرکت‌های آمریکایی تولید تلویزیون است که با چندین شرکت تابع بین المللی همکاری دارد. این شرکت، اولین شرکت پذیرنده‌ی بیت کوین است و امکان پرداخت‌های ارزی را برای کاربران ارائه داده است. شرکت Dish همچنین امکان پرداخت با بیت کوین کش را هم فراهم نموده است.

پذیرنده بیت کوین
پذیرنده بیت کوین

AirVPN

در یک جهان ایده‌ال زمانی که شما در حال جستجو در صفحات وب هستید، گاهی باید زمان زیادی را به VPN وصل شوید. اتصال به VPN باعث می‌شود که ISP ها و هکرها و …بر روی ترافیک اینترنت شما تسلط نداشته باشند. بنابراین اگر به دنبال یک وی پی ان خوب می‌گردید، از AirVPN استفاده کنید. این شرکت از مارچ 2018 پرداخت با بیت کوین را پذیرفته است وAirVPN نیز یکی از شرکت‌های پذیرنده بیت کوین محسوب می‌شود.

پذیرنده بیت کوین
پذیرنده بیت کوین

Microsoft

مایکروسافت نیز یکی از شرکت های پذیرنده بیت کوین می‌باشد. با وجود شک و تریدهایی که در ابتدا برای بیل گیتز موسس شرکت مایکروسافت وجود داشت، در حال حاضر او یکی از طرفداران پر و پا قرص ارز دیجیتال است. در دسامبر 2018 بیل گیتز گفت که این تکنولوژی می‌تواند به فقر جهانی کمک کند. شما می‌توانید برای خرید بازی‌ها فیلم‌ها و اپلیکیشن‌ها در فروشگاه‌های آنلاین مایکروسافت پرداخت‌های خود را با بیت کوین انجام دهید.

پذیرنده بیت کوین
پذیرنده بیت کوین

Subway

تا حالا برای شما پیش آمده است که در مقابل فروشگاهی در مترو به چیزی احتیاج پیدا کرده باشید اما نه پول نقد همراه داشته باشید نه کارت اعتباری؟ از سال 2018 برخی از فروشگاه‌های مترو شروع به پذیرش بیت کوین و لیت کوین کرده‌اند که در مواردی که مسافران با چنین مشکلاتی مواجه می‌شوند، بتوانند پرداخت‌های خود را با ارز دیجیتال انجام دهند. این فروشگاه‌ها نه تنها در ایالات متحده، بلکه در سراسر جهان دیده شده‌اند از جمله در روسیه و اسلواکی.

پذیرنده بیت کوین
پذیرنده بیت کوین

Shopify

یکی دیگر از شرکت های پذیرنده بیت کوین شرکت Shopify است. Shopify یک پلتفرم تجارت الکترونیک آنلاین است که برای کاربران این شرایط را فراهم کرده است که بتوانند فروشگاه‌هایی ایجاد کنند و در آن‌ها کلیه‌ی محصولات خود را به فروش برسانند. این فروشگاه‌ها یا روی وب سایت هستند، یا بر روی رسانه‌های اجتماعی و یا فروشگاه‌های فیزیکی هستند.

پذیرنده بیت کوین
پذیرنده بیت کوین

اگر تصمیم گرفتید که بر روی پلتفرم Shopify یک فروشگاه ایجاد کنید، می‌توانید پرداخت‌های خود را با بیش از 300 ارز دیجیتال انجام دهید.

سایر شرکت های پذیرنده درگاه ارز دیجیتال

  • Nemecheap
  • Newegg
  • Overstock
  • CheapAir
  • AXA
  • Virgin Galactic
  • 4chan
  • BigFishGame
  • Movie Tickets
  • T-Mobile

این شرکت‌هایی که نام بردیم، شرکت های پذیرنده بیت کوین هستند که شما می‌توانید با مراجعه به آن‌ها برای پرداخت هزینه خرید خود از ارزهای دیجیتال استفاده کنید.

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

در زمینه فارکس نیز مجموعه اول پرداخت آماده ارایه خدمات به تریدرها می باشد که این خدمات شامل نقد درآمد و نیز شارژ حساب مورد نظر جهت تریدرها می باشد.

امتیاز 4.5/5 - از 24 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT