فروش وسایل هوشمند قدیمی

معرفی 8 مکان برتر برای فروش وسایل هوشمند قدیمی خانه ی شما

زمان مطالعه 7 دقیقه

به دنبال مقداری پول نقد اضافی هستید؟ در این مقاله چند مکان عالی برای فروش دستگاه های هوشمند خانه برای شما آورده شده است.

آیا به دنبال خلاص شدن از شر برخی از وسایل خانه هوشمند قدیمی هستید؟ شاید در حال ارتقا لوازم خانه خود به مدل های جدیدتر هستید یا شاید هم فقط خانه خود را شلوغ می کنید. به هر دلیلی، فروش وسایل خانه هوشمند قدیمی شما می تواند راهی عالی برای کسب درآمد اضافی باشد.

مهم نیست که چه نوع وسایل خانه هوشمندی دارید، شانس خوبی وجود دارد که بتوانید آنها را بفروشید و مقداری پول به دست آورید. در اینجا برخی از بهترین مکان ها برای فروش وسایل خانه هوشمند قدیمی شما آورده شده است.

1- فروش وسایل هوشمند قدیمی در Decluttr 

Decluttr 

Decluttr

اگر می خواهید وسایل خانه هوشمند قدیمی خود را سریع و آسان بفروشید، سایت Decluttr یک گزینه عالی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نام ابزاری را که می خواهید بفروشید وارد کنید و Decluttr یک ارزیابی فوری به شما ارائه می دهد.

اگر از این پیشنهاد راضی هستید، شرکت برچسب حمل و نقل را برای شما ارسال می کند، بنابراین می توانید اقلام خود را به صورت رایگان ارسال کنید. پس از دریافت اقلام شما، روز بعد از طریق PayPal، واریز مستقیم یا چک هزینه به شما پرداخت خواهد شد.

زمان تحویل حدود 3 الی 5 روز است، با احتساب حمل و نقل.

این یک راه عالی برای خلاص شدن از شر گجت‌های خانه هوشمند قدیمی بدون نیاز به دردسر فهرست کردن آنها به صورت جداگانه در یک بازار است، اما احتمالاً درآمد کمتری نسبت به آنکه خودتان آنها را بفروشید، به دست خواهید آورد.

Amazon Trade-In-2

Amazon Trade-In

Amazon Trade-In

اگر به دنبال دریافت کارت هدیه آمازون در ازای وسایل خانه هوشمند قدیمی خود هستید، Amazon Trade-In یک گزینه عالی است.

برای شروع، باید ابزاری را که می خواهید بفروشید در وب سایت آمازون جستجو کنید. هنگامی که آن را پیدا کردید، وضعیت ابزار را انتخاب کنید و آمازون ارزش تخمینی را در اختیار شما قرار می دهد.

اگر از این پیشنهاد راضی هستید، می توانید یک برچسب حمل و نقل را چاپ کنید و ابزار خود را به صورت رایگان به آمازون ارسال کنید. هنگامی که شرکت کالای شما را دریافت و بررسی کرد، یک کارت هدیه آمازون طبق قیمت ارزیابی شده دریافت خواهید کرد.

این یک راه سریع و آسان برای خلاص شدن از شر گجت های قدیمی خانه هوشمند است و شما می توانید از کارت های هدیه آمازون برای خرید گجت های جدید یا هر چیز دیگری که از آمازون می خواهید استفاده کنید.

اگر ترجیح می‌دهید ابزارهای خود را شخصاً معامله کنید، می‌توانید آنها را به مکان‌های فیزیکی خاصی در آمازون نیز ببرید تا اقلام شما را در محل مورد ارزیابی و پذیرش قرار دهند.

با استفاده از ابزارهای خاص، می‌توانید هنگام معامله گجت جدید، کارت تخفیف برای یک ابزار جدید دریافت کنید، که اگر به دنبال ارتقاء آن هستید، آن را به گزینه‌ای عالی تبدیل می‌کند.

آمازون ارسال رایگان ارائه می دهد و از طریق کارت هدیه آمازون هزینه شما را پرداخت می کند.

زمان پرداخت حدود دو روز پس از دریافت گجت شما توسط آمازون است.

3- فروش وسایل هوشمند قدیمی در Itsworthmore

Itsworthmore

Itsworthmore

اگر به دنبال پرداخت کمی بالاتر از آنچه آمازون یا Decluttr ارائه می دهد هستید، ItsWorthMore ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد.

مانند Decluttr، ItsWorthMore، باید به چند سوال در مورد ابزار خود مانند مدل، وضعیت و هرگونه لوازم جانبی موجود پاسخ دهید.

اگرچه ItsWorthMore طیف وسیعی از گجت‌های خانه هوشمند را مانند Decluttr نمی‌پذیرد، اما هاب‌های کنترل خانه هوشمند و ساعت‌های هوشمند را می‌پذیرد.

پس از آن، یک ارزیابی قیمتی دریافت می‌کنید شما می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید با برنامه فروش پیش بروید یا نه.

ItsWorthMore ارسال رایگان ارائه می دهد و پس از دریافت و بازرسی اقلام شما توسط شرکت، از طریق PayPal، چک یا Zelle هزینه شما را پرداخت می کند.

زمان انجام پروسه حدود 5 روز است.

Apple Trade In-4

Apple Trade In

Apple Trade In

آیا می‌خواهید گجت‌های قدیمی خانگی هوشمند اپل خود را معامله کنید تا بر روی گجت جدید تخفیف بگیرید؟ Apple Trade In مکان مناسبی برای انجام این کار است.

از Apple TV گرفته تا HomePod، Apple Trade In طیف وسیعی از ابزارهای خانگی هوشمند اپل را می پذیرد.

تنها نقطه ضعف این است که شما فقط می توانید محصولات اپل را معامله کنید، بنابراین اگر ابزارهای غیر اپل دارید، باید جای دیگری را جهت فروش لوازم جستجو کنید.

برای شروع، کافی است ابزار قدیمی اپل خود را به یک فروشگاه اپل بیاورید یا به وب سایت Apple Trade In بروید و اطلاعات ابزار خود را وارد کنید.

اپل ارزش مبادله ای تخمینی را به شما می دهد، که می توانید از آن برای دریافت تخفیف روی محصول جدید اپل نیز استفاده کنید.

همچنین می توانید به جای استفاده از ارزش مبادله ای برای خرید جدید، انتخاب کنید که کارت هدیه اپل استور دریافت کنید.

اپل ارسال رایگان یا مبادله در فروشگاه را ارائه می دهد و از طریق کارت هدیه Apple Store یا اعتبار فوری برای خرید جدید هزینه را پرداخت می کند.

در صورت انجام آنلاین، زمان چرخش ممکن است تا چند هفته طول بکشد، و اگر در فروشگاه اپل انجام شود، فوراً پرداخت انجام می شود.

5- فروش وسایل هوشمند قدیمی در Best Buy Trade-In Program

Best Buy Trade-In Program

Best Buy Trade-In Program

آیا می خواهید از شر وسایل خانه هوشمند قدیمی خلاص شوید و در ازای آن کارت هدیه Best Buy دریافت کنید؟ اگر چنین است، Best Buy Trade-In Program یک گزینه عالی است.

این فرآیند مشابه سایر برنامه های فروش در این لیست است. ابتدا، باید ابزار خود را در وب سایت Best Buy پیدا کنید و به چند سوال در مورد وضعیت آن پاسخ دهید.

پس از آن، Best Buy ارزش تخمینی ابزار شما را در اختیار شما قرار می دهد. اگر از این پیشنهاد راضی هستید، می توانید یک برچسب حمل و نقل را چاپ کنید و ابزار خود را به صورت رایگان به Best Buy ارسال کنید.

هنگامی که شرکت کالای شما را دریافت و بررسی کرد، یک کارت هدیه Best Buy طبق ارزش ارزیابی شده دریافت خواهید کرد.

Best Buy ارسال رایگان ارائه می دهد و از طریق کارت هدیه Best Buy هزینه ی شما را پرداخت می کند.

زمان تحویل تا 9 روز در صورت انجام آنلاین یا فوری در صورت انجام در فروشگاه Best Buy است.

Swappa-6

Swappa

Swappa

اگر مشکلی ندارید که کمی منتظر بمانید تا گجت‌های خانه هوشمند شما به فروش برسند، Swappa یک گزینه عالی است. شما می توانید قیمت خود را انتخاب کنید و نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید. تنها هزینه ای که می پردازید، کارمزد فروش پس از فروش کالای شما است،که بستگی به میزان مبلغ فروش آن دارد.

برای شروع، یک لیست برای ابزار خود در Swappa ایجاد کنید و تا حد امکان جزئیات بیشتری مانند عکس‌ها، وضعیت، لوازم جانبی همراه و غیره را در آن بگنجانید.

هنگامی که فهرست شما فعال شد، خریداران می توانند برای خرید ابزار شما با شما تماس بگیرند.

فرآیند پرداخت از طریق Pay-Pal انجام می شود و شما مسئول ارسال کالا به خریدار خواهید بود.

زمان پرداخت در Swappa بسته به سرعت فروش کالای شما می تواند متفاوت باشد.

eBay-7

eBay

eBay

اگر به دنبال پلتفرمی با مخاطبان زیاد هستید، eBay بهترین گزینه برای شماست.

فروش در eBay یک فرآیند بسیار ساده است، و شما می توانید ابزارهای خانه هوشمند قدیمی خود را به راحتی فهرست کنید.

شما باید چند عکس با کیفیت خوب بگیرید، توضیحات مفصلی بنویسید و قیمت خود را تعیین کنید.

eBay کارمزد لیست و همچنین هزینه ارزش نهایی را دریافت می کند (که درصدی از کل قیمت فروش است)، بنابراین هنگام قیمت گذاری کالای خود این را در نظر داشته باشید.

ایجاد یک فهرست رایگان است و می‌توانید گجت خود را به حراج گذاشته یا قیمت ثابتی برای آن تعیین کنید.

شما همچنین مسئول ارسال ابزار خود به خریدار خواهید بود و پرداخت ها نیز از طریق PayPal انجام می شود.

زمان انجام فرایند فروش در eBay می تواند بسته به سرعت فروش کالای شما متفاوت باشد، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا هزینه پرداخت شده را دریافت کنید.

8- فروش وسایل هوشمند قدیمی در Facebook Marketplace

Facebook Marketplace

Facebook Marketplace

به لطف بازار فیسبوک، فروش محلی هرگز آسان‌تر از این نبوده است. این ویژگی به هر کسی که دارای حساب فیس بوک است اجازه می دهد تا اقلامی را در جامعه خود خریداری و یا بفروشد.

اگر به دنبال خلاص شدن از شر وسایل خانه هوشمند قدیمی خود هستید، بازار فیس بوک مکانی عالی برای شروع است. می‌توانید برای هر کالایی که می‌فروشید فهرستی ایجاد کنید و خریداران می‌توانند مستقیماً برای ارائه پیشنهاد با شما تماس بگیرند.

بهترین بخش فروش در فیسبوک مارکت این است که کاملا رایگان است. هیچ کارمزد یا کمیسیونی برای انجام معامله وجود ندارد.

اگرچه Facebook Marketplace دارای مزایا و معایبی است، اما مطمئناً راهی سریع و آسان برای فروش وسایل خانه هوشمند قدیمی شما است.

تنها نقطه ضعف این پلتفرم این است که باید پرداخت و حمل و نقل را خودتان انجام دهید.

زمان انجام فرآیند در بازار فیس بوک بسته به سرعت فروش کالای شما می تواند متفاوت باشد.

روشی ساده تر برای فروش گجت های هوشمند قدیمی خانه شما

فروش گجت‌های خانه هوشمند قدیمی‌تان نباید کار سختی باشد. با بسیاری از گزینه های خرید و فروش مجدد و بدون دردسر موجود، می توانید از شر ابزارهای ناخواسته خود خلاص شوید و به سرعت و به راحتی پول خود را دریافت کنید.

اجازه ندهید وسایل قدیمی شما گرد و غبار جمع کنند و فضا را اشغال کنند. از یکی از گزینه های موجود در این لیست استفاده کنید تا برای همیشه از شر آنها خلاص شوید و در این فرآیند مقداری پول نقد اضافی به دست آورید.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php:252 Stack trace: #0 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php(2297): Elementor_reading_box_Widget->render() #1 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(614): Elementor\Controls_Stack->render_by_mode() #2 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(755): Elementor\Widget_Base->render_content() #3 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Widget_Base->print_content() #4 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #5 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #6 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #7 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #8 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #9 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #10 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #11 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #12 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1775): Elementor\Element_Base->print_element() #13 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(418): Elementor\Core\Base\Document->print_elements() #14 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/frontend.php(1165): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_elements_with_wrapper() #15 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1219): Elementor\Frontend->get_builder_content() #16 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/library/documents/library-document.php(76): Elementor\Core\Base\Document->get_content() #17 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(158): Elementor\Modules\Library\Documents\Library_Document->get_content() #18 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(173): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->get_content() #19 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/single-base.php(93): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_content() #20 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(364): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Single_Base->print_content() #21 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(240): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->do_location() #22 [internal function]: ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\{closure}() #23 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/module.php(207): call_user_func() #24 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/templates/header-footer.php(19): Elementor\Modules\PageTemplates\Module->print_content() #25 /home/aval/blog/wp-includes/template-loader.php(106): include('...') #26 /home/aval/blog/wp-blog-header.php(19): require_once('...') #27 /home/aval/blog/index.php(17): require('...') #28 {main} thrown in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php on line 252
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.