دانلود رایگان قالب های متحرک پاورپوینت

معرفی 12 سایت دانلود رایگان قالب های متحرک پاورپوینت

زمان مطالعه 6 دقیقه

با یک قالب پاورپوینت متحرک ارائه جذاب تری خواهید داشت. وب سایت های زیادی وجود دارند که قالب های متحرکی رایگانی را ارائه میدهند. در این مقاله با معرفی ده سایت رایگان دانلود قالب های پاورپوینت متحرک و اسلاید با ما همراه باشید.

خرید با ویزا کارت

سایت قالب پاورپوینت ایرانی

اولین سایت در این لیست، وبسایت جیب استور است که به جرئت بهترین و بروزترین سایت دانلود تم پاورپوینت ایرانی است.

قالب‌های پاورپوینت جیب استور در انواع موضوعات پایان نامه، درسی، شرکتی، پروپوزال و… ارایه شده است که به علت دسته‌بندی مناسب این وبسایت به‌راحتی قابل دسترسی است. در دسته‌بندی قالب پاورپوینت رایگان سایت جیب استور می‌توانید بیش از ۵۰ تم پاورپوینت فارسی را به رایگان دانلود کنید. برای دانلود پاورپوینت‌های جیب استور به صفحه‌ی تم پاورپوینت در این سایت مراجعه کنید.

1- دانلود رایگان قالب های متحرک پاورپوینت: PowerPoint School

PowerPoint School

PowerPoint School

PowerPoint School علاوه بر مجموعه عظیمی از قالب‌های پاورپوینت متحرک، اینفوگرافیک و جدول نوار زمان (Timeline) را ارائه می‌دهد. این سایت همچنین نحوه اضافه کردن انیمیشن به پاورپوینت را نیز آموزش میدهد. بسیاری از قالب ها عمومی اما جذاب هستند.

این وب سایت همچنین انواع نمودارها، چارت و گراف های رنگارنگ، ساده و تک رنگ و محتوای توضیحی (Explainer) را ارائه داده است. قالب های این وب سایت برای ارائه گزارشات یا جلسات زوم بسیار مناسب است.

2- دانلود رایگان قالب های متحرک پاورپوینت: Canva

Canva

Canva

Canva چندین قالب پاورپوینت متحرک را ارائه می دهد. این قالب ها را می توانید مستقیماً در مرورگر ویرایش و ضبط کنید و به اشتراک بگذارید! همچنین می توانید آنها را به صورت فایل pptx. دانلود کنید. برای ویرایش قالب ها در پاورپوینت به جای برنامه Canva مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در صفحه نتایج جستجو روی قالب مورد علاقه خود کلیک کنید.
  • Customize This Template را انتخاب کنید.
  • از ویرایشگر، روی منوی Ellipsis (…) کلیک کنید.
  • پاورپوینت را از زیر گزینه های اشتراک گذاری انتخاب کنید.

اگر دانشجو هستید ممکن است بتوانید به صورت رایگان از Canva Premium استفاده کنید. با Canva Premium به تمام امکانات Canva دسترسی خواهید داشت.

3- دانلود رایگان قالب های متحرک پاورپوینت: Slidesgo

Slidesgo

Slidesgo

فیلتر License را روی Free تنظیم کنید تا همه قالب‌های متحرک رایگان Slidesgo را ببینید. این فایل ها هم در پاورپوینت و هم در اسلایدهای گوگل کار می کنند.

این قالب ها در تم های مختلف از اسلاید تولد گرفته تا اینفوگرافیک و در رنگ ها و طرح های مختلف برای انواع رویدادها در دسترس اند. برای پروژه های مقطع دبیرستان و ابتدایی نیز میتوانید از این قالب ها استفاده کنید.

4- SlideSalad

SlideSalad

SlideSalad

SlideSalad قالب های تجاری زیادی را ارائه داده است. این قالب ها شامل طرح های متحرک و جذاب برای ارائه پیشنهادات، گزارش ها، نمونه کارها و موارد دیگر است.

برای دانلود قالب ها به یک حساب کاربری رایگان نیاز دارید. SlideSalad همچنین دارای قالب‌های پریمیوم است. برای استفاده از قالب های پریمیوم نیازی به اشتراک نیست و برای خرید هر قالب باید جداگانه پرداخت کنید.

5- دانلود رایگان قالب های متحرک پاورپوینت: Envato Elements

Envato Elements

Envato Elements

وب سایت Envato Elements رایگان نیست، اما شما می توانید یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه داشته باشید و هر تعداد قالب را که دوست دارید دانلود کنید.

Envato Elements منبع خوبی از قالب های پاورپوینت متحرک برای جلسات و وبینارها و گزارش ها است. علاوه بر اینفوگرافیک ها می توانید قالب های رنگارنگ مخصوص رویدادهای مختلف را در ان سایت پیدا کنید. از قالب های Envato Elements همچنین میتوانید برای استوری های اینستاگرام نیز استفاده کنید.

6- Slideegg

Slideegg

Slideegg

اکانت های رایگان Slideegg فقط در طور روز میتوانند 5 بار دانلود کنند. هر دانلود شامل یک اسلاید متحرک است. شما می توانید قالب هایی را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید.

بیشتر قالب ها برای اینفوگرافیک ها و سایر ارائه های اطلاعاتی طراحی شده اند. اما می‌توانید اسلایدهای متحرک و جذاب برای رویدادهای مختلف پیدا کنید.

7- دانلود رایگان قالب های متحرک پاورپوینت: SlideModel

SlideModel

SlideModel

SlideModel مجموعه خوبی از قالب های پاورپوینت متحرک رایگان دارد. اما موتور جستجوی آن فیلتر برای محدود کردن جستجو ندارد و پیدا کردن قالب مورد نظر ممکن است کمی دشوار باشد.

ساده ترین راه برای یافتن قالب های رایگان این است که این عبارت را در گوگل جستجو کنید: site:Slidemodel.com ” free ” و ” animated “. با این کار مجموعه ای از فایل های پاورپوینت رایگان و متحرک موجود در SlideModel.com نمایش داده می شود.

8- Giant Template

Giant Template

Giant Template

Giant Template تنها یک قالب پاورپوینت متحرک ارائه می دهد. این قالب شامل 30 اسلاید مختلف است که همه آنها متحرک هستند.

شما به راحتی می توانید اسلایدها را برای استفاده مجدد سفارشی سازی کنید. سایر گرافیک ها شامل تصاویری است که می توانید آنها را با عکس ها یا لوگوی خود عوض کنید. شما میتوانید می‌توانید با تنظیم رنگ‌ها و جابجایی تصاویر این اسلایدها را سفارشی سازی کنید.

9- دانلود رایگان قالب های متحرک پاورپوینت: Abert’s Shop

Abert's Shop

Abert’s Shop

این فروشگاه Gumroad چندین قالب پاورپوینت رایگان دارد. این قالب ها شامل اینفوگرافیک ها و نمودارها است، بنابراین برای گزارش های تجاری عالی است. برخی از این قالب ها در اکسل قابل ویرایش هستند، بنابراین می توانید نمودارها و گرافیک های خود را به صورت دقیق ایجاد کنید.

برای دریافت رایگان قالب ها 0.00 دلار را وارد کنید. برای حمایت از طراح این قالب ها میتوانید مبلغی را به دل خواه پرداخت کنید.

10- SlideHunter

SlideHunter

SlideHunter

SlideHunter بیشتر قالب های استاتیک را ارائه میدهد اما دارای چهار گزینه عالی برای قالب های متحرک است. دو مورد برای ارائه پزشکی و دو مورد برای استفاده تجاری. با افزودن انیمیشن های پاورپوینت می توانید از این قالب ها استفاده بیشتری ببرید. یک افکت Transitions می‌تواند اسلایدهای پاورپوینت را با قالب‌های SlideHunter ترکیب کند.

11- Slide Chef

Slide Chef

Slide Chef

Slide Chef یک منبع اسلاید رایگان است. قالب های آن برای اسلایدهای گوگل است، اما می توانید از فایل ها در پاورپوینت نیز استفاده کنید.

از اسلایدهای متحرک این وب سایت میتوانید برای آموزش کودکان استفاده کنید. این انیمیشن ها مطمئناً توجه کودکان را جلب می کند. این سایت همچنین قالب های مناسب استفاده بزرگسالان را نیز ارائه میدهد.

12- دانلود رایگان قالب های متحرک پاورپوینت: SlidesMania

SlidesMania

SlidesMania

برخی از اسلایدها در SlidesMania کاملاً متحرک هستند، برخی دیگر فقط کاور متحرک دارند. این سبک برای درس های کودکان یا رویدادهای مربوط به تعطیلات مناسب است. پس زمینه ها و سایر عناصر اسلایدها نیز متحرک هستند.

با قالب های رایگان در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید

با استفاده از این سایت ها می توانید پیشنهادات، گزارش ها، پروپوزال ها و سایر ارائه های خود را آماده کنید. به سادگی رنگ و تصاویر اسلایدها را عوض کنید و متن خود را اضافه کنید. پاورپوینت فقط برای نمایش اسلاید نیست. از این قالب ها میتوانید برای ارائه ها، پوسترها و بروشورها نیز استفاده کنید.

امتیاز 4.6/5 - از 11 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

4 دیدگاه

  1. نیلوفر گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    خیلی ممنونم به خاطر معرفی سایت ایرانی جیب استور
    کلی تم پاورپوینت رایگان حرفه ای زیبا داشت.
    گفتم نظرمو به اشتراک بذارم که شما هم انرژی بگیرید.

    1. نیما نوبخت گفت:

      درود
      ضمن سپاس از همراهی شما باید عرض شود سایت ایرانی جیب استور از سایت های خوب کشورمان می باشد که قابل رقابت و مقایسه با سایت های برتر دنیا در زمینه تم پاورپوینت است.

  2. محمد گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    خیلی ممنونم به خاطر سایت هایی که معرفی کردید
    مخصوصا سایت جیب استور که قالب های پاورپوینت فارسی داشت.
    خدا به کسب و کارتون برکت بده

    1. نیما نوبخت گفت:

      ممنون از همراهی شما و همچنین حمایت شما از سایت های ایرانی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT