Canva برای نویسنده فریلنسر

معرفی 7 روش برای استفاده از Canva برای نویسنده فریلنسر

زمان مطالعه 6 دقیقه

بایستی بدانید که Canva فقط برای طراحان نیست. در این مقاله نحوه استفاده Canva برای نویسنده فریلنسر آورده شده است.

خرید اکانت Canva

نوشتن آزاد اغلب شامل چیزی بیش از نوشتن است. به عنوان یک فریلنسر، شما همچنین صاحب کسب و کار هستید، صرف نظر از اینکه چنین فکر می کنید یا خیر. علاوه بر انتشار مقالات، شما باید خودتان را نیز بازاریابی کنید، معاملات مشتریان را ببندید، و به شرکت‌ های بالقوه جدید برای همکاری بپردازید.

Canva برای نویسنده فریلنسر

با تثبیت شدن بیشتر، احتمالاً می خواهید شروع به توسعه برند خود نیز کنید. و وقتی زمان انجام این کار فرا می رسد، ابزار هایی مانند Canva می توانند به شما کمک کنند بدون صرف هزینه قابل توجه طرح های چشم نوازی تولید کنید.

این مقاله برخی از بهترین روش ‌هایی را که نویسندگان مستقل می ‌توانند از Canva برای برجسته ‌تر شدن استفاده کنند، شناسایی می ‌کند.

  1. ساخت اینفوگرافیک

Canva برای نویسنده فریلنسر

Canva برای نویسنده فریلنسر

از آنجایی که شغل شما تا حد زیادی شامل نوشتن برای دیگران است، راه اندازی یک بخش وبلاگ در وب سایت شما راهی عالی برای ارتقای تخصص شما است. علاوه بر آن، ممکن است مخاطبانی را به آنچه می خواهید بگویید علاقه مند کنید.

پست های وبلاگ آهنربای سربی قدرتمندی هستند و ارزش فوق العاده ای ارائه می دهند. با این حال، می توانید محتوایی را که می نویسید تغییر دهید تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید. اینفوگرافیک یک راه عالی برای انجام این کار است.

می توانید از اینفوگرافیک ها برای برجسته کردن آمار های کلیدی و به اشتراک گذاری مفید ترین اطلاعات مقاله با مخاطبان خود استفاده کنید. Canva دارای طیف گسترده ای از الگوها است که می توانید با کمک آنها اینفوگرافیک ایجاد کنید، و اگر هیچ یک از آنها برای شما جذابیت نداشت، می توانید از ابتدا طراحی را شروع کنید.

  1. ایجاد کارت ویزیت

Canva برای نویسنده فریلنسر

Canva برای نویسنده فریلنسر

شبکه سازی یکی از ضروری ترین مهارت هایی است که برای رشد یک کسب و کار آزاد موفق به آن نیاز دارید. بدون در نظر گرفتن صنعت خود، افراد جالب زیادی برای ارتباط با آنها پیدا خواهید کرد.

وب سایتی که به وضوح می گوید که شما چه کار می کنید، نقطه شروع خوبی است. اما اگر در زندگی واقعی با افرادی روبرو می شوید که می خواهند درباره شما بیشتر بدانند چه باید بکنید؟ به‌جای اینکه به آن‌ها فرصت طولانی برای معرفی بدهید، می ‌توانید به آنها کارت ویزیت بدهید.

کارت ویزیت شما باید دارای لینکی به وب سایت شما باشد. با این حال، باید اشکال دیگری از اطلاعات تماس مانند آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را نیز اضافه کنید. Canva به شما امکان می دهد چندین قالب کارت ویزیت را سفارشی کنید که می توانید به صورت دیجیتالی و فیزیکی از آنها استفاده کنید.

  1. استفاده از الگوها برای رزومه

Canva برای نویسنده فریلنسر

Canva برای نویسنده فریلنسر

اگر فکر ارسال یک ایمیل سرد شما را پر از ترس کرده است، نگران نباشید. فریلنسرها از چندین روش برای یافتن کار استفاده می کنند، از جمله درخواست برای فرصت های شغلی. اگر می خواهید این رویکرد خاص را اتخاذ کنید، بسیاری از مشتریان رزومه ای را درخواست می کنند که تجربه کاری شما را برجسته کند.

می توانید از ایجاد رزومه خود لذت زیادی ببرید، از جمله آزمایش با سبک های مختلف. اگر به نوشتن اسناد ساده عادت دارید، چرا فونت ها و رنگ های مختلف را امتحان نکنید؟ اگر قصد دارید برای یک آژانس خلاق یا چیزی مشابه بنویسید، انجام این کار ایده خوبی برای شما است.

Canva دارای قالب های رزومه مختلفی است که می توانید از آنها استفاده کنید، و می توانید هر طور که احساس می کنید لازم است آنها را سفارشی کنید. شما می توانید تصاویری از خود، همراه با آرم و موارد دیگر نیز اضافه کنید.

  1. کنار هم قرار دادن اسناد دستی

Canva برای نویسنده فریلنسر

Canva برای نویسنده فریلنسر

نویسندگی فریلنسری یک اصطلاح بسیار گسترده است که چندین جایگاه را در بر می گیرد. یکی از زمینه های کمتر شناخته شده، نگارش فنی است که اغلب شامل کنار هم قرار دادن اسنادی مانند دفترچه های دستورالعمل است. در حالی که برخی از شرکت ‌ها طراحی داخلی را انجام می‌ دهند، ممکن است اگر برای یک کسب ‌و کار کوچک ‌تر کار می ‌کنید نیاز داشته باشید که آن طرف کارها را به تنهایی مدیریت کنید.

پس از تصحیح و ویرایش کار خود، می توانید از Canva برای کنار هم قرار دادن سند PDF نهایی استفاده کنید. این ابزار به شما امکان می دهد رنگ ها، سبک ها و تصاویر را نیز به سلیقه ی خود انتخاب کنید.

  1. ساخت پین برای به اشتراک گذاری مقالات در Pinterest

Canva برای نویسنده فریلنسر

Canva برای نویسنده فریلنسر

با صدها میلیون کاربر ماهانه، Pinterest یک ابزار فوق العاده برای تبلیغ پست های وبلاگ شما است. یادگیری نحوه استفاده از آن گاهی اوقات در ابتدا چالش برانگیز است، اما از رقابت کمتری نسبت به سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی بهره مند خواهید شد. علاوه بر این، شما این فرصت را دارید که عضلات خلاق خود را منعطف کنید و یک مهارت جدید بیاموزید.

برای به اشتراک گذاشتن کار خود در پینترست، پست هایی به نام «پین» ایجاد می کنید. اینها معمولاً پیوندی به مقاله شما و توضیح مختصری از آنچه کاربران هنگام کلیک کردن روی آن می‌توانند انتظار داشته باشند، دارند. همچنین معمولاً از تصاویر برای جلب توجه کاربر استفاده می کنید.

ابزار های مختلفی برای کمک به شما در ایجاد پین در Canva وجود دارد، از جمله یک الگوی مفید که به طور خودکار اندازه پروژه را قبل از شروع تغییر می دهد. پس از اتمام، می توانید آن را به دستگاه خود صادر کنید و کارهای نهایی را در Pinterest قرار دهید.

  1. نقشه ذهنی ایده های مقاله آینده

Canva برای نویسنده فریلنسر

Canva برای نویسنده فریلنسر

در حالی که برخی از مشتریان نویسندگی آزاد به شما ایده هایی برای موضوع می دهند، شما اغلب باید ایده های خود را مطرح کنید. اگر مکرراً می نویسید، گاهی اوقات ایده هایتان تمام می شود. برای اینکه مغزتان ایده های جالب تولید کند، زمانی را به طوفان فکری اختصاص دهید.

اگر به فکر ایجاد یک سری پست وبلاگ هستید، نقشه ذهنی راه خوبی برای پیوستن ایده ها به یکدیگر است. شما می توانید انتخاب کنید که افکار خود را روی یک تکه کاغذ بنویسید، اما اگر می خواهید خلاق باشید، استفاده از ابزارهای آنلاین مانند Canva به شما آزادی بیشتری می دهد.

Canva چندین الگوی رایگان دارد که به شما کمک می کند تا ایده های خود را بدون قربانی کردن زیبایی شناسی ترسیم کنید. سپس می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید این آثار را در رایانه خود نگه دارید یا آنها را چاپ کنید.

  1. ایجاد اسناد قرارداد آزاد

Canva برای نویسنده فریلنسر

Canva برای نویسنده فریلنسر

آیا مشتری فریلنسری پیدا کرده اید که بخواهد با شما کار کند؟ تبریک می گوییم!

اکنون زمان مناسبی است تا مطمئن شوید که در طول مدت کار با آنها از نظر قانونی محافظت می ‌شوید.

قبل از شروع هر پروژه، شما و مشتری خود باید قراردادی را امضا کنید. این سند باید حاوی اطلاعاتی درباره تعهدات شما و میزان پرداختی برای کارتان باشد. علاوه بر آن، باید آنچه را که تمایلی به انجام آن ندارید نیز مشخص کنید.

برای سرعت بخشیدن به روند ایجاد قرارداد (اجازه دهید با آن روبرو شویم، کارها را کمتر خسته کننده کنید)، می توانید از Canva برای جمع آوری سند استفاده کنید. همچنین می ‌توانید از این ابزار برای ایجاد طرح‌ های پیشنهادی برای پروژه‌ های آینده، همراه با فاکتور های حرفه ‌ای و موارد دیگر استفاده کنید.

Canva یک ابزار ضروری برای نویسندگان آزاد است

نوشتن آزاد به شما آزادی خلاقانه زیادی می دهد و برند سازی شما بهترین راه برای ابراز وجود است. شما می توانید از Canva برای انجام کار های روزمره مانند ایجاد قرارداد ها، و حتی سرگرمی استفاده کنید. و اگر می خواهید کار خود را تبلیغ کنید، این ابزار برای استفاده مجدد از چیز هایی که قبلا ساخته اید عالی است.

می توانید تمام نکات ذکر شده در این مقاله را با نسخه رایگان Canva نیز امتحان کنید. اما اگر می خواهید طیف وسیع تری از چیزها را امتحان کنید، ممکن است بخواهید یک طرح پولی این سایت سرمایه گذاری کنید.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php:252 Stack trace: #0 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php(2297): Elementor_reading_box_Widget->render() #1 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(614): Elementor\Controls_Stack->render_by_mode() #2 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(755): Elementor\Widget_Base->render_content() #3 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Widget_Base->print_content() #4 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #5 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #6 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #7 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #8 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #9 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #10 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #11 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #12 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1775): Elementor\Element_Base->print_element() #13 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(418): Elementor\Core\Base\Document->print_elements() #14 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/frontend.php(1165): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_elements_with_wrapper() #15 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1219): Elementor\Frontend->get_builder_content() #16 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/library/documents/library-document.php(76): Elementor\Core\Base\Document->get_content() #17 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(158): Elementor\Modules\Library\Documents\Library_Document->get_content() #18 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(173): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->get_content() #19 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/single-base.php(93): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_content() #20 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(364): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Single_Base->print_content() #21 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(240): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->do_location() #22 [internal function]: ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\{closure}() #23 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/module.php(207): call_user_func() #24 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/templates/header-footer.php(19): Elementor\Modules\PageTemplates\Module->print_content() #25 /home/aval/blog/wp-includes/template-loader.php(106): include('...') #26 /home/aval/blog/wp-blog-header.php(19): require_once('...') #27 /home/aval/blog/index.php(17): require('...') #28 {main} thrown in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php on line 252
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.