مقایسه ابر OVH با Hetzner

مقایسه ابر OVH با Hetzner – کدام یک در واقع بهتر است؟ 2023

زمان مطالعه 5 دقیقه

با OVHcloud – سومین ارائه دهنده میزبانی وب در جهان، VPS، ابر خصوصی و عمومی و سرورهای اختصاصی برای رفع نیازهای میزبانی خود دریافت خواهید کرد. مقایسه ابر OVH با Hetzner را در ادامه بخوانید.

بسته‌های میزبانی Hetzner طیف گسترده‌تری را ارائه می‌دهند – از میزبانی مشترک و هم‌مکانی گرفته تا VPS مدیریت‌شده، سرورهای ابری و سرورهای اختصاصی.

من هر دو این هاست وب را روی چندین پارامتر آزمایش کردم. من متوجه شدم که انتخاب یک برنده واضح در این OVHcloud در مقابل. رقابت Hetzner دشوار است زیرا بهترین میزبان به نیازهای شما بستگی دارد.

خرید هاست خارجی

اینجا را کلیک کنید تا آخرین معاملات OVHcloud را ببینید یا در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از این دو بهترین نیازهای شما را دارد.

1.مقایسه ابر OVH با Hetzner: طرح ها و قیمت گذاری

هتزنر با قیمت‌های پایین‌تر خود به پیروزی دست می‌یابد

طرح‌های مشترک Hetzner، اگرچه ارزان‌ترین نیستند، اما مقرون به صرفه هستند و با چندین ویژگی مناسب برای مبتدیان و توسعه‌دهندگان، ارزش پولی را ارائه می‌دهند. برنامه‌های ابر عمومی OVHcloud برای مکان‌های مختلف در دسترس هستند و به صورت ساعتی/ماهانه صورت‌حساب دریافت می‌کنند. هزینه های برنامه های ابری و VPS OVHcloud بیشتر از برنامه های ابری Hetzner است. اگر به دنبال سرورهای اختصاصی استاندارد شده هستید، می توانید آنها را با قیمت ارزان با مزایده سرور Hetzner تهیه کنید. سرورهای اختصاصی Hetzner (روت و NVMe) هزینه کمتری نسبت به سرورهای اختصاصی OVHcloud دارند.

یک نام دامنه رایگان با برخی از برنامه های میزبانی OVHcloud گنجانده شده است

قیمت های ثبت دامنه (برای برخی از TLD ها مانند .com، .org) با OVHcloud ارزان تر است.

Hetzner یک دوره لغو 30 روزه ارائه می دهد اما OVHcloud هیچ بازپرداختی ارائه نمی دهد.

با قیمت های پایین تر، هتسنر برنده می شود.

2.ویژگی ها

طیف گسترده تر از برنامه های میزبانی به علاوه ویژگی های بیشتر به هتزنر کمک می کند تا برنده شود

با برنامه های مشترک Hetzner، گواهینامه Symantec Basic SSL، Let’s Encrypt SSL، WebFTP، پشتیبان گیری روزانه از پایگاه داده/حساب کاربر، و دسترسی SSH را دریافت خواهید کرد. برنامه های ابری Hetzner مطابق با GDPR دارای سیستم عامل لینوکس، 1-16vCPU، 2GB-32GB RAM و 20GB-360GB فضای دیسک هستند. آنها با SSD های NVMe، IP های شناور، پشتیبان گیری خودکار و انتخاب فضای ذخیره سازی محلی/شبکه ​​(NVMe SSD RAID یا Ceph) ارائه می شوند. اگر می‌خواهید RDP ویندوز را پیکربندی کنید، سرویس‌های RDP Hetzner را بررسی کنید. هنگام آزمایش OVHcloud در مقابل. Hetzner peering، متوجه شدم که Hetzner یک سیاست همتاسازی باز دارد.

سرورهای VPS OVHcloud از چندین سیستم عامل پشتیبانی می کنند و دارای 1-8 vCore، 2 گیگابایت تا 32 گیگابایت رم و 40 گیگابایت حافظه NVMe-640 گیگابایت NVMe هستند. آنها افزونه های پولی مانند IP جغرافیایی، متعادل کننده بار و غیره را ارائه می دهند. اگر ترجیح می‌دهید به متخصصان اجازه دهید VPS شما را مدیریت کنند، برنامه‌های مدیریت شده Hetzner را توصیه می‌کنم که در این OVHcloud در مقابل امتیاز بهتری کسب کردند. نبرد هتزنر VPS.

با OVHcloud، vRack را دریافت خواهید کرد که به خدمات OVHcloud شما اجازه می‌دهد جداسازی، پیوند داده شوند یا در یک یا چند شبکه امن خصوصی پخش شوند.

با بررسی این جدول مقایسه می توانید Hetzner و OVHcloud را مقایسه کنید.

Hetzner به لطف تنوع بیشتر در برنامه های میزبانی و ویژگی های کمی بهتر، برنده این دور است.

3. عملکرد

OVHcloud با عملکرد بهتر خود برنده می شود

OVHcloud دارای 27 دیتاسنتر در سرتاسر جهان است که با افزونگی سرور و تعادل بار برای ارائه در دسترس بودن بالا همراه هستند. VPS های آن از فضای ذخیره سازی NVMe استفاده می کنند و متعادل کننده های بار (به عنوان افزونه پولی) را برای عملکرد بهتر ارائه می دهند.

Hetzner دارای 3 مرکز داده است – 2 مرکز در آلمان و 1 در فنلاند. Hetzner یک شبکه اضافی دارد و از SSD های NVMe و فناوری ستون فقرات Juniper برای عملکرد بهتر استفاده می کند.

OVHcloud حداقل 99.9% آپتایم را تضمین می کند. اگرچه سرورهای آن در سراسر اروپا بسیار سریع و در آمریکا مناسب بودند، اما نمی توانم آنها را بهترین های موجود در بازار بدانم. می توانید جزئیات را در بررسی تخصصی OVHcloud ما بررسی کنید.

Hetzner میانگین سالانه 99.9٪ در دسترس بودن شبکه را تضمین می کند. با این حال، زمانی که آنها را آزمایش کردم، زمان بارگذاری آن بسیار وحشتناک بود. برای اینکه بدانید چه اشتباهی رخ داده است، به بررسی تخصصی Hetzner ما مراجعه کنید.

به دلیل عملکرد بهتر، OVHcloud برنده می شود.

4-مقایسه ابر OVH با Hetzner: امنیت

رقابت گردن و گردن بدون برنده مشخص

OVHcloud با مراکز داده با امنیت بالا در سراسر جهان، تداوم خدمات را حتی در صورت وقوع یک حادثه بزرگ تضمین می کند. با vRack، load balancer و محافظت ضد DDoS، ابر ایمن را تضمین می کند.

برای اطمینان از امنیت و حفاظت از داده ها، Hetzner از چندین اتصال اضافی به DE-CIX (بزرگترین IXP آلمان) برای انتقال روان داده، حفاظت DDoS، سرور پشتیبان مرکزی و سیستم هارد دیسک RAID-1 استفاده می کند.

با اقدامات امنیتی تا حدودی مشابه، انتخاب برنده واضح دشوار است.

5. پشتیبانی

OVHcloud با پشتیبانی کمی بهتر از هتزنر می گذرد

Hetzner پشتیبانی از طریق ایمیل، تلفن (8 صبح تا 6 بعد از ظهر CEST، دوشنبه تا جمعه برای میزبانی وب و VPS مدیریت شده)، چت زنده، و فرم تماس آنلاین ارائه می دهد. از آنجایی که هنگام امتحان کردن چت زنده آن در دسترس نبود، به جای آن از ایمیل آن استفاده کردم. با این حال، نتوانست پاسخی دریافت کند. ابزارهای خود پشتیبانی آن از جمله DokuWiki و اسناد/مقالات/آموزش های پشتیبانی گسترده (برای مشتریانی که وارد سیستم شده اند) بسیار بهتر عمل می کنند.

بسته به نوع حمایتی که نیاز دارید (سفارش جدید/توصیه های فنی/حوادث)، OVHcloud پشتیبانی استاندارد را از طریق تلفن، ایمیل و/یا توییتر ارائه می دهد. حتی ممکن است پشتیبانی حق بیمه پولی آن را انتخاب کنید. وقتی تست کردم، پشتیبانی استاندارد آن کند بود و زمان انتظار از یک روز تا 2 روز متغیر بود. برای کمک به خود، راهنماها و آموزش‌هایی از انجمن OVHcloud، مستندات، و پرسش‌های متداول برای سرورهای اختصاصی دریافت خواهید کرد.

به لطف پشتیبانی کمی بهتر، OVHcloud برنده این دور است.

برنده با آنچه شما نیاز دارید تعیین می شود

این یک مسابقه نزدیک بود. در حالی که OVHcloud به دلیل عملکرد و پشتیبانی کمی بهتر برنده است، Hetzner در قیمت و ویژگی ها از آن پیشی می گیرد. از آنجایی که هر دو این میزبان ها در رده امنیتی به تساوی رسیده اند، انتخاب یک برنده واضح از بین OVHcloud یا Hetzner دشوار است زیرا همه چیز به نیازهای شما بستگی دارد. کسب‌وکارهای کوچک یا متوسط ​​می‌توانند OVHcloud را بهتر بیابند، در حالی که کسانی که به دنبال میزبانی مشترک با بودجه مناسب یا VPS مدیریت‌شده با قیمت مقرون به صرفه هستند، می‌توانند با Hetzner استفاده کنند.

قبل از تصمیم گیری، به یاد داشته باشید که هیچ یک از این هاست ها در 10 میزبان برتر ما نیستند. برای یافتن آنهایی که این کار را انجام می دهند، از لیست ما از بهترین خدمات میزبانی وب بازدید کنید.

سوالات متداول:

آیا OVHcloud بهتر از هتزنر است؟

از آنجایی که هر دو این هاست برنامه ها و ویژگی های میزبانی مشابهی را ارائه می دهند، نیازهای خاص شما تصمیم می گیرد که کدام یک بهترین است. برای توصیه های برتر ما، لیست ما از بهترین خدمات میزبانی وب را بررسی کنید.

آیا OVHcloud میزبانی وردپرس را ارائه می دهد؟

خیر، OVHcloud هیچ برنامه میزبانی متناسب با وردپرس ندارد، اما همچنان می توانید وردپرس را (با یک کلیک) برای میزبانی سایت خود روی سرورهای خود نصب کنید. اگر ترجیح می‌دهید برنامه‌های وردپرس مدیریت شده را داشته باشید که در آن تمام جنبه‌های فنی وردپرس توسط متخصصان مدیریت می‌شود، پیشنهاد می‌کنم بهترین ارائه‌دهندگان میزبان وردپرس مدیریت شده را بررسی کنید.

آیا Hetzner میزبانی VPS را ارائه می دهد؟

بله، Hetzner میزبانی VPS مدیریت شده را ارائه می دهد اما کمی گران هستند. توصیه می کنم لیست ما از بهترین خدمات میزبانی VPS ارزان را بررسی کنید تا VPS مقرون به صرفه و قابل اعتمادی دریافت کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت