دریافت اشتراک سه ماه Spotify Premium

نحوه دریافت اشتراک سه ماه Spotify Premium به صورت رایگان

زمان مطالعه 3 دقیقه

ممکن است در سه ماه آینده واجد شرایط دریافت Spotify Premium به صورت رایگان باشید. این مقاله شامل اطلاعاتی است که شما باید بدانید. دریافت اشتراک سه ماه Spotify Premium به صورت رایگان را در ادامه بررسی می کنیم.

هیچ کس نمی‌تواند در برابر یک چیز مفت مقاومت کند. با توجه به هزینه سرویس های استریم، ما همیشه سعی می‌کنیم نسخه های رایگان را در اختیار داشته باشیم، اما دستیابی به آنها دشوار است.

گیفت کارت اسپاتیفای

Spotify یک دوره سه ماهه Spotify Premium را به صورت رایگان به افراد واجد شرایط ارائه می‌دهد. اما چه کسی واجد شرایط است؟ چگونه می‌توانید دوره رایگان را درخواست کنید؟ به خواندن این مقاله ادامه دهید تا متوجه شوید.

Spotify اشتراک Spotify Premium را به صورت رایگان به مدت ۳ ماه ارائه می‌دهد

برای مدت محدودی، Spotify یک نسخه آزمایشی رایگان و سه ماهه Spotify Individual Premium را برای کاربران واجد شرایط معرفی کرده است. این پیشنهاد در یک پست وبلاگ Spotify اعلام شد که به شرح زیر است:

آیا برای گذراندن پاییز و روزهای خنک‌تر پیش رو به کمک نیاز دارید؟ به راحتی می‌توانید آهنگ های تابستانی را با آهنگ های مورد علاقه‌تان در ساحل یا کنار استخر حفظ کنید – به‌ویژه زمانی که نامحدود، درخواستی و بدون آگهی هستند. از امروز، Spotify Premium اشتراک سه ماه رایگان طرح Individual Premium را به کاربران واجد شرایط و اولین بار ارائه می‌دهد.

اگر از خود می‌پرسید که آیا این تغییری در زندگی شما به عنوان یک کاربر Spotify Free ایجاد می‌کند، بله می‌تواند تغییر ایجاد کند. چندین تفاوت بین Spotify Free و Spotify Premium وجود دارد، از جمله پخش استریم بدون وقفه، بدون آگهی و بدون هزینه اضافی.

اگر واجد شرایط استفاده آزمایشی هستید، می‌توانید اشتراک پریمیوم Spotify را برای تست استفاده کنید تا ببینید آیا چیزی هست که بخواهید در آینده دریافت کنید یا خیر. طرح آزمایشی و رایگان Spotify فقط برای طرح Individual Premium Spotify است. طرح های دانشجویی، دونفره و خانوادگی شامل نمی‌شوند.

چه کسی می‌تواند نسخه آزمایشی رایگان سه ماهه Spotify Premium را درخواست کند؟

سه دسته از افراد واجد شرایط طرح آزمایشی رایگان سه ماهه Spotify Premium هستند:

  • کسانی که در طرح Spotify Free هستند
  • کسانی که قبلاً از Spotify Premium استفاده نکرده‌اند
  • اگر درون یکی از این دسته ها قرار می‌گیرید، می‌توانید درخواست کنید.

علاوه بر این، کسانی که طرح Spotify Premium خود را قبل از ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۲ لغو کرده‌اند، واجد شرایط پیشنهاد متفاوتی هستند. می‌توانید مجدداً در Spotify Premium مشترک شوید و فقط 9.99 دلار برای سه ماه آینده بپردازید. شما Spotify Premium را به صورت رایگان دریافت نخواهید کرد، اما حداقل چند دلار پس انداز خواهید کرد.

چگونه نسخه آزمایشی رایگان Spotify Premium خود را مطالبه کنیم؟

اکنون که مشخص کرده‌اید واجد شرایط پیشنهاد آزمایشی طرح Spotify Premium هستید، مراحل زیر را دنبال کنید تا ادعا کنید:

در مرورگر خود به Spotify.com/premium بروید.

روی دکمه دریافت ۳ ماه رایگان کلیک کنید.

اکنون به صفحه ورود به سیستم Spotify هدایت خواهید شد. می‌توانید مشخصات خود را وارد کنید و روی ورود کلیک کنید. اگر حساب ندارید، روی دکمه ثبت نام برای Spotify در پایین صفحه کلیک کنید.

راهنما های روی صفحه را دنبال کنید و پیشنهاد Spotify Premium خود را درخواست کنید.

هنگام درخواست طرح رایگان، ایده خوبی است که یادآوری هایی برای لغو Spotify Premium در تقویم خود تنظیم کنید. بهتر است چند روز قبل از پایان پیشنهاد، سه یادآور تنظیم کنید، زیرا ممکن است اولین مورد را نادیده بگیرید.

البته اگر تصمیم به حفظ برنامه داشته باشید دیگر نیازی به این کار نخواهد بود. نیازی به ثبت نام نیز نخواهید داشت، Spotify پس از پایان دوره آزمایشی به طور خودکار شروع به ارسال صورت حساب شما می‌کند.

گیفت کارت اسپاتیفای

از Spotify Premium به صورت رایگان لذت ببرید

اگر هزینه های ماهانه خود را در نظر بگیرید، مانند هزینه های خانگی و روزمره، دریافت Spotify Premium سه ماهه به صورت رایگان به نظر می‌رسد معامله خوبی باشد. ممکن است برای برخی صرفه جویی 10 دلار در ماه زیاد به نظر نرسد، اما هرچه که باشد 30 دلار پس انداز است.

این پول می‌تواند برای چیز مهم و ارزشمندی هزینه شود. اگر اخیرا برنامه Spotify Premium خود را برای کاهش هزینه ها لغو کرده‌اید، اکنون فرصتی برای بهره‌مندی رایگان از مزایای آن دارید. اگر در مورد آزمایش آن تلاش کرده‌اید، برای آزمایشی رایگان ثبت‌نام کنید—سه ماه فرصت دارید تا تصمیم بگیرید که آیا ارزش نگهداری آن را دارد یا خیر.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT