هوش مصنوعی آموزش پخت غذا

7 هوش مصنوعی آموزش پخت غذا

اگر به دنبال کمی الهام از آشپزی هستید، یک مولد دستورالعمل هوش مصنوعی می‌تواند برای شما مناسب باشد. هوش مصنوعی آموزش پخت غذا را در ادامه معرفی کرده ایم.

این پلتفرم ها می‌توانند به شما در ارائه ایده های غذایی جالبی که با ترجیحات و نیازهای غذایی شما سفارشی می‌شوند، کمک کنند. علاوه بر این، آنها همچنین می‌توانند برنامه ریزی وعده های غذایی را بسیار آسان تر کنند.

چه یک آشپز مبتدی یا یک حرفه ای باشید، این ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند به شما کمک کنند تا بازی آشپزی خود را تقویت کنید.

1.هوش مصنوعی آموزش پخت غذا DishGen

استفاده آسان با رابط کاربری ساده، DishGen یک دستیار دستورالعمل هوشمند است که می‌تواند آشپزی سالم را برای شما ساده کند. برای استفاده از پلتفرم، تنها کاری که باید انجام دهید این است که نام غذایی را که می‌خواهید دستور پخت آن را تهیه کنید، کلید بزنید.

اگر دستور پخت خاصی را در ذهن ندارید، می‌توانید به سادگی موادی را که می‌خواهید مصرف کنید، وارد کنید. ابزار هوش مصنوعی بر اساس موادی که وارد می‌کنید دستور پختی را ایجاد می‌کند. DishGen همچنین تعدادی دستور غذا در سایت خود دارد که می‌توانید آنها را امتحان کنید، بنابراین می‌توانید دستورالعمل های هیجان انگیز از غذاهای مختلف را که قبلاً با آنها آشنا نبودید کشف کنید.

2. Crooked Recipes

با Crooked Recipes، برنامه ریزی غذا تبدیل به یک کار لذت بخش می‌شود. به جای صرف ساعت ها برای مرور کتاب های آشپزی و دستورالعمل های آنلاین، می‌توانید از این پلتفرم هوش مصنوعی برای جستجو و پختن غذاهای خوشمزه استفاده کنید.

برای استفاده از این ابزار، با فهرست کردن موادی که در انبار خود دارید یا مواردی که می‌خواهید استفاده کنید، شروع کنید. می‌توانید نتایجی را که بر اساس نوع غذا، محدودیت های غذایی و زمان در دسترس برای طبخ غذا و سایر عوامل نشان داده می‌شوند، فیلتر کنید.

بنابراین، چه به دنبال یک دستور غذای گیاهی باشید و چه به دنبال یک دستور غذای گیاهی باشید که بتواند در کمتر از 15 دقیقه پخته شود، طیف گسترده ای از دستورالعمل های Crooked Recipes می‌تواند الهامات آشپزی مورد نیاز شما را ارائه دهد. علاوه بر این، اگر به دنبال استفاده از مولد دستورالعمل های هوش مصنوعی Crooked Recipes نیستید، می‌توانید فقط در میان دستورالعمل هایی که قبلاً در پلتفرم تولید شده‌اند، پیمایش کنید.

3.هوش مصنوعی آموزش پخت غذا World Cancer Research Fund

مولد دستورالعمل رایگان هوش مصنوعی صندوق تحقیقات سرطان جهانی به شما کمک می‌کند تا بدون صرف ساعت ها به دنبال دستور غذای کامل، غذاهای آسان و خوشمزه بپزید – مناسب برای رژیم غذایی سالم یک دانشجو.

بهترین بخش در مورد پلتفرم این است که می‌توانید موادی را که می‌خواهید استفاده کنید انتخاب کنید – این می‌تواند راهی عالی برای تمیز کردن یخچال شما باشد و در عین حال با پخت و پز در خانه در هزینه خود صرفه جویی کنید.

دستورالعمل های موجود در وبسایت World Cancer Research Fund برای آشپزهای تازه کار نیز به اندازه کافی جالب و آسان است تا غذاهای ستودنی درست کنند. علاوه بر این، خود این پلتفرم بسیار کاربرپسند و شهودی است و برای پیمایش و یافتن یک دستور غذا بسیار راحت است.

4. Be My Chef

اگر با افزودن تنوع به وعده های غذایی خود مشکل دارید، مولد دستورالعمل Be My Chef راه حل عالی است. پلتفرم دستورالعمل هوش مصنوعی به شما امکان می‌دهد دستورالعمل های نامحدودی را تولید کنید که می‌توانید مطابق با ترجیحات خود تنظیم کنید.

برای تولید یک دستور غذا، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلمات کلیدی مانند “آسان”، غذاهای تابستانی، یا “وگان” را وارد کنید. چه موادی را باید شامل و حذف کرد.

برای مشاهده مواد تشکیل دهنده و دستورالعمل های آشپزی می‌توانید هر یک از دستورالعمل های تولید شده را انتخاب کنید. این پلتفرم همچنین جزئیاتی مانند زمان آماده سازی، زمان پخت و تعداد وعده ها را برای دستور غذا ذکر می‌کند. اگر از استفاده از این پلتفرم لذت می‌برید، می‌توانید به لیست انتظار شرکت بپیوندید تا در مورد هر گونه به‌روزرسانی باخبر شوید.

5.هوش مصنوعی آموزش پخت غذا Meal Practice

فکر کردن به دستورالعمل ها و ایده های غذایی جدید هر روز می‌تواند سخت باشد. خبر خوب این است که با MealPractice AI Recipe Generator، نیازی به این کار ندارید. این پلتفرم به شما امکان می‌دهد دستورالعمل ها را سفارشی کنید و به شما امکان می‌دهد پروتئین، نوع رژیم غذایی و غذای دلخواه خود را انتخاب کنید.

پس از انجام این کار، می‌توانید یک دستور غذا را با جزئیاتی مانند مواد تشکیل دهنده، اندازه سروینگ و دستورالعمل ها مشاهده کنید. اگر یک دستور غذا را دوست دارید، MealPractice به شما این امکان را می‌دهد که آن را برای خودتان ایمیل کنید. به این ترتیب می‌توانید در هر زمانی در آینده به دستور غذا دسترسی داشته باشید.

6. Eat This Much

اگر رژیم دارید، می‌دانید که سیر نگه داشتن بدن و در عین حال تلاش برای رسیدن به اهداف سلامتی‌تان چقدر دشوار است. خوشبختانه Eat This Much می‌تواند به شما در حفظ یک سبک زندگی سالم کمک کند. این پلتفرم برنامه ریزی وعده های غذایی را به یک تجربه بی دردسر تبدیل می‌کند و هزاران گزینه دستور پخت خوشمزه را در اختیار شما قرار می‌دهد که نیازهای خاص شما را برآورده می‌کند.

برای استفاده از Eat This Much، باید ترجیحات خود را انتخاب کنید و سپس گزینه های غذایی خود را ایجاد کنید. در حالی که کاربران پولی می‌توانند یک برنامه غذایی با دستورالعمل ها و لیست مواد تشکیل دهنده تا یک هفته ایجاد کنند، کسانی که به صورت رایگان از این پلتفرم استفاده می‌کنند می‌توانند این کار را برای یک روز انجام دهند. با این حال، این یک ابزار عالی برای برنامه ریزی وعده های غذایی و پیگیری کالری شما است. بهترین بخش این است که شما همیشه می‌توانید دستور غذای خاصی را بازسازی کنید، اگر آن غذا مطابق میل شما نیست یا قبلاً آن را خورده اید.

هیچ چیز بدتر از مرور دستورالعمل ها یکی پس از دیگری برای ایجاد یک برنامه غذایی سالم برای خود نیست. اگر می‌خواهید برنامه ریزی غذایی را آسان تر کنید، برنامه غذایی من یک گزینه عالی است.

این وبسایت اساساً یک برنامه غذایی سفارشی برای شما بر اساس اهداف فعلی، سطح فعالیت و ترجیحات غذایی و غذایی شما ایجاد می‌کند. سپس پلتفرم اهداف تغذیه ای شما را تولید می‌کند، اما می‌توانید تعداد کالری و ماکروهای خود را ویرایش کنید.

پس از انجام این کار، برنامه غذایی رژیم غذایی من یک برنامه غذایی برای روز در محدوده کالری از پیش تعیین شده ایجاد می‌کند. با ضربه زدن روی هر یک از گزینه های وعده غذایی، می‌توانید فهرست و دستورالعمل های دقیق مواد را مشاهده کنید. به این ترتیب، می‌توانید بدون از دست دادن تنوع یا طعم، با هوشیاری غذا بخورید.

اگر از غذا لذت می‌برید، می‌توانید دستور غذا را در وبسایت ذخیره کنید تا بعداً به آن دسترسی پیدا کنید. ارتقاء از رایگان به اشتراک به شما امکان می‌دهد با ایجاد برنامه های غذایی هفتگی به مزایای دیگری مانند دانلود برنامه غذایی خود و برنامه ریزی از قبل دسترسی داشته باشید.

برنامه های هوش مصنوعی آشپزی که به شما کمک می‌کند از قبل برنامه ریزی کنید

چه سعی کنید سالم غذا بخورید یا فقط بخواهید بیشتر غذا بپزید، این وبسایت ها می‌توانند به تولید دستورالعمل های منحصر به فرد برای شما کمک کنند.

اگر مبتدی هستید و پیروی از دستورالعمل های پیچیده تر برایتان سخت است، چند برنامه آشپزی سالم را دانلود کنید که برای آشپزهای تازه کار طراحی شده‌اند. این برنامه ها به تقویت مهارت های آشپزی شما کمک می‌کنند و به شما امکان می‌دهند در آینده دستورالعمل های خلاقانه تر را امتحان کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT