هوش مصنوعی هنری جاسپر

نقد و بررسی هوش مصنوعی هنری جاسپر: آیا بهترین گزینه شما برای مولد تصویر است؟

زمان مطالعه 9 دقیقه

آیا به دنبال تصاویر منحصر به فرد و جذاب برای پست های وبلاگ و رسانه های اجتماعی خود هستید؟ از پیمایش در همان عکس های قدیمی در سایت های تصویری استوک به دنبال آن عکس عالی برای آخرین مقاله وبلاگ خود خسته شده اید؟ سپس بررسی Jasper Art ما را بررسی کنید. هوش مصنوعی هنری جاسپر را در ادامه بررسی کرده ایم.

در این بررسی Jasper Art، همه چیزهایی را که مولد Jasper Art ارائه می‌کند بررسی خواهیم کرد: طیف وسیعی از ویژگی‌ها، تجربه کاربری، مقرون به صرفه بودن – و خیلی بیشتر! ما همچنین به چند نمونه از تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی که Jasper Art خلق می کند نگاه خواهیم کرد.

چه به دنبال ایجاد تصاویر بدون حق امتیاز برای وب‌سایت خود باشید و چه به‌دنبال ایجاد تصاویری به سبک هنری وکتور سفارشی برای ایجاد مزیت حرفه‌ای به برند خود – چیزی که می‌تواند مرکز نهایی راه‌حل‌های طراحی چشم‌گیر باشد را از دست ندهید!

Jasper Art یک تولید کننده تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی است که به کاربران امکان می دهد تصاویر نامحدودی برای وب سایت ها، سایر فضاهای دیجیتال و محصولات فیزیکی ایجاد کنند. این کاملاً قانونی است و همه تصاویر برای استفاده شخصی و تجاری فاقد حق چاپ هستند. چه حرفه ای باشید و چه به سادگی می خواهید سرگرم شوید، Jasper Art به شما این امکان را می دهد که به سرعت و به راحتی تصاویری خیره کننده ایجاد کنید. Jasper Art را برای یک تجربه تولید تصویر قدرتمند و بدون دردسر بررسی کنید.

ویژگی های مثبت

+ آسان برای استفاده

+ می توانید تصاویر هوش مصنوعی را در چند ثانیه تولید کنید یا از الگوهای از پیش تعریف شده برای نتایج سریع استفاده کنید.

+ طرح های پر جنب و جوش و با جزئیات را تولید می کند که با کار حرفه ای رقابت می کند.

ویژگی های منفی

– فیلتر محتوای Jasper Art می‌تواند تصاویر حساس یا ناامن را شناسایی کند و کنترل شما را بر روی تصاویر تولید شده محدود کند.

– می تواند با صورت، دست ها و املای صحیح کلمات انسان مبارزه کند.

نقد و بررسی هنر جاسپر: نمای کلی

اگر نام Jasper AI را نشنیده اید، حتما در چند سال گذشته زیر یک صخره زندگی کرده اید. این یک ابزار پیشرو در صنعت برای ایجاد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی است که از سال 2021 به مردم کمک می کند تا داستان های دیجیتال قانع کننده و منحصر به فرد ایجاد کنند.

آنها فناوری نوآورانه خود را یک قدم جلوتر بردند و Jasper Art Generator را راه اندازی کردند. این مولد خودکار آثار هنری هر کسی را قادر می‌سازد تا در کسری از زمان تصاویری با کیفیت بالا ایجاد کند.

Jasper Art یک ابزار تولید کننده تصویر هوش مصنوعی است که می تواند هزاران تصویر منحصر به فرد را تنها با چند کلیک ایجاد کند. از هوش مصنوعی پشتیبانی می کند، بنابراین می تواند به سرعت و کارآمد تصاویر را بر اساس کلمات کلیدی و توضیحات تولید کند. و با رابط کاربری آسان برای درک آن، به هیچ تجربه طراحی یا کدنویسی نیاز ندارید – به هر کسی اجازه می دهد شروع به ایجاد تصاویر واقعی کند.

با الگوریتم‌های پیشرفته یادگیری ماشین، Jasper Art می‌تواند همه چیز را از تصاویر پیچیده گرفته تا طرح‌های انتزاعی مناسب برای پروژه‌های طراحی گرافیک ایجاد کند و به شما امکان می‌دهد طیف وسیعی از آثار هنری را برای هر هدفی تولید کنید.

با Jasper Art، می‌توانید به راحتی تصاویری خیره‌کننده برای وب‌سایت، کارت‌های ویزیت و مواد بازاریابی خود بدون تجربه قبلی تولید کنید!

این یک پلتفرم با استفاده آسان با ابزارهای پیشرفته است که به شما امکان می دهد به سرعت تصاویری خیره کننده ایجاد کنید که می تواند در هر فضای دیجیتالی مورد استفاده قرار گیرد.

هنر جاسپر چگونه کار می کند؟ گام به گام

یک آزمایش رایگان را امتحان کنید و به سادگی این راهنمای آسان را دنبال کنید تا ببینید آیا برای شما مناسب است یا خیر.

فرم های آزاد یا قالب ها

برای استفاده از Jasper Art برای ایجاد تصاویر سفارشی، می توانید از ویژگی freeform استفاده کنید یا یکی از ده قالب را انتخاب کنید.

فرم رایگان

شروع به تولید تصاویر با ابزار Jasper Art AI با ارائه توضیحات مفصل در نوار توضیحات تصویر برای توصیف آنچه می خواهید تولید کنید (و می توانید در اینجا ببینید که چگونه با سایر ابزارهای متنی و تصویری AI مقایسه می شود). دکمه “Enhance prompt” به شما کمک می کند تا یک درخواست قوی تر و دقیق تر برای نتایج بهتر ارائه دهید.

اگر احساس می‌کنید گیر کرده‌اید، می‌توانید از فهرست‌های کشویی برای خلق و خو، رسانه، الهام، سبک یا کلمات کلیدی برای گنجاندن در هنر خود الهام بگیرید. حتی می توانید تصویر خود را بکشید و رها کنید تا به ابزار Jasper Art کمک کنید تا بفهمد به دنبال چه هستید!

الگوها

اگر احساس ناراحتی می کنید، Jasper Art 10 قالب ارائه می دهد. این قالب ها تنظیمات از پیش تعریف شده ای دارند که به راحتی می توانید تصاویر واقعی را به سرعت تولید کنید.

 

شرح مفصلی از تصویری که می خواهید ایجاد کنید ارائه دهید

 

کلید خروجی فوق العاده از مولدهای تصویر هوش مصنوعی؟ اگر می خواهید تصاویر خیره کننده ایجاد کنید، شیطان در جزئیات است!

هرچه جزئیات بیشتری در توضیحات وارد کنید، تصویر شما بهتر خواهد شد.

به عنوان مثال، اگر تصاویری از یک منظره طبیعت رنگارنگ ایجاد می کنید، جزئیاتی مانند نوع منظره (به عنوان مثال، بیابان، رشته کوه)، انواع شاخ و برگ، و رنگ ها (به عنوان مثال، کاکتوس ها در سایه های مختلف سبز) و هر جزئیات کوچک دیگری که می خواهید در تصویر گنجانده شود.

نرم‌افزار Jasper AI Art می‌تواند تصاویر منحصربه‌فردی را برای جایگزینی تصاویر وکتور یا تصاویر استوک ایجاد کند، اما درخواست شما باید در محل باشد. شما 400 کاراکتر دارید تا دید خود را زنده کنید.

تنظیمات از پیش تعیین شده برای تصویر را انتخاب کنید

هنگامی که توضیحات مفصل خود را ارائه کردید، سپس می توانید حالت ها، رسانه ها، سبک ها، الهامات و موارد دیگر را برای کمک به شخصی سازی ظاهر و احساس تصویر خود انتخاب کنید.

سالوادور دالی یا وینسنت ون گوگ درونی خود را هدایت کنید و سبک ها و الهاماتی را انتخاب کنید که کیفیت بینش شما را نشان می دهد.

چه بخواهید انتزاعی یا انیمه، نقاشی رنگ روغن مدرن، یا تصاویر واقع گرایانه به سبک عکاسی، واقعاً می توانید هنر خود را منحصر به فرد کنید.

هنگامی که انتخاب این تنظیمات را از پنجره های کشویی برای تصویر خود انجام دادید، Jasper Art کار خود را برای ایجاد هنر شگفت انگیز از طرف شما آغاز می کند!

آثار هنری منحصر به فرد خود را ایجاد کنید

هنگامی که دکمه “ایجاد هنر” را فشار دهید، جاسپر قبل از ایجاد 4 تصویر هوش مصنوعی که با خلاصه شما مطابقت دارد، چند لحظه فکر می کند.

می‌توانید با دادن انگشت شست بالا یا پایین در گوشه بالا سمت راست، نظر خود را درباره خروجی به جاسپر اطلاع دهید. به جاسپر بگویید که آیا این مجموعه تصویر را دوست دارید یا با درخواست شما مطابقت ندارد.

اگر از تصویر ایجاد شده هیجان زده نیستید، می توانید توضیحات تصویر را تغییر دهید تا آن را بیشتر به سمت آنچه می خواهید اصلاح کنید یا دکمه “ایجاد هنر” را برای نسل های نامحدود تصویر فشار دهید. هیچ محدودیتی برای تعداد تصویری که می توانید هنگام استفاده از Jasper Art ایجاد کنید وجود ندارد.

شما به راحتی می توانید تصاویری را که دوست دارید برای پروژه خود استفاده کنید ذخیره، به اشتراک بگذارید یا دانلود کنید. در حال حاضر، وضوح تصویر استاندارد 512×512 است. اما شما همچنین می توانید تصاویر خود را با 2x (1024×1024) یا 4x (2048 x 2048) ارتقا دهید! اکنون یک تصویر منحصر به فرد برای استفاده برای همه پروژه های خود دارید.

آیا تصاویر هنری جاسپر خوب هستند؟

حالا شما ایده بهتری از نحوه کار Jasper Art دارید، بیایید نگاهی به نمونه های Jasper Art بیندازیم. در اینجا برخی از تصاویر منحصر به فرد Jasper Art ارائه شده است:

برای ایجاد تصاویر نشان داده شده در اینجا، از دستور “جغد باشکوهی که بر روی شاخه درختی در جنگل نشسته است. از رنگ های خاکی گرم و جزئیات پیچیده برای نمایش پرهای جغد در حالی که معما و شگفتی را برانگیخته است استفاده کنید.”

بازی با رسانه، الهام و سبک این ابزار هنری هوش مصنوعی واقعاً لمس منحصر به فردی به تصاویر چشم نواز ایجاد شده اضافه می کند و آنها را متمایز می کند.

قیمت گذاری هنر جاسپر – آیا هنر جاسپر هزینه دارد؟

این ابزار تولید تصویر هوش مصنوعی، کمکی است که با هر طرح پولی دستیار نوشتن هوش مصنوعی Jasper ارائه می‌شود.

شما به اشتراک Jasper Art جداگانه نیاز ندارید.

شما نمی‌توانید Jasper Art را جداگانه خریداری کنید، اما فقط مطمئن شوید که با یک اشتراک Creator، Teams یا Business ثبت‌نام کرده‌اید، و Jasper Art با تولید نامحدود تصویر از شما پشتیبانی می‌کند!

می‌توانید Jasper Art را رایگان امتحان کنید و تجربه دستیار نوشتن هوش مصنوعی Jasper خود را با یک دوره آزمایشی رایگان ۷ روزه از برنامه‌های Creator یا Teams آغاز کنید.

هوش مصنوعی هنری جاسپر مزایا و معایب

در اینجا یک تفکیک سریع از بزرگترین مزایا و معایب Jasper Art آورده شده است.

نکات مثبت هنر جاسپر:

+ استفاده آسان: راه اندازی Jasper Art فوق العاده سریع و آسان است – تنها چند کلیک کافی است.

+ انعطاف‌پذیری: می‌توانید هر درخواست توضیح تصویر را در پلتفرم وارد کنید و تصاویر ai را در عرض چند ثانیه ایجاد کنید یا از الگوها با تنظیمات از پیش تعریف‌شده برای نتایج بهتر استفاده کنید.

+ خروجی‌های با کیفیت بالا: هوش مصنوعی Jasper Art برای تولید تصاویر با کیفیت بالا با رنگ‌های زنده و طرح‌های با جزئیات باورنکردنی آموزش دیده است که به خوبی به نظر می‌رسند که یک طراح حرفه‌ای آنها را خلق کرده است.

معایب هنر جاسپر:

– کنترل محدود: Jasper Art یک فیلتر محتوا دارد که می‌تواند تصاویر حساس یا ناامن را تشخیص دهد، بنابراین ممکن است همیشه کنترل کاملی بر تصاویر تولید شده نداشته باشید.

– محدودیت‌های هوش مصنوعی: هوش مصنوعی برای ایجاد صورت یا دست‌های انسان و املای صحیح کلمات تلاش می‌کند، بنابراین ممکن است لازم باشد ورودی‌های خود را برای یک نتیجه خاص‌تر تنظیم کنید.

سوالات متداول هنر جاسپر

قبل از اینکه کار را تمام کنیم، اجازه دهید برخی از رایج ترین سوالات در مورد هنر جاسپر را پوشش دهیم!

برای چه چیزی می توانم از JASPER ART استفاده کنم؟

شما می توانید از Jasper Art برای اهداف زیادی استفاده کنید. فناوری تولید تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی قادر به تولید تصاویر برای انواع پروژه‌ها، از پوستر و لوگو گرفته تا جایگزینی برای عکس‌های استوک برای وب‌سایت‌ها یا حتی طرح‌هایی روی محصولات فیزیکی مانند تی‌شرت‌ها است.

همچنین می‌توانید از آن برای ایجاد اینفوگرافیک، محتوای رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر استفاده کنید – برای هر چیزی که نیاز دارید تصاویر نامحدود ایجاد کنید!

با هنر تولید شده توسط Jasper AI، حتی می توانید از آثار هنری خود درآمد کسب کنید! به عنوان مثال، می توانید از تصاویر خود برای ایجاد کالاهای چاپی جالب مانند تی شرت و لیوان استفاده کنید.

می‌توانید تصاویر سفارشی مانند لوگوها و بنرهای دیجیتال را برای مشتریان ارائه دهید. و اگر یک فروشگاه آنلاین با محصولات قابل چاپ دارید، Jasper Art می تواند به شما در طراحی دعوت نامه ها، کارت پستال های خیره کننده و غیره کمک کند.

در مورد نوشتن و تصویرسازی کتاب کودکان خود چطور؟ امکانات بی پایان هستند. از صفحات رنگ آمیزی گرفته تا تقویم ها و کاربرگ های آموزشی، می توانید تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را برای اهداف بسیاری ایجاد کنید.

آیا هنر جاسپر قانونی است؟

بله! Jasper Art 100% قانونی و بسیار معتبر در صنعت تولید تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی است. همچنین توسط یک تیم خدمات مشتری قوی پشتیبانی می شود که می تواند در مورد هر گونه سؤال یا مشکلی در مورد حساب شما به شما کمک کند.

آیا حق چاپ JASPER ART رایگان است؟

بله، تصاویر تولید شده توسط Jasper Art برای استفاده شخصی و تجاری دارای حق چاپ هستند. در این لحظه، تصاویر همه مشترکات خلاقانه هستند – به این معنی که شما آزاد هستید از آنها به هر نحوی استفاده کنید، اگرچه این بدان معناست که دیگران نیز ممکن است بتوانند از آنها استفاده کنند.

عرصه تولید تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی هیجان انگیز و همیشه در حال تغییر است – از جمله از نظر قانونی. اگر دوست دارید از تصاویر Jasper Art به صورت تجاری استفاده کنید.

افکار نهایی – آیا هنر جاسپر ارزش آن را دارد؟

Jasper Art یک ابزار تولید تصویر فوق العاده قدرتمند با هوش مصنوعی است که می تواند تصاویر خیره کننده ای را تنها در چند ثانیه ایجاد کند.

استفاده از Jasper Art آسان است و ورودی‌های انعطاف ‌پذیری را ارائه می‌کند، اما عدم کنترل کامل بر روی تصاویر تولید شده و همچنین محدودیت های هوش مصنوعی، ممکن است گاهی اوقات کار با آن را کمی چالش برانگیز کند – اما این مورد در مورد جایگزین های Jasper Art نیز صدق می کند.

با این وجود، Jasper Art یک ابزار عالی برای ایجاد سریع تصاویر شگفت انگیز است، بنابراین اگر به دنبال راهی آسان برای تولید تصاویر با کیفیت بالا هستید، قطعا ارزش امتحان کردن را دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت