انواع درگاه وب مانی (Webmoney)

وب مانی (Webmoney) محبوب‌ترین روش انتقال ارز برای ایرانیان

زمان مطالعه 3 دقیقه

وب مانی (Webmoney) یکی از بزرگترین سیستم‌های انتقال وجه و پرداخت‌های الکترونیکی روز دنیا می‌باشد. عدم نیاز به حساب بانکی در انتقال وجه از طریق وبمانی، آن را به سیستمی محبوب بدل کرده است. سرعت بالای تراکنش‌ها و امنیت بالای آن قریب به ۳۰ میلیون کاربر را مجذوب وب مانی کرده است.

وب مانی متعلق به چه کشوری است؟

کشور روسیه با تاسیس این سیستم مالی الکترونیکی و گسترش ساز و کار خود تا اروپا پیش روی کرده است. که این امر کمک به‌سزایی به ایرانیان می‌کند. تراکنش‌های وبمانی غیر قایل شناسایی و بازگشت است، که نشان امنیت بالای این سیستم می‌باشد. این امنیت را شرکت‌های بزرگی همچون Aliexpress و bangood و سایت freelancer  با استفاده از وبمانی تایید می‌کنند.

معرفی وب مانی (Webmoney)

موارد استفاده از وب مانی (Webmoney) کدامند؟

با استفاده از وبمانی شما می‌توانید در تمامی مناطق دنیا خرید کنید. با وجود درگاه پرداخت وب مانی در سایت‌ها، به راحتی با وارد کردن اطلاعات امنیتی خود اقدام به خرید می‌کنید. راه دیگر انتقال وجه است که با داشتن شماره کیف پول وب مانی مقصد، به راحتی می‌توانید مبلغ را منتقل نمایید.

روش های انتقال وجه در وبمانی چگونه است؟

با افتتاح حساب وبمانی شما دارای کیف پول وب مانی می‌شوید. کیف پول دلاری با حرف Z شروع می‌شود و ۱۲ عدد بعد از آن شکل می‌گیرد. برای دسترسی به کیف پول خود نیاز به تبدیل حساب خود به حساب کلاسیک و یا لایت دارید. (پیشنهاد ما به شما حساب لایت است)

 وب مانی (Webmoney) چیست

انواع کیف پول های وب مانی کدامند؟

  • WMZ: نشان گر کیف پول وبمانی با ارزش دلاری است.
  • WMR: نشان گر کیف پول وبمانی با ارزش روبل روسی است.
  • WME: نشان گر کیف پول وبمانی با ارزش یورویی است.
  • WMG: نشان گر کیف پول وبمانی با ارزش طلای جهانی است.
  • WMX: نشان گر کیف پول وبمانی با ارزش بیت کوین است.

شما با افتتاح حساب وبمانی می‌توانید تمامی ارز ها و موارد قیمتی ذکر شده را نگه‌داری کنید.

درگاه وب مانی (Webmoney)

محدودیت های وبمانی چیست؟

در آغاز افتتاح حساب وب مانی حساب شما از نوع الیاس. محدودیت حساب الیاس (Alias) روزانه ۱۰۰ دلار، هفتگی ۳۰۰ دلار و ماهیانه ۵۰۰ دلار است. اما با ارسال پاسپورت و تایید شدن از سوی وبمانی، حساب شما فرمال می‌شود. قابلیت انتقال حساب Formal روزانه ۳۰۰۰ دلار، هفتگی ۱۰ هزار دلار و ماهیانه ۱۵ هزار دلار می‌باشد.

شارژ حساب وب مانی و خرید از سایت چگونه است؟

اگر قصد خرید از سایت‌هایی که از درگاه وب مانی (Webmoney) پشتیبانی می‌‌کنند را دارید، می‌توانید جهت شارژ حساب وب‌مانی خود، از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. همچنین در صورتی که برای مقادیر کم یا معاملات محدودتر می‌خواهید فعالیت کنید، می‌توانید بدون افتتاح حساب وب مانی، از خدمات خرید با وب مانی استفاده کنید.

خدمات خرید با وب مانی

امتیاز 5/5 - از 13 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT