ویرایشگر عکس هوش مصنوعی برای آیفون و اندروید

7 بهترین برنامه ویرایشگر عکس هوش مصنوعی برای آیفون و اندروید در سال 2023

زمان مطالعه 9 دقیقه

اپلیکیشن‌های ویرایش عکس هوش مصنوعی فرآیند ویرایش را سرعت می‌بخشند و بهبود ظاهر عکس‌های شما را آسان‌تر می‌کنند. ویرایشگر عکس هوش مصنوعی برای آیفون و اندروید را در ادامه بررسی کرده ایم.

آنها کاری را در چند ثانیه انجام می دهند که ممکن است با نرم افزارهای پیچیده تری مانند فتوشاپ ساعت ها طول بکشد.

اما با وجود بسیاری از ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی و تقویت‌کننده‌های عکس هوش مصنوعی، چگونه می‌دانید که کدام یک برای شما بهتر کار می‌کند؟

7 ویرایشگر عکس هوش مصنوعی برای آیفون و اندروید رایگان

ما انتخاب بهترین برنامه ویرایش عکس هوش مصنوعی را آسان کردیم. اگر هنوز مطمئن نیستید که به چه چیزی نیاز دارید، این هفت ویرایشگر عکس هوش مصنوعی را برای تغییر عکس‌های خود بررسی کنید!

  • YouCam Perfect
  • YouCam Enhance
  • Lensa
  • FacePlay
  • Remini
  • PhotoDirector
  • Voila

YouCam Perfect

بهترین برای: YouCam Perfect بهترین عملکرد را برای بهبود خودکار عکس های شما با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی تنها با یک کلیک دارد! این خودکار و سریع است!

امتیاز: 4.8 و 4.4

موجود در: iOS و Android

قیمت: دانلود و استفاده رایگان

ابزارهای اصلی ویرایش هوش مصنوعی:

  • Auto AI Enhance Images
  • Auto AI Beautify Selfies
  • AI Background Remover
  • AI Magic Avatar
  • AI Cartoon Style
  • AI Body Tuner
  • AI Object Removal

اگر به دنبال راهی سریع و آسان برای بالا بردن عکس‌های خود هستید، ویژگی بهبود هوش مصنوعی YouCam Perfect را امتحان کنید. این برنامه با تنظیم خودکار پارامترهای مختلف مانند روشنایی، کنتراست و غیره، فوراً ظاهر و احساس عکس شما را بهبود می‌بخشد. در کسری از زمان عکس‌هایی با ارزش اینستا دریافت خواهید کرد!

هوش مصنوعی خودکار تصاویر پرتره را زیبا می کند

ویرایش پرتره می تواند یک تلاش ظریف و وقت گیر باشد که به مهارت های پیشرفته ویرایش عکس نیاز دارد. خوشبختانه، YouCam Perfect دارای یک ابزار Auto AI Beautify است که پرتره های شما را در عرض چند ثانیه از حالت بی نظیر به نفس گیر می رساند. به سادگی یک تصویر پرتره را برای ویرایش انتخاب کنید، به بخش Beautify بروید و روی خودکار کلیک کنید. سپس، نگاه کنید که پرتره‌تان به‌گونه‌ای است که با فناوری هوش مصنوعی جادویی می‌درخشد.

حذف کننده پس زمینه هوش مصنوعی

جدیدترین ویژگی YouCam Perfect Remove BG از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی برای حذف دقیق پس‌زمینه تصاویر با یک کلیک استفاده می‌کند. این برنامه همچنین از پس زمینه های از پیش طراحی شده زیادی برای شخصی سازی پس زمینه تصویر پشتیبانی می کند.

آواتار جادویی هوش مصنوعی

با YouCam Perfect، می توانید آواتارهای عکس هوش مصنوعی را از مجموعه ای چشمگیر از بیش از 15 سبک تولید کنید و به شما این امکان را می دهد که آواتارهای دیجیتال شخصی سازی شده را مطابق با ترجیحات خود طراحی کنید.

چه بخواهید یک آواتار سرگرم کننده و بازیگوش بسازید یا یک آواتار پیچیده تر، آواتار جادویی YouCam Perfect ابزارهایی را برای زنده کردن تخیل شما فراهم می کند. خلاق باشید و هنرمند درونی خود را امروز با سازنده هنر جادویی آواتار YouCam Perfect نشان دهید!

AI Cartoon Style- AI Art Generator

جلوه‌های کارتونی هوش مصنوعی برای افزودن حسی بازیگوش به پست‌های رسانه‌های اجتماعی یا تبدیل پرتره‌های شما به کارتون‌های شخصی‌سازی شده عالی هستند. با کمک فناوری پیشرفته هوش مصنوعی، اپلیکیشن‌هایی مانند YouCam Perfect می‌توانند عکس‌های شما را به نسخه‌های کارتونی سرگرم‌کننده و منحصربه‌فرد تبدیل کنند که تصاویر شما را از بقیه متمایز کند.

AI Body Tuner

با تیونر بدنه هوش مصنوعی YouCam Perfect، می توانید به سرعت و به راحتی بدن خود را در یک عکس بدون صرف زمان یا تلاش زیاد ویرایش کنید! ابزار هوش مصنوعی به شما کمک می کند هر جنبه ای از بدن خود را تنظیم کنید، از جمله دور کمر، اندازه سینه و پاها. علاوه بر این، هوش مصنوعی ما کمک می‌کند مطمئن شویم که تغییرات بیش از حد غیر واقعی به نظر نمی‌رسند.

AI Object Removal

AI Object Removal به شما کمک می کند اشیاء، متن، افراد ناخواسته را به سرعت و با دقت حذف کنید یا به سادگی پس زمینه عکس را تمیز کنید. آیا تا به حال فقط برای کشف سینک آشپزخانه درست در وسط آن عکس گرفته اید؟ حذف اشیاء هوش مصنوعی به کمک می آید: با این ابزار مفید، حذف موانع ناشیانه از هر تصویری در عرض چند دقیقه انجام می شود. صرفه جویی در زمان و جلوگیری از سردرد – حذف شی AI همه چیز را دارد!

بهترین برنامه ویرایشگر عکس هوش مصنوعی

خلاصه: YouCam Perfect ویرایش را با ویرایش های هوش مصنوعی آسان می کند که مناطقی را که می خواهید تغییر دهید مشخص می کند. فقط چند ضربه طول می کشد تا عکس های خود را بهبود بخشید. YouCam Perfect دارای ویژگی های زیادی است که به شما کمک می کند سلفی های خود را با از بین بردن لکه ها و صاف کردن پوست خود، حذف اشیاء ناخواسته یا حتی اضافه کردن یک قاب تزئینی برای برجسته کردن عکس های خود زیبا کنید. مهم نیست که چه تغییراتی را می خواهید ایجاد کنید، فناوری هوش مصنوعی YouCam Perfect می داند کجا باید آنها را ایجاد کند و هر بار ویرایش های یکپارچه و طبیعی را اجرا می کند. با YouCam Perfect و فناوری پیشرفته هوش مصنوعی آن، همیشه می‌توانید کیفیت عکس‌های خود را بهبود ببخشید و از اشتراک‌گذاری عکس‌های خود هیجان‌زده شوید!

نکات بیشتر برای ویرایش عکس با هوش مصنوعی:

  • ویرایشگر پس زمینه هوش مصنوعی
  • آواتار کارتونی هوش مصنوعی
  • فیلترهای سبک هوش مصنوعی
  • حذف شی AI
  • برش عکس هوش مصنوعی

بهترین برای: YouCam Enhance بهترین عملکرد را دارد تا تصاویر شما را به شاهکارهایی با کیفیت بالا تبدیل کند.

موجود در: وب و iOS

خلاصه: YouCam Enhance یک برنامه رایگان تقویت کننده عکس است که به شما کمک می کند تا عکس های خود را به راحتی با فناوری هوش مصنوعی ارتقا دهید. همچنین می توانید یک عکس را در ابزار آنلاین آن آپلود کنید و در عرض چند ثانیه نتیجه را دریافت کنید. این برنامه مجهز به ابزارهای ویرایشی مبتنی بر هوش مصنوعی است که بهبود عکس را آسان می کند – هم برای عکس هایی که از تلفن شما گرفته شده یا از منابع دیگر آپلود شده اند.

ابزارهای اصلی ویرایش هوش مصنوعی:

AI Photo Enhance

AI Photo Restoration

رفع تاری عکس هوش مصنوعی

AI Photo Denoise

AI Photo Upscale

 Lensa AI

بهترین برای: Lensa یک ویرایشگر عکس و ویدیو با هوش مصنوعی عالی است که ویرایش در زمان واقعی را ارائه می دهد.

امتیاز: 4.6 و 3.2

موجود در: iOS و Android

خلاصه: لنز یک ویرایشگر عکس و ویدیو با هوش مصنوعی است که توسط آزمایشگاه پریسما توسعه یافته است. این دستگاه مجهز به ابزارهای مختلفی است که به شما کمک می کند تا ویرایش های سریع و آسان را انجام دهید. ویژگی‌های هوش مصنوعی امکان ویرایش بلادرنگ را فراهم می‌کنند، به این معنی که می‌توانید بدون نیاز به منتظر ماندن برای ذخیره یا رندر، تغییرات را در لحظه انجام دهید. ویژگی آواتارهای جادویی لنز می‌تواند مجموعه‌ای از پرتره‌های سلفی با هوش مصنوعی را از مجموعه‌ای از تصاویر شما ایجاد کند. با این حال، برای استفاده از ویژگی آواتار جادویی باید هزینه پرداخت کنید. اگر می‌خواهید عکس‌های خود را بهبود ببخشید، می‌توانید ابتدا سایر تقویت‌کننده‌های عکس هوش مصنوعی را به صورت رایگان دانلود کرده و امتحان کنید!

آزمایشگاه پریسما همچنین دارای یک برنامه هنری هوش مصنوعی به نام “Prisma” است که بیش از 500 سبک هنری برای انتخاب دارد. می‌توانید با کتابخانه گسترده فیلترهای خلاقانه‌اش، یک عکس ساده و بی‌مزه را به اثری از هوش مصنوعی تبدیل کنید.

ابزارهای اصلی ویرایش هوش مصنوعی:

  • آواتارهای هوش مصنوعی
  • اصلاح جادویی
  • سبک ها و فیلترهای هنری

 FacePlay – AI Art Generator

بهترین برای: FacePlay یک تولید کننده هنر هوش مصنوعی عالی است که به شما امکان می دهد عکس های خود را به ACG تبدیل کنید.

امتیاز: 4.5

موجود در: iOS و Android

خلاصه: FacePlay یک ویرایشگر عکس هوش مصنوعی برای ایجاد پرتره های سرگرم کننده و پر جنب و جوش است. این برنامه از الگوریتم های هوش مصنوعی برای تولید آثار هنری که شبیه شاهکارهای زنده هستند استفاده می کند. با ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی، می‌توانید به راحتی عکس‌های خود را با سبک‌های مختلف متحرک کنید، همچنین می‌توانید چهره خود را با ظاهری منحصربه‌فرد عوض کنید. FacePlay یک ویرایشگر هنری هوش مصنوعی عالی برای ایجاد ویرایش های سرگرم کننده است.

ابزارهای اصلی ویرایش هوش مصنوعی:

  • عکس متحرک
  • تعویض چهره
  • قالب های ویدئویی لباس

Remini

بهترین برای: Remini برای تبدیل عکس‌های با وضوح پایین به عکس‌های واضح و با وضوح بالا بهترین کار را دارد و کیفیت کلی را بالا می‌برد.

امتیاز: 4.7

موجود در: iOS و Android

خلاصه: اگر عکس های دانه دار، با کیفیت پایین یا آسیب دیده دارید، این تقویت کننده عکس هوش مصنوعی آنها را پاک می کند و کیفیت را در چند ثانیه افزایش می دهد. Remini با ابزارهای تعمیر عکس هوش مصنوعی که تصاویر شما را جوان می کند، عکس های معمولی شما را برای مرحله رسانه های اجتماعی آماده می کند. حتی می توانید عکس های قدیمی را روتوش کنید تا دوستان و خانواده خود را شگفت زده کنید!

ابزارهای اصلی ویرایش هوش مصنوعی:

ترمیم تاری و خش

پیشرفت های عکس و فیلم

ترمیم عکس با کیفیت بالا

 PhotoDirector

بهترین برای: PhotoDirector برای ایجاد انیمیشن AI برای زنده کردن عکس های شما ایده آل است.

امتیاز: 4.6

موجود در: iOS و Android

خلاصه: هیچ برنامه ویرایش عکس با هوش مصنوعی مانند PhotoDirector عکس های شما را متحرک نمی کند. ابزارهای زیادی برای بهبود کیفیت عکس شما با ویرایش های قدرتمند دارد، چه بخواهید کنتراست را تغییر دهید یا یک لمس شخصی روی تصویر خود ایجاد کنید. شما به ابزارهای انیمیشن خیره کننده از تزئینات گرفته تا روکش و پراکندگی دسترسی دارید که به عکس های شما جذاب می بخشد.

ابزارهای اصلی ویرایش هوش مصنوعی:

جلوه های هنری هوش مصنوعی

تزئینات متحرک، پوشش، و پراکندگی

جایگزینی آسمان

حذف شی

روتوش عکس

 Voila

بهترین برای: Voilad برای افزودن ظاهری سرگرم کننده، خلاقانه و کارتونی به عکس های شما برای ظاهری منحصر به فرد بهترین است.

امتیاز: 4.8

موجود در: iOS و Android

خلاصه: می‌توانید با استفاده از این برنامه هنرمند هوش مصنوعی، عکس‌های خود را با استفاده از ویژگی‌هایی که شما را به نقاشی از هر قرن تبدیل می‌کند، سبک کنید. به خانواده سلطنتی تبدیل شوید یا به سراغ یک کاریکاتور سرگرم کننده بروید که فراتر از ویرایش ساده عکس است. Voilad عکس شما را با چشمان درشت و خطوط صاف تغییر می دهد که باعث می شود به نظر برسید که مستقیماً از یک فیلم انیمیشن بیرون آمده اید!

ابزارهای اصلی ویرایش هوش مصنوعی:

  • جلوه های کارتونی سه بعدی
  • سبک تصویر هوش مصنوعی
  • طراحی عکس با هوش مصنوعی

دانلود YouCam Perfect: بهترین ویرایشگر عکس هوش مصنوعی رایگان برای آیفون و اندروید در سال 2023

YouCam Perfect تمام ابزارهای هوش مصنوعی مورد نیاز برای بهبود و ایجاد خیره کننده ترین عکس ها را دارد. ویرایشگر عکس مجهز به هوش مصنوعی به شما امکان می دهد بدون هیچ مهارت حرفه ای هر تغییری را که می خواهید انجام دهید. YouCam Perfect را برای iOS یا Android دانلود کنید تا ببینید چگونه می تواند ظاهر هر عکسی را بهبود بخشد!

موضوعات مرتبط با ویرایش عکس هوش مصنوعی:

بهترین برنامه های تقویت کننده عکس

نحوه تغییر رنگ پیراهن در عکس

نحوه ویرایش بدنه در عکس ها

نحوه حذف پس زمینه از تصویر

چگونه افراد را از عکس ها حذف کنیم

نحوه تغییر شکل صورت به طور طبیعی

نحوه حذف اشیا از عکس ها

سوالات متداول برنامه ویرایشگر عکس هوش مصنوعی

بهترین ویرایشگر عکس هوش مصنوعی چیست؟

  • YouCam Perfect
  • YouCam Enhance
  • Lensa
  • FacePlay
  • Remini
  • PhotoDirector
  • Voila

YouCam Perfect دارای جامع ترین ابزارهای ویرایش عکس هوش مصنوعی در دسترس است. هر بار به شما ویرایش‌های طبیعی می‌دهد و به شما امکان می‌دهد مانند یک حرفه‌ای ویرایش کنید، چه بخواهید اشیا را حذف کنید، چه پس‌زمینه خود را تغییر دهید یا ظاهر پوست خود را بهبود ببخشید.

بهترین تقویت کننده عکس هوش مصنوعی چیست؟

  • YouCam Perfect
  • YouCam Enhance
  • Lensa
  • FacePlay
  • Remini
  • PhotoDirector
  • Voila

YouCam Perfect یکی از بهترین برنامه های تقویت کننده عکس هوش مصنوعی است. این دارای بسیاری از ابزارهای بهبود عکس و ویرایش کیفیت برای بهبود عکس های شما است. از لغزنده ها برای تغییر کنتراست، روشنایی یا اشباع عکس خود استفاده کنید و افکت ها و فیلترهای پس زمینه فوق العاده ای را برای زیباتر کردن عکس های سلفی خود اضافه کنید!

ویرایش هوش مصنوعی چیست؟

در حالی که نرم‌افزار ویرایش عکس اغلب از شما می‌خواهد تغییرات دستی ایجاد کنید و به برنامه بگویید چه چیزی و کجا باید ویرایش شود، برنامه‌های ویرایش عکس هوش مصنوعی مانند YouCam Perfect این فرآیند را کارآمدتر می‌کنند. ویرایش هوش مصنوعی به طور خودکار مناطقی را که می خواهید ویرایش کنید شناسایی می کند و آن تغییرات را تنها در چند ضربه با تلاش کمتر و بدون منحنی یادگیری ایجاد می کند.

آیا هوش مصنوعی برای ویرایش عکس ها وجود دارد؟

چندین برنامه ویرایش عکس با هوش مصنوعی در دسترس هستند، از جمله برنامه YouCam Perfect. YouCam Perfect اپلیکیشنی است که از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای بهبود و ویرایش عکس‌ها استفاده می‌کند و ویژگی‌هایی مانند فیلترهای هوش مصنوعی، حذف اشیاء هوش مصنوعی و ابزارهای حذف BG را ارائه می‌دهد. این به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی عکس های خود را با استفاده از فناوری هوش مصنوعی ویرایش و بهبود بخشند.

امتیاز 2/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. ابراهیم محمدی گفت:

    ممنون از سایت فوق العادتون

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت