تحلیل پپه ۵ تیر

تحلیل پپه ۵ تیر

زمان مطالعه 2 دقیقه

میم کوین پپه قورباغه (PEPE) در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش چشمگیری در حجم معاملات خود بوده است. در این پست به تحلیل پپه ۵ تیر می پردازیم.

تحلیل پپه ۵ تیر

پپه از لحاظ حجم معاملات ۲۴ ساعته از همتایان با تم سگ خود، یعنی دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) بهتر عمل کرده است. داده‌های منتشرشده نشان می‌دهند که حجم معاملات ۲۴ ساعته پپه به رقم خیره‌کننده ۲۸۱٫۳ میلیون دلار رسیده است. در همین حال، ارزش بازار این میم کوین نیز به ۶۳۱ میلیون دلار رسیده که رشد قابل‌توجهی را در هفته گذشته نشان می‌دهد.
در مقایسه با میم کوین‌های محبوب‌تر یعنی دوج کوین و شیبا اینو، حجم معاملات پپه به طور قابل‌توجهی فراتر از انتظارات بوده است.

دوج کوین با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۱۸۹٫۲ میلیون دلار و ارزش بازار ۹٫۳ میلیارد دلاری و علی‌رغم تعداد کاربران و محبوبیت بیشتر خود، از پپه عقب افتاده است. شیبا اینو، یکی دیگر از میم کوین‌های محبوب بازار نیز از لحاظ حجم معاملات ۲۴ ساعته، پس از پپه و دوج کوین، در جایگاه سوم قرار دارد.

رشد پپه در بحبوحه یک هفته صعودی برای کل بازار ارزهای دیجیتال رخ می‌دهد. در این میان، افزایش دوباره قیمت پپه، تداوم محبوبیت و ماهیت غیرقابل پیش‌بینی ارزهای دیجیتال مبتنی بر میم را نشان می‌دهد که اغلب تغییرات قیمتی سریع و چشمگیری را تجربه می‌کنند.
بر اساس داده‌های بازار، قیمت میم کوین پپه تنها در یک هفته گذشته، نزدیک به ۶۵ درصد رشد کرده است. این در حالی که در همان بازه، بیت کوین و اتریوم به ترتیب تنها ۱۵ و ۱۰ درصد افزایش قیمت داشته‌اند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT