فروش آنلاین موسیقی

15 بهترین مکان برای فروش آنلاین موسیقی خود در سال 2023

زمان مطالعه 6 دقیقه

راه های زیادی برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد. اگر از ساخت موسیقی لذت می برید، پس می توانید از فروش آن درآمد کسب کنید. فروش آنلاین موسیقی را از این سایت ها انجام دهید.

هک، اگر می‌توانید برای گوش دادن به موسیقی دستمزد دریافت کنید، پس فروش موسیقی ما به صورت نقدی باید بی‌معنا باشد!

اما شما از کجا شروع می کنید؟

اگر یک نوازنده نوازنده هستید که به دنبال کسب درآمد هستید، احتمالاً از خود می پرسید:

کجا می توانم موسیقی را به صورت آنلاین بفروشم؟

پاسخ کوتاه: می توانید موسیقی را در وب سایت های موسیقی سهام مانند AudioJungle، Pond5 و The Music Case بفروشید و از فروش کمیسیون دریافت کنید. و می‌توانید موسیقی خود را در سایت‌های توزیع موسیقی مانند TuneCore، DistroKid و ReverbNation آپلود کنید، که موسیقی شما را به فروشگاه‌های دیجیتالی مانند Spotify، iTunes و Amazon می‌رساند و زمانی که مردم به آهنگ‌های شما گوش می‌دهند، حق امتیاز دریافت می‌کنید.

برای مکان‌های بیشتر برای فروش آنلاین موسیقی خود، از جمله جزئیات نرخ کمیسیون، هزینه‌ها و سایر جزئیات مهم، مطمئن شوید که بقیه پست را مطالعه کرده‌اید.

بهترین پلتفرم ها برای فروش موسیقی

در اینجا 15 مکان برای فروش آنلاین موسیقی شما وجود دارد.

Pond5

Pond5 یک وب سایت استوک ویدیو و موسیقی بدون حق امتیاز است که به شما امکان فروش موسیقی استوک را می دهد. هر بار که یک فروش انجام می دهید، کمیسیون دریافت خواهید کرد.

کمیسیون: 35 درصد حق امتیاز.

روش های پرداخت: PayPal، Skrill و Payoneer.

TuneCore

TuneCore یک گردآورنده موسیقی دیجیتال است. موسیقی خود را آپلود کنید، تسویه حساب را کامل کنید و سایت موسیقی شما را در فروشگاه هایی مانند Spotify، iTunes/Apple Music، Tidal، Amazon Music و TikTok توزیع می کند.

به گفته TuneCore، قبل از این پلتفرم، هنرمندان برای فروش آنلاین موسیقی خود به یک برچسب نیاز داشتند. این بود تا اینکه در سال 2006، TuneCore با فروشگاه های دیجیتالی همکاری کرد تا به هر موسیقی دان اجازه دهد آهنگ های خود را در سراسر جهان بفروشد.

با TuneCore، می توانید موسیقی خود را در بیش از 150 فروشگاه دیجیتال و سرویس پخش در بیش از 100 کشور در سراسر جهان پخش کنید.

کمیسیون: 80٪ در فروش در سیستم عامل های اجتماعی. 100٪ برای فروش در فروشگاه های دیجیتال، اما باید هزینه سالانه 9.99 دلار برای هر تک آهنگ یا 29.99 دلار برای هر آلبوم بپردازید.

روش های پرداخت: TuneCore با Payoneer همکاری کرده است. با Payoneer می توانید پول خود را به حساب PayPal، چک کاغذی، Mastercard پیش پرداخت یا حساب بانکی خود برداشت کنید.

فروش آنلاین موسیقی AudioJungle/Envato

به عنوان یک نویسنده Envato، می توانید برای فروش موسیقی خود در AudioJungle پول دریافت کنید. Envato به شما امکان فروش موسیقی و صدا را می دهد که شامل آهنگ ها و جلوه های صوتی است. همچنین می‌توانید محتوای دیجیتال دیگری مانند تم‌های وب‌سایت، ویدیوها و عکس‌های استوک را بفروشید. حتی می توانید اسکریپت های کد را در آنجا بفروشید.

کمیسیون: اینجا بیشتر بیاموزید.

روش های پرداخت: PayPal و Payoneer.

The Music Case

The Music Case یک وب‌سایت موسیقی سهام است که هزاران قطعه موسیقی و جلوه‌های صوتی رایگان را ارائه می‌کند. می توانید به عنوان آهنگساز بپیوندید و از فروش خود کمیسیون دریافت کنید.

کمیسیون: 43٪ کمیسیون در فروش.

روش های پرداخت: پی پال یا انتقال پول.

فروش آنلاین موسیقی DistroKid

DistroKid یک توزیع کننده موسیقی است که به نوازندگان کمک می کند تا موسیقی خود را به پلتفرم هایی مانند Spotify، Apple، Amazon، Tidal و YouTube برسانند. این ویژگی‌های زیادی را ارائه می‌کند، مانند توانایی توزیع آهنگ‌های کاور به صورت قانونی، و دریافت علامت تأیید شده Spotify فوری.

کمیسیون: 100٪، اما باید هزینه 19.99 دلار بپردازید. این هزینه به شما اجازه می دهد تا آلبوم ها و آهنگ های نامحدود را به مدت یک سال بارگذاری کنید.

روش‌های پرداخت: DistroKid از تعداد زیادی گزینه پرداخت از طریق ارائه‌دهنده پرداخت Tipalti، از جمله PayPal، ACH، انتقال سیمی، eCheck و چک‌های کاغذی پشتیبانی می‌کند.

Ditto Music

موسیقی خود را در Ditto Music آپلود کنید و وب سایت آن را به تمام فروشگاه های موسیقی انتخابی شما ارسال می کند. می توانید تک آهنگ، EP یا آلبوم نامحدود ایجاد کنید. می توانید موسیقی خود را در پلتفرم هایی مانند Spotify، Apple Music، Deezer، TikTok، Instagram، Vevo و YouTube Music دریافت کنید.

کمیسیون: 100٪، اما بسته به برنامه ای که انتخاب می کنید، باید سالانه 19، 29 دلار یا 69 دلار هزینه پرداخت کنید. این هزینه به شما اجازه می دهد تا آلبوم ها و آهنگ های نامحدود را به مدت یک سال بارگذاری کنید. یک دوره آزمایشی 30 روزه رایگان وجود دارد.

روش‌های پرداخت: Ditto Music پرداخت را از طریق Payoneer ارسال می‌کند، که به شما امکان می‌دهد روش پرداخت مورد نظر خود را انتخاب کنید – کارت پیش‌پرداخت یا حواله بانکی.

PremiumBeat

PremiumBeat موسیقی را کاملاً خریداری می کند، اما موسیقی شما باید 100٪ اصلی باشد. شما باید 100٪ حق چاپ را در آهنگسازی و ضبط اصلی موسیقی داشته باشید و کنترل کنید. مشابه صدا و نمونه مجاز نیست. و هیچ موسیقی را به صورت غیر انحصاری نمی پذیرد. بنابراین، در حالی که می‌توانید آهنگ‌هایی را که قبلاً در جای دیگری به‌عنوان نمونه‌ای از کارتان قرار داده شده‌اند ارسال کنید، PremiumBeat تنها آهنگ‌هایی را که مختص آن پلتفرم هستند به کتابخانه‌اش اضافه می‌کند. موسیقی شما نیز باید عاری از حقوق شخص ثالث باشد.

کمیسیون: به طور انحصاری حقوق پیست ها را خریداری می کند و برای هر آهنگی که به دست می آید، مبلغی را از قبل پرداخت می کند. مشارکت کنندگان هیچ گونه پرداخت اضافی از فروش دریافت نمی کنند.

روش های پرداخت: پی پال یا انتقال سیمی.

ReverbNation

ReverbNation یک شرکت توزیع دیجیتال است. با استفاده از آن، می توانید به طرفداران اجازه دهید موسیقی خود را از سایت ها و برنامه های موسیقی مورد علاقه خود پخش و دانلود کنند. شما می توانید 100٪ از حقوق و حق امتیاز خود را حفظ کنید.

با ReverbNation، می توانید موسیقی خود را در تمام پلتفرم های دیجیتال اصلی مانند Spotify، iTunes و Amazon توزیع کنید. این به طرفداران اجازه می دهد تا موسیقی شما را در حین دریافت حق امتیاز کشف کنند.

کمیسیون: 100٪، اما باید هزینه پرداخت کنید. این بسته به بسته ای که انتخاب می کنید متفاوت است. این می تواند 1 دلار برای هر تک آهنگ یا 9 دلار برای هر آلبوم در سال برای بسته انتخابی باشد. می‌تواند سالانه ۹٫۹۵ دلار برای بسته تکی یا ۱۹٫۹۵ دلار برای سال اول و ۴۹٫۹۵ دلار برای هر سال اضافی برای بسته آلبوم هزینه داشته باشد. یا 19.95 دلار در ماه برای عضویت Premium.

روش های پرداخت

CD Baby

CD Baby یکی دیگر از شرکت های پخش موسیقی است. با استفاده از آن، می توانید موسیقی خود را در بیش از 150 سرویس پخش و دانلود در سراسر جهان از جمله Spotify، Apple Music، TikTok، Amazon، Pandora، YouTube و Deezer در دسترس قرار دهید.

این برنامه جریان های درآمد زیادی را برای موسیقی شما ارائه می دهد، مانند پخش جریانی، بارگیری، فروش سی دی و وینیل و کسب درآمد از YouTube.

کمیسیون: 91٪ و همچنین برای انتشار یک تک آهنگ باید 9.95 دلار یا 29.95 دلار یا برای انتشار آلبوم 29 یا 69 دلار هزینه پرداخت کنید.

روش های پرداخت: حواله بانکی، Payoneer، پی پال و چک.

MusicDigi

MusicDigi یک شرکت پخش موسیقی است. شما می توانید آهنگ ها و جزئیات انتشار خود را در عرض چند دقیقه آپلود کنید و از بین بیش از 100 سرویس موسیقی از جمله iTunes، Amazon و Spotify انتخاب کنید.

با استفاده از آن، می توانید موسیقی خود را در تمام فروشگاه های بزرگ و سرویس های پخش در سراسر جهان توزیع و به فروش برسانید. شما باید 100٪ از حقوق خود را حفظ کنید. این شرکت ویژگی های زیادی مانند کدهای UPC و ISRC رایگان و گزارش فروش ماهانه و داده های روند را ارائه می دهد.

کمیسیون: 91٪ و شما باید هزینه ای 59.99 دلار در سال بپردازید که به شما امکان می دهد موسیقی نامحدودی را منتشر کنید.

روش های پرداخت

Bandcamp

Bandcamp وب سایتی است که می توانید از آن برای فروش موسیقی خود استفاده کنید. با Bandcamp، فروشگاه قابل تنظیم مستقیم به طرفداران خود را دریافت می کنید. نه تنها می توانید موسیقی دیجیتال را در آنجا بفروشید، بلکه می توانید سی دی، وینیل و کاست را نیز بفروشید. این هم تمام نیست. Bandcamp همچنین به شما امکان می دهد بسیاری از محصولات فیزیکی دیگر مانند تی شرت، پوستر و دکمه را بفروشید. اگر به دنبال فروش موسیقی و کالا هستید، انتخاب خوبی است.

همچنین بسیاری از ویژگی‌های دیگر مانند پیش‌سفارش، گزارش نمودار و کدهای تخفیف را فراهم می‌کند.

کمیسیون: 82 درصد به طور متوسط.

روش های پرداخت

آمازون، اسپاتیفای و آیتونز چطور؟

ممکن است تعجب کنید که آیا می توانید موسیقی را در آمازون، اسپاتیفای و آیتونز بفروشید.

شما می توانید، اما نه همیشه به طور مستقیم.

برای مثال آمازون، نوازندگان را بدون توزیع کننده نمی پذیرد. این بدان معنی است که شما باید از طریق یک توزیع کننده مانند TuneCore یا DistroKid بروید که موسیقی شما را برای شما در آمازون می آورد.

iTunes به شما امکان می دهد موسیقی خود را آپلود کنید، اما باید حداقل 20 آلبوم در کاتالوگ خود داشته باشید. این ایده آل نیست، به خصوص برای مبتدیان. بنابراین، دوباره، مگر اینکه آن 20 آلبوم را در کاتالوگ خود داشته باشید، باید از طریق یک توزیع کننده بروید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT