اسکایپ (Skype) و پرداخت هزینه

اسکایپ (Skype) و پرداخت هزینه خدمات پریمیوم آن

زمان مطالعه 4 دقیقه

اسکایپ (Skype) نرم‌افزاری کاربردی برای برقراری تماس اینترنتی میان کاربران می‌باشد. اسکایپ، تقریبا همه سیستم‌ عامل‌های موجود را تحت پوشش خود قرار می‌دهد و می‌توانید از آن در گوشی‌های اندرویدی، سیستم عامل مک، ویندوز، بلک بری و لینوکس استفاده کنید و با وجود امکانات فراوان، استفاده از آن بسیار آسان است.

برای ثبت نام اسکایپ می‌توانید به وب سایت skype مراجعه کرده و نرم‌افزار اسکایپ را دانلود کنید.

اسکایپ (Skype)
اسکایپ (Skype)

کاربرد اسکایپ در حالت رایگان

اسکایپ خدمات رایگان مانند امکان برقراری تماس فردی صوتی و ویدئویی با دیگر کاربران اسکایپ و تماس ویدئویی گروهی، در کنار امکاناتی مانند چت آنلاین، ارسال فایل، پیام صوتی، ویدئویی و اشتراک‌گذاری صفحه نمایش‌گر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این نرم‌افزار همچنین داده‌های تماس‌ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی در صورت آفلاین بودن کاربر را انجام می‌دهد.

خدمات اسکایپ در صورت پرداخت هزینه

شما برای دسترسی کامل به خدمات اسکایپ نیاز به خرید Skype Credit و یا بسته‌های ماهانه دارید و با خرید یکی از بسته‌های ماهیانه اسکایپ، هر ماه مبلغ معینی را برای تماس‌های خود می‌پردازید.

در ادامه خدماتی از اسکایپ که با پرداخت ارزی قابل استفاده هستند را تشریح می‌کنیم:

اشتراک نامحدود تماس با تلفن ثابت و موبایل در هر نقطه از جهان (Subscriptions):


اشتراک اسکایپ یا Skype Suscriptions، بسته‌های تماس به خارج از کشور با روش پرداخت ماهیانه هستند که به شما امکان تماس نامحدود به خطوط ثابت و موبایل در تمام دنیا را می‌دهند.

در صورتی که تعداد تماس‌های شما به خارج از کشور زیاد است، این بسته برای شما مناسب است.

تماس به کشور‌های مختلف با قیمت تماس داخلی (Skype to Go):

این سرویس امکان کاهش هزینه تماس‌های بین‌المللی را فراهم می‌نماید.

روش کار به این شکل است که در سرویس Skype to Go، شما ابتدا کشوری را که در آن قرار دارید را به اسکایپ اعلام و سپس شماره‌ای را که می‌خواهید با آن تماس بگیرید را به اسکایپ می‌دهید.

اسکایپ بر اساس این اطلاعات، شماره تلفنی محلی را در اختیار شما می‌گذارد که در صورت تماس با آن، می‌توانید با فرد مورد نظر صحبت کنید.

خرید شماره تلفن مجازی اسکایپ (Skype Number)

شماره تلفن مجازی اسکایپ یا Skype Number شماره تلفنی است که توسط اسکایپ برای شما با پیش شماره مربوط به ۲۴ کشور دنیا ایجاد می‌شود و به وسیله آن می‌توانید تماس‌های تلفنی برقرار کنید یا تماس‌های دیگران را روی همین شماره تلفن دریافت نمایید.

برای دریافت این سرویس به طور ماهیانه مبلغی را به اسکایپ پرداخت می‌کنید.

اسکایپ (Skype)
اسکایپ (Skype)

شماره های موجود

شماره‌های اسکایپ می‌توانند پیش شماره‌های (Area Codes) مربوط به کشورهای مختلف را داشته باشند. فهرست پیش شماره های تلفن مجازی اسکایپ شامل کشورهای آمریکا، انگلستان، استرالیا، آلمان و ۲۰ کشور دیگر می‌باشد. بدین ترتیب شما می‌توانید یک شماره تلفن مجازی باپیش‌ شماره کشور دلخواه خود در این فهرست را انتخاب کنید.

شماره تلفن‌های بین‌المللی، امکان تماس تلفنی با تلفن ثابت یا تلفن همراه به آن بدون نیاز به داشتن نرم افزار اسکایپ را دارند. برای مشاهده هزینه بسته های خرید Skype Number می‌توانید به صفحه Offers در سایت اسکایپ مراجعه کنید.

Skype Call Forwarding

شما هم‌چنین می‌توانید با استفاده از امکان Skype Call Forwarding، تماس‌ها روی شماره مجازی خود را بر روی شماره شخصی خود نیز فوروارد کنید. بدین ترتیب دیگر نیازی نیست در هنگام دریافت تماس در اسکایپ خود آنلاین باشید و تماس های دریافتی شماره شما، به شماره مورد نظرتان انتقال می یابد.

برای برقراری تماس با سایر شماره‌های تلفن، علاوه بر هزینه ماهیانه شماره مجازی دریافت شده، نیاز به خرید اسکایپ کردیت (Skype Credit) هم دارید.

با استفاده از Skype for Business می‌توان با اعضای یک تیم کاری تا ۱۰ نفر ویدئو کنفرانس داشت، صفحه نمایشگر را با آن تیم به اشتراک گذاشت یا یک صفحه اطلاعاتی مشترک برای ایده‌های تیم در اختیار داشت و بدین ترتیب جلسات تیمی با شرکت در اقصا نقاط جهان برگزار کرد.

اما نکته مهم در مورد اسکایپ Business این است که این سرویس فعلاً فقط به شرکت‌های واقع در کشور آمریکا ارائه می‌شود. پس در حال حاضر در ایران یا سایر کشورها امکان استفاده از این خدمات وجود ندارد.

هزینه تماس با اسکایپ (Skype)

خرید اسکایپ کردیت (Skype Credit)

شما برای برقراری تماس‌ها نیاز به خرید کردیت دارید و برای شارژ حساب کاربری خود ابتدا باید عضو Skype باشید. با خرید این کارت، هزینه تماس‌های شما به صورت دقیقه‌ای محاسبه می‌شود و در صورتی‌که تعداد تماس‌های زیادی ندارید، خرید کردیت برای شما مناسب است.

بسته های ماهیانه اسکایپ

تماس خارجی با پرداخت ماهیانه، مناسب افرادی است که تعداد تماس های بین‌المللی زیادی دارند. هزینه پرداخت ماهیانه به کشورهای مختلف در سایت اسکایپ موجود است و می‌توانید قیمت‌های تماس را درصفحه Calling rate در سایت اسکایپ مشاهده نمایید.

روش‌های پرداخت هزینه Skype

اسکایپ (Skype)

برای پرداخت در اسکایپ دو روش کلی وجود دارد:

۱. خرید مستقیم گیفت کارت :

جهت تهیه گیفت کارت اسکایپ (Skype) از لینک زیر استفاده نمایدد:

گیفت کارت اسکایپ

۲. ثبت سفارش با پی پال:

هم چنین شما می توانید از لینک زیر جهت پرداخت هزینه Skype با استفاده از پی پال اقدام نمایید:

امتیاز 4.9/5 - از 62 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

3 دیدگاه

  1. سحر گفت:

    سلام ببخشید من خارج ایران هستم و میخوام با ایران هر روز تماس داشته باشم از طریق اسکایپ،آیا این برنامه که ماهیانه ۸ یورو میدی فقط برای یک ساعته؟یعنی بزای یک ساعت ۸ یورو میگیرن یا اگه من هر روز با ایران تماس ۲۰مینی داشته باشم ظرف سه روز میشه یک ساعت پس اونموقع که شد یک ساعت در عرض سه روز اعتبار ۸یورویی تموم میشه یا اینکه من میتونم هر روز ۲۰مین صحبت کنم با ایران و فقط ۸یورو بدم کافیه؟؟؟؟

    1. فرید امیری گفت:

      اگر هر دو طرف برنامه اسکاپ داشته باشند کاملا رایگان است، فقط در صورتی که از اسکایپ بخواهید به شماره تلفن تماس بگیرید نیازمند پرداخت هزینه خواهید بود.

  2. اتاق فرار ترسناک گفت:

    ممنون از مطالب خوبی که به اشتراک میذارید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT