زبان با برنامه Babbel

یادگیری زبان با برنامه Babbel چه مزایایی دارد؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

می‌خواهید امسال زبان جدیدی یاد بگیرید؟ برنامه Babbel به شما کمک می‌کند تا فقط در ۳ هفته به آن زبان صحبت کنید.

امروزه از نیاز‌های عادی زندگی مدرن، یادگیری زبان است. شاید به خاطر علاقه شخصی و یا نیاز کاری به دنبال یادگیری زبان هستید. اما فرقی ندارد زمان برایتان اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل ما برنامه‌ای را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید در کمتر از یک ماه زبان جدیدی را یاد بگیرید.

یادگیری زبان با برنامه Babbel

با استفاده از نرم افزار Babbel می‌توانید زبان خود را تقویت کنید. ما یک مطالعه از محققان دانشگاه شهر نیویورک (CUNY) و دانشگاه کارولینای جنوبی را برای اثبات تاثیرگذاری برنامه Babbel بر زبان آموزان تازه کار زبان اسپانیایی آوردیم. شاید فکر کنید شوخی می‌کنیم، واقعاً اسپانیایی صحبت کردن در سه هفته، مگر ممکن است؟ بله ممکن است در تحقیقات معتبر ب روی ۱۵ استفاده کننده از برنامه Babbel این ثابت شده است. هر دو مطالعه به نتیجه‌های یکسان رسیدند، به این صورت کسانی که کمترین آشنایی با زبان اسپانیایی ندارند، توانستند با برنامه‌ای منظم و علمی در زمان کمی به سطح قابل قبولی برسند. پیشرفت این افراد واقعا چشم گیر بودو این ادعا شاید برایتان کافی باشد، اما ما ۵ دلیل دیگر برای اثبات می‌گوییم.

یادگیری زبان با برنامه Babbel

دلیل اول: شما پیشرفت خواهید کرد

به شرطی که مطالعه کنید و مطالعه یعنی یادگیری، ۸۵ درصد از شرکت کنندگان در مطالعه انجام شده اعلام کردند که کمترین آشنایی به این زبان ندارند و ۱۵ درصد اعلام کردند که کمی آشنایی دارند. بعد از گذشت سه هفته و اتمام دوره، پیشرفت و سرعت یادگیری افراد بدون اطلاع ۳ برابر بیشتر از افرادی بود که کمی اطلاعات داشتند!

چالش نرم‌افزار بابل: این چالش نشان می‌دهد که تازه کار ها ابتدا از تلفظ لغات سخت اسپانیایی می‌ترسیدند، می‌توانستند در سفر به کشور اسپانیایی حتی در یک رستوران غذا سفارش دهند اما با داشتن اعتماد به نفس و پشتکار و البته استفاده از برنامه علمی و دقیق توانستند به سطح چشمگیری از زبان برسند. آنها تازه شروع به این کار کردند پس اگر شکست هم بخورند نباید ناراحت شوند، شیوه کاری Babbel اینگونه است که به جای یادگیری قواعد سخت و زمان‌بر، بهتر است جملات کاربردی، کلمات مهم و جمله سازی را یاد بدهیم تا آنها براحتی بتوانند با یک اسپانیایی زبان صحبت کنند.

دلیل دوم: شما نیازی به مطالعه ساعات طولانی برای یادگیری زبان ندارید

مطالعه ما نتیجه گرفت که زبان آموزان ما فقط نیاز به استفاده از برنامه BABBEL به طور متوسط دو ساعت در هفته به مدت دو ماه دارند تا براحتی صحبت کنند. مبتدیان در این مطالعه فقط با گذاشتن ۱۵ ساعت به حد یک ترم کالج زبان یاد گرفتند.

دلیل سوم: برنامه بابال زودتر از دوره مکالمه جواب می‌دهد

شما حتما متوجه شدید، اکثرا برگزار کنندگان دوره‌های مکالمه زبان دوره‌های ۶ ماه برگزار می‌کنند، اما دوره‌های Babbel بسیار زود‌تر نتیجه می‌دهد. در مطالعات انجام شده، شرکت کنندگان توانستند در ۳ هفته اسپانیایی صحبت کنند این دوره‌ها مخصوص کسانی است که وقت کافی ندارند. اکثر کسانی که از Babbel در زمان رفتن به دانشگاه و یا محل کار تمرینات را انجام می‌دادند یا در تایم استراحت و قبل خواب این کار را می‌کردند، یعنی با این ۱۵ دقیقه‌ها توانستند اسپانیایی صحبت کنند!

برنامه Babbel چیست

دلیل چهارم: بدون خستگی و با علاقه زبان یاد بگیرید

۹۹٪ از شرکت کنندگان در مطالعه گزارش داد که پس از پایان این دوره، آنها به استفاده از بابل ادامه می‌دهند. هر بار یادگیری به انسان انگیزه می‌دهد تا دوباره و دوباره یاد بگیرند. برای گروهی از مردم، شرکت در کلاس‌های زبان و یا خواندن کتاب حوصله سر بر و خسته کننده است، اما این برنامه زبان آموزی را جذاب می‌کند.

دلیل پنجم: یادگیری زبان با Babbel آسان است

این مطالعه گزارش داد که اکثریت قریب به اتفاق از شرکت کنندگان (بین ۹۲ تا ۹۵ درصد) یادگیری با Babbel را سرگرم کننده، مفید و البته سریع اعلام کردند!

این برنامه و دوره‌های یادگیری زبان با برنامه Babbel را مخصوصا برای افراد بی حوصله معرفی کردیم! براحتی زبان یاد بگیرید و صحبت کنید. اگر قصد استفاده از خدمات پریمیوم Babbel را داشته باشید، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی اول پرداخت استفاده نمایید.

خرید ارزی با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT