اپلیکیشن های تشخیص فونت انگلیسی معرفی

معرفی بهترین اپلیکیشن های تشخیص فونت انگلیسی

زمان مطالعه 2 دقیقه

برای بسیاری از ما پیش آمده است که یک فونت را ببینیم اما نتوانیم آن را تشخیص دهیم. در این مقاله به معرفی بهترین اپلیکیشن های تشخیص فونت انگلیسی می‌پردازیم.

لیست بهترین اپلیکیشن های تشخیص فونت انگلیسی

۱) What Font Is

در این اپلیکیشن امکان تشخیص فونت از روی عکس وجود دارد و برای این کار می‌توانید عکسی از فونت را درون گوشی همراه آپلود کنید، ضمنا امکان استفاده از لینک یک تصویر آنلاین هم وجود دارد.

در ادامه شما باید تمام حروف درون عکس را شناسایی کنید. اپلیکیشن What Font Is می‌تواند تمام نتایج را به شما نشان دهد یا با استفاده از فیلتر، تنها فونت‌های رایگان یا فونت‌هایی که می‌توانند به صورت تجاری مورد استفاده قرار بگیرند را در اختیارتان قرار دهد. هرچقدر فونت درون تصویر بزرگتر باشد، شانس تشخیص آن افزایش پیدا می‌کند، هرچند با فونت کوچک هم نوع آن مشخص می‌شود.

اپلیکیشن های تشخیص فونت انگلیسی

۲) WhatTheFont

اگر به دنبال تشخیص فونت از روی عکس آنلاین با راحتی بالا هستید، WhatTheFont را امتحان کنید. تصویر خود را درون آن آپلود کنید تا به صورت خودکار نام آن مشخص شود، ضمنا اگر در عکس بیشتر از یک فونت قرار دارد می‌توانید درون باکس در نظر گرفته شده، تنها متنی که نیاز دارید را مشخص کنید.

پس از آپلود، روی دکمه شناسایی کلیک کرده تا به لیستی از فونت‌های پیشنهادی دست پیدا کنید. امکان امتحان کردن فونت با تایپ متن هم وجود دارد و ضمنا به این نکته توجه داشته باشید که در این اپلیکیشن، فیلتری برای شما در نظر گرفته نشده و در میان نتایج، فونت‌های تجاری نیز به چشم می‌خورند.

بهترین اپلیکیشن های تشخیص فونت انگلیسی

۳) Adobe Capture

کمپانی Adobe که با نرم افزارهای فوتوشاپ می‌شناسیم اپلیکیشنی برای کارهای مختلف از پترن سازی تا تشخیص فونت به نام Adobe Capture را ارایه کرده است. البته برای استفاده نیاز به فیلترشکن و اتصال به اکانتتان در Adobe creative cloud  را دارید.

۴) Font Matcherator

این اپ ادعا می‌کند که عملکرد بهتری نسبت به رقبا دارد و می‌تواند با تصاویر آپلود شده یا تصاویر موجود در دنیای وب کار کند که برای این کار تنها نیاز به URL دارید. اگر پس زمینه عکس ساده باشد و المان‌های زیادی در آن وجود نداشته باشند، Font Matcherator با دقت بالاتری نوع فونت را تشخیص می‌دهد.

اگر عکسی که فونت مورد نظر شما درون آن قرار گرفته، المان‌های زیادی دارد، می‌توانید برخی کاراکترهای آن را کراپ کنید. یکی از ویژگی‌های جالب این اپ امکان شناسایی فونت‌های دست‌نویس است.

 

حالا که با بهترین اپلیکیشن های تشخیص فونت انگلیسی آشنا شدید، برای خرید بخش پریمیوم این اپلیکیبشن‌ها می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT