ثبت نام آزمون GMAT

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون جی مت GMAT

زمان مطالعه 3 دقیقه

همان طور که در مقاله معرفی GMAT بیان کردیم، داشتن مدرک این آزمون بین المللی برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در یکی از رشته های دانشگاهی MBA ، اقتصاد، حسابداری و … را دارند، الزامی است. اگر شما هم قصد ادامه تحصیل در یکی از این رشته ها را دارید، در این مقاله همراه ما باشید تا روش پرداخت هزینه ثبت نام آزمون جی متGMAT را به شما عزیزان آموزش دهیم.

آیا آزمون GMAT در ایران برگزار می شود؟

قبل از این که روش ثبت نام آزمون جی مت را به شما عزیزان آموزش دهیم، لازم به ذکر است که در حال حاضر امکان برگزاری این آزمون در ایران وجود ندارد. در نتیجه قبل از این که برای ثبت نام GMAT اقدام کنید، باید بدانید که برای شرکت در این آزمون باید به یکی از کشورهای همسایه مانند ترکیه ، ارمنستان ، آذربایجان ، قطر و … سفر کنید. شما می توانید برای اخذ ویزای هر یک از این کشورها، از خدمات ارزی اول پرداخت استفاده کنید.

آموزش ثبت نام آزمون GMAT

برای ثبت نام در این آزمون باید یک حساب کاربری در سایت MBA.com ایجاد کنید. برای انجام این کار وارد سایت شده و گزینه Sign UP را انتخاب کنید.

ثبت نام آزمون GMAT
ثبت نام آزمون GMAT

بعد از آن در صفحه ای که برایتان نمایش داده می شود، اطلاعات خواسته شده را وارد نموده و گزینه CREATE ACCOUNT را انتخاب نمایید.

ثبت نام آزمون GMAT
ثبت نام آزمون GMAT

در صفحه بعدی که برای شما نمایش داده می شود باید اطلاعات مورد نیاز جهت تکمیل حساب کاربری خود وارد نمایید.

ثبت نام آزمون GMAT
ثبت نام آزمون GMAT

مراحل تکمیل فرم ثبت نام را طی کنید تا به بخش انتخاب مرکز و تاریخ برگزاری آزمون برسید. در این بخش باید کشور مورد نظرتان را به همراه تاریخ مد نظرتان را انتخاب کرده تا به صفحه پرداخت انتقال داده شوید.

روش پرداخت هزینه ثبت نام آزمون جی مت GMAT

برای پرداخت هزینه این آزمون می توانید از یکی از روش های زیر استفاده کنید:

پرداخت با ویزا کارت / مسترکارت

در صورتی که صاحب یکی از انواع کارت بانکی بین المللی مانند ویزا کارت یا مسترکارت باشید، شما می توانید نه تنها هزینه این آزمون بلکه بسیاری از پرداخت های ارزی دیگر را نیز انجام دهید. برای خرید ویزا کارت و خرید مسترکارت وشارژ آنها می توانید از خدمات ارزی اول پرداخت استفاده نمایید.

پرداخت با استفاده از خدمات ارزی اول پرداخت

در صورتی که قادر به استفاده از روش گفته شده نیستید، می توانید برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون جی مت GMAT از خدمات ارزی اول پرداخت استفاده کرده و انجام این کار را به کارشناسان ما بسپارید. شما می توانید با پرداخت ریال به ما، کلیه پرداخت های ارزی خود را در سایت های خارجی انجام دهید.

هزینه ثبت نام آزمون GMAT

هزینه ثبت نام در این آزمون ۲۵۰ دلار است. به خاطر داشته باشید که اگر قبل از ۷ روز ثبت نام خود را در این آزمون لغو کنید، ۸۰ دلار از هزینه پرداخته شده به شما بازگردانده می شود اما در صورتی که بعد از این مدت، ثبت نامتان را لغو کنید، هیچ هزینه ای به شما بازگردانده نمی شود. در صورتی هم که نیاز به تغییر تاریخ برگزاری آزمون داشته باشید، باید ۵۰ دلار هزینه اضافی پرداخت نمایید.

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

 

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT