کیف پول ترزور TREZOR

خرید کیف پول ترزور TREZOR توسط مجموعه اول پرداخت

زمان مطالعه 3 دقیقه

کیف پول ترزور را می توان قدیمی ترین کیف پول سخت افزاری بیت کوین دانست که به دلیل سطح امنیت بالایی که در اختیار کاربران قرار می دهد، از محبوبیت زیادی برخوردار است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با نحوه خرید کیف پول سخت افزاری ترزور TREZOR و ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید.

معرفی کیف پول سخت افزاری ترزور

همان طور که گفته شد، این کیف پول را می توان قدیمی ترین کیف پول سخت افزاری در نظر گرفت که از سال ۲۰۱۴ تا کنون به عنوان یکی از بهترین شیوه های نگهداری ارزهای رمزنگار در نظر گرفته می شود. اساس عملکرد این دستگاه به صورت آفلاین و بدون استفاده از اینترنت است. یعنی شما زمانی که قصد استفاده از یکی از ارزهای رمزنگاری شده را دارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کیف پول خود را از طریق یک کابل USB به کامپیوتر خود متصل کرده و سپس از طریق یک نرم افزار واسط از ارز دیجیتال موجود در کیف پولتان استفاده کنید.

امنیت کافی کیف پول ترزور

اولین مسئله ای که در رابطه با انواع کیف پول های ارز دیجیتال مطرح می شود، این است که آیا این نوع کیف پول ها به اندازه کافی برای نگهداری ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین امن هستند یا نه. یکی از نکات مثبتی که در رابطه با کیف پول ترزور مطرح است، امنیت بالا آن چه در برابر سرقت فیزیکی و چه در برابر سرقت مجازی است. شما با استفاده از رمز ۲۴ کاراکتری می توانید امنیت این کیف پول را تا حد زیادی افزایش دهید. چرا که با استفاده از این رمز می توانید به راحتی بک آپ گیری انجام داده و داده های کیف پولتان را با استفاده از RNG به کامپیوترتان منتقل کنید.

نکته جالبی که در مورد امنیت این کیف پول وجود دارد، این است که به ازای هر باری که رمزتان را اشتباه وارد کنید، مدت زمانی که باید منتظر بمانید تا دوباره رمزتان را وارد کنید، با توان ۲ تغییر می کند. یعنی اگر شما ۱۷ بار رمز ورودتان را اشتباه وارد کنید، ۳۰ سال باید منتظر بمانید تا دوباره رمزتان را وارد نمایید.

نرم افزارهای سازگار با کیف پول سخت افزاری ترزور

یکی دیگر از نکات مثبتی که در رابطه با این کیف پول وجود دارد، این است که شما می توانید از آن به همراه بسیاری از نرم افزارها در سیستم عامل های مختلف استفاده کنید.

نرم افزارهای دسکتاپ: Electrum، MultiBit HD و GreenAddress .

نرم افزارهای اندروید: GreenBits و Mycelium .

نسخه وب: com

ارزهای قابل نگهداری در کیف پول ترزور

BTC، BCH، BTG، LTC، DASH، DOGE، ETC، ETH، ERC20، NEM، NMC، ZEC، EXP، UBQ

کیف پول سخت افزاری ترزور یا لجر

اگر کمی در گوگل در رابطه با کیف پول سخت افزاری کمی جستجو کنید، قطعا با نتایج متنوعی رو به رو می شوید. چرا که در حال حاضر تعداد زیادی از این دستگاه ها از برندهای مختلف در بازار به فروش می رسند. در حالت کلی می توان گفت این دو کیف پول تا حد زیادی شبیه به هم عمل می کنند. اما کیف پول لجر، خصوصا نانو اس به دلیل اینکه از ارزهای بیشتری از جمله ریپل نیز پشتیبانی می کند، توانسته نظر افراد بیشتری را به خود جلب کند. البته از طرف دیگر، از نظر اقتصادی، خرید کیف پول ترزور برای بسیاری بهتر است، چرا که به نسبت کیف پول لجر قیمت بسیار کمتری دارد.

کیف پول ترزور TREZOR
کیف پول ترزور TREZOR

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT