آشنایی با توکن کوین پات (CoinPot)

آشنایی با توکن کوین پات (CoinPot) و هرآنچه باید دانست

زمان مطالعه 3 دقیقه

در مقالات قبلی شما را با تفاوت کوین و توکن آشنا کردیم و گفتیم که این دو اصطلاح کاملا با یکدیگر متفاوت است. همچنین نوعی کیف پول ارز دیجیتال به نام میکرو والت کوین پات (CoinPot) را به شما معرفی کردیم و گفتیم که این یک نوع کیف پول رایگان است. در این مقاله می‌خواهیم آشنایی با توکن کوین پات (CoinPot) را به شما معرفی کنیم. با اول پرداخت همراه شوید.

توکن کوین پات (CoinPot) چیست؟

در مارچ 2018 سرویس مایکرووالت کوین پات (CoinPot) اعلام کرد که این شرکت قصد دارد با تولید توکن کوین پات (CoinPot) امکانات جدیدی را برای کاربران این میکرووالت فراهم کند. علاوه بر سکه‌هایی که مورد پذیرش میکرووالت کوین پات (CoinPot) می‌باشد، این شرکت یک توکن ایجاد کرده است و آن را یک “asset” نامیده است. آیا مایلید تا با راه‌های به دست آوردن آن آشنا شوید؟ پس همچنان با ما باشید.

راه‌ها و روش‌های به دست آوردن توکن کوین پات (CoinPot)

برای اینکه بتوانید توکن کوین پات (CoinPot) را به دست آورید، سه راه وجود دارد که عبارتند از :

استفاده از یک منبع پشتیبانی شده : 

هر زمان که شما از یکی از منابع پشتیبانی شده توسط کوین پات (CoinPot) استفاده می‌کنید، می‌توانید به عنوان پاداش 3 عدد توکن کوین پات (CoinPot) جایزه بگیرید. همچنین شما می‌توانید یک توکن کوین پات (CoinPot) برای هر درخواست از سوی ارجاعات خود، دریافت نمائید.

ماین کردن توکن کوین پات (CoinPot) : 

دقیقا مانند دیگر ارزهای دیجیتال شما می‌توانید این توکن‌ها را نیز ماین و استخراج کنید. راه و روش آن مانند روش استخراج دیگر ارزهای دیجیتال است و با استفاده از یک ماینر کوین پات (CoinPot) قابل انجام است.

تبدیل ارزهای دیجیتال :

 از آنجا که کوین پات (CoinPot) دارای یک سیستم تبدیل ارز دیجیتال است، که برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند تا سکه‌های رمزنگاری شده‌ی خود را تبدیل کنند، این امکان برای تبدیل توکن‌های کوین پات (CoinPot) نیز فراهم می‌باشد.

این یک ویژگی بسیار خوب است که یک میکرووالت ارز دیجیتال، توکن مخصوص به خود را نیز داشته باشد. اما شاید بپرسید این توکن‌ها به چه کار می‌آید؟ اساسا قسمتی از ارزش توکن بستگی دارد به آنچه که ما با استفاده از توکن خریداری می‌کنیم. در ادامه خواهیم گفت که موارد مصرف این توکن‌ها کجاست و به چه کار می‌آیند.

آشنایی با توکن کوین پات (CoinPot)
آشنایی با توکن کوین پات (CoinPot)

با کاربردهای توکن کوین پات (CoinPot) آشنا شوید

برنده شدن در قرعه کشی ساعتی : 

 هنگامی که توکن‌های coinPot ارائه شدند ، این پلتفرم همچنین اعلام کرد که یک قرعه کشی ساعتی نیز برگزار شود که کاربران بتوانید توکن‌ها را بدست آورید. شما می‌توانید با استفاده از این توکن‌ها بلیط قرعه کشی خریداری کنید و در صورت برنده شدن، توکن کوین پات (CoinPot) به دست آورید.

تبدیل ارز دیجیتال : 

با استفاده از سیستم تبدیل ارز دیجیتال کوین پات (CoinPot) شما می‌توانید توکن‌های کوین پات (CoinPot) خود را به سکه‌های دیگری به انتخاب خود تبدیل کنید.

نگهداری توکن کوین پات (CoinPot) :

 درست است که این توکن‌ها چندان هم قیمت بالایی ندارند، اما کسی از آینده خبر ندارد و ممکن است یکباره افزایش قیمت پیدا کند. پس اگر آن‌ها را به عنوان دارایی برای سرمایه گذاری در آینده نگهداری کنید هم ممکن است برای شما سود دهی داشته باشد.

خدمات اول پرداخت

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

 

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT