Nexo Card

آشنایی با Nexo Card و بررسی ویژگی های آن

زمان مطالعه 4 دقیقه

Nexo با Mastercard و DiPocket همکاری می کند تا اولین کارت رمزنگاری را در اروپا راه اندازی کند که به کاربران امکان می دهد بدون فروش دارایی های دیجیتال خود خرج کنند. در این پست به بررسی Nexo Card می پردازیم.

معرفی Nexo Card

13 آوریل 2022 — Nexo، موسسه تنظیم‌شده پیشرو برای دارایی‌های دیجیتال، امروز به طور رسمی Nexo Card را که اولین کارت Mastercard با پشتوانه رمزنگاری در نوع خود است، در بازارهای منتخب اروپایی راه‌اندازی کرد. برای راه‌اندازی، Nexo با Mastercard و DiPocket همکاری می‌کند و به کاربران خود امکان دسترسی به نقدینگی مبتنی بر ارزهای دیجیتال در بیش از ۹۲ میلیون سایت تجاری در سراسر جهان را می‌دهد.

ویژگی های Nexo Card

Nexo Card اولین کارت در جهان است که به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به فروش دارایی های دیجیتال خود خرج کنند. Nexo با DiPocket، صادرکننده کارت Nexo برای پیشنهاد جدید در اروپا، و Mastercard به عنوان شرکت فناوری و شبکه پرداخت همکاری کرده است تا ویژگی‌های نوآورانه مختلفی را برای Nexo Card ارائه دهد:

 Crypto شما باقی می ماند:
Nexo Card به یک خط اعتباری با پشتوانه رمزنگاری ارائه شده توسط Nexo مرتبط است که شروع می‌شود و در 0% APR* باقی می‌ماند. این به دارندگان کارت اجازه می دهد تا از دارایی های دیجیتال خود به عنوان وثیقه به جای فروش آنها استفاده کنند. خط اعتباری پویا است و می تواند از چندین دارایی به عنوان وثیقه استفاده کند، از جمله بیت کوین، اتریوم و تتر، اما نه محدود به آن.

کارمزد صفر:
کارت به حداقل بازپرداخت، هزینه ماهانه یا عدم فعالیت نیاز ندارد. هیچ کارمزد FX تا 20000 یورو در ماه وجود ندارد.

2٪ پاداش Crypto(رمزنگاری): هر تراکنش Nexo Card مجهز به پاداش‌های رمزنگاری فوری است که با بیت کوین یا توکن NEXO اصلی Nexo پرداخت می شود. این بدان معناست که کاربران نه تنها می‌توانند مالکیت دارایی‌های دیجیتال خود را حفظ کنند، بلکه با هر خرید تا 2 درصد از ارزهای دیجیتال رایگان نیز درآمد کسب می‌کنند که به‌طور خودکار در حساب Nexo آنها در دسترس قرار می‌گیرد.

Seamless Access:
دسترسی بدون یکپارچگی

Nexo Card که به صورت مجازی و فیزیکی در دسترس است، با ادغام مستقیم Apple Pay و Google Pay همراه است. دارندگان کارت می توانند با چند کلیک ، Nexo Card را به کیف پول تلفن همراه دلخواه خود از اپلیکیشن Nexo Wallet اضافه کنند. کارت های مجازی اضافی بدون هیچ هزینه ای ارائه می شوند.

به لطف زیرساخت های پیشرفته ارائه شده توسط DiPocket و Mastercard،Nexo Card توسط 92 میلیون بازرگان در سراسر جهان که مسترکارت پذیرفته می شود، پذیرفته می شود،به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا 90 درصد از ارزش فیات ارز دیجیتال خود را در چند ثانیه بدون فروش هیچ یک از آن خرج کنند.

آنتونی ترنچف، یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت Nexo، اظهار داشت:

راه اندازی Nexo Card در اروپا با همکاری Mastercard و DiPocket نقطه عطف بزرگی برای ما و آخرین اثبات همکاری عظیم بین شبکه مالی موجود و دارایی های دیجیتال است. این محصول منحصر به فرد به میلیون ها نفر، ابتدا در اروپا و سپس در سراسر جهان، اجازه خواهد داد، فوراً  بدون نیاز به دست کشیدن از پتانسیل ارزهای رمزپایه خود، خرج کنند، بنابراین ابزار بی‌سابقه‌ای روزانه برای طبقه دارایی‌های نوظهور ارائه می‌دهند.

Fedele Di Maggio، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت DiPocket، گفت:

«DiPocket خوشحال است که به عنوان صادرکننده Nexo Card انتخاب شده است، یک راه حل واقعاً نوآورانه که برای برآورده کردن نیازهای میلیون ها سرمایه گذار در دارایی های دیجیتال طراحی شده است. مشارکت ما در این پروژه با Nexo و Mastercard نمونه‌ای متمایز از این است که چگونه فناوری مالی تعبیه‌شده DiPocket شرکت‌های رویایی را قادر می‌سازد تا ارزش و راحتی را به مشتریان خود ارائه دهند.

راج داموداران، رئیس بخش محصولات رمزنگاری و بلاک چین و مشارکت مسترکارت، گفت:

Mastercard معتقد است که دارایی‌های دیجیتال در حال متحول کردن چشم‌انداز مالی هستند و ما با برنامه‌هایی مانند شراکت با Nexo در نوآوری پیشرو هستیم تا انتخاب‌های جدید و بی‌نظیری را به مردم در نحوه پرداخت و فعال‌سازی دارایی‌های رمزنگاری‌شان ارائه کنیم. ما هیجان‌زده هستیم که با در دسترس‌تر کردن دارایی‌های دیجیتال در سراسر اکوسیستم، به نوآوری در پرداخت‌ها ادامه دهیم.

در اوایل سال جاری، Nexo یک عرضه جزئی از Nexo Card را در کشورهای منتخب اروپایی انجام داد و گروهی متمرکز را هدف قرار داد که مجموعاً سود و حجم معاملات فوق‌العاده‌ای ایجاد کردند و ثابت کرد که تقاضای بالایی برای این محصول مالی وجود دارد. در مراحل آتی توسعه Nexo Card، این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای اضافه کردن قابلیت‌های کارت نوع بدهی و گسترش عرضه در سطح بین‌المللی، در کنار بسیاری از ارتقاءهای دیگر است.

*اعتبار صفر هزینه Nexo برای مشتریان واجد شرایط Nexo که نسبت وام به ارزش (LTV) 20٪ یا کمتر دارند، در دسترس است.

درباره Nexo

Nexo پیشروترین مؤسسه دارایی های دیجیتال تنظیم شده در جهان است. ماموریت این شرکت به حداکثر رساندن ارزش و کاربرد ارزهای رمزنگاری شده با ارائه خدمات اکسچنج با بیش از 300 جفت بازار، خطوط اعتباری فوری رمزنگاری با مالیات کارآمد، مجموعه سود رمزنگاری سود بالا است، و تجارت پیچیده و قابلیت های OTC در حالی که بیمه نگهبانی و امنیت درجه نظامی Nexo Wallet را ارائه می دهد. Nexo بیش از 80 میلیارد دلار برای بیش از 4000000 کاربر در بیش از 200 حوزه قضایی پردازش کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به nexo.io مراجعه کنید.

درباره Mastercard

مسترکارت یک شرکت فناوری جهانی در صنعت پرداخت است. ماموریت ما اتصال و قدرت بخشیدن به یک فراگیر است، اقتصاد دیجیتالی که با ایمن، ساده، هوشمند و در دسترس تراکنش ها، برای همه در همه جا مفید است.

با استفاده از داده‌ها و شبکه‌های امن، مشارکت‌ها و اشتیاق، نوآوری‌ها و راه‌حل‌های ما به افراد، مؤسسات مالی، دولت‌ها و کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بیشترین پتانسیل خود را درک کنند. ضریب انطباق(شایستگی) ما یا DQ، فرهنگ ما و هر کاری را که در داخل و خارج از شرکت انجام می دهیم هدایت می کند.

با ارتباط در بیش از 210 کشور و قلمرو، ما در حال ساختن جهانی پایدار هستیم که امکانات گرانبهایی را برای همه باز می کند.

درباره DiPocket

DiPocket ارائه دهنده پیشرو راه حل های پرداخت تعبیه شده برای شرکت ها است. DiPocket با مجوز به عنوان یک موسسه پول الکترونیکی در لیتوانی و بریتانیا، یک اکوسیستم سطح یک را اجرا می کند که بالاترین سطح انعطاف پذیری و امنیت را ارائه می دهد. پیشنهاد این شرکت مکمل بانک‌های سنتی با طیف گسترده‌ای از محصولات سفارشی‌شده از جمله کارت‌های پرداخت، پرداخت‌های کارت به کارت، پرداخت‌های سریع‌تر SEPA EUR و انگلستان، و بانکداری باز است.

منبع : nexo.io

امتیاز 5/5 - از 7 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT