آماده باش بلک‌راک و جی‌پی مورگان برای تأیید ETF

آماده باش بلک‌راک و جی‌پی مورگان برای تأیید ETF

زمان مطالعه < 1 دقیقه

شرکت مدیریت سرمایه بلک‌راک و مؤسسه مالی جی‌پی مورگان از کارمندان خود خواسته‌اند تا برای تایید قریب‌الوقوع ETF اسپات بیت کوین از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، آمادگی لازم را داشته باشند.  در این مطلب به آماده باش بلک‌راک و جی‌پی مورگان برای تأیید ETF می پردازیم.

آماده باش بلک‌راک و جی‌پی مورگان برای تأیید ETF

بلک‌راک در پرونده اخیر ETF اسپات، جی‌پی مورگان را به عنوان شریک مجاز اصلی خود معرفی کرده است.

پس از انتخاب جی‌پی مورگان به عنوان شریک بلک‌راک در راه‌اندازی صندوق ETF اسپات بیت کوین، اعضای جامعه ارز دیجیتال با یادآوری این نکته که جیمی دیمون، مدیر ارشد اجرایی این مؤسسه مالی، خواستار ممنوعیت استفاده از بیت کوین در ایالات متحده شده بود، از بلک‌راک انتقاد کردند.

با این وجود، باید دید که آیا بلک‌راک می‌تواند با شرکت‌هایی مانند گری‌اسکیل (Grayscale) رقابت کند تا در حوزه ETF بیت کوین نیز دست برتر را داشته باشد یا خیر.

این شرکت، حدود ۹ تریلیون دلار دارایی را برای مشتریانی از سراسر جهان مدیریت می‌کند. در همین حال، قیمت بیت کوین با رشد ۷ درصدی در ۷ روز گذشته نشانه‌هایی از صعود بیشتر را از خود به نمایش گذاشته است.

باید دید که آیا قیمت بیت کوین پیش از بازه تأیید احتمالی صندوق ETF اسپات، بین ۸ تا ۱۰ ژانویه، به سطح مهم و روانی ۵۰ هزار دلار خواهد رسید یا خیر.

در همین حال، اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ، می‌گوید:

با وجود احتمال بالای تأیید ETF اسپات بیت کوین، همچنان این احتمال وجود دارد که SEC به بهانه نیاز به زمان بیشتر برای بررسی درخواست‌ها، در بازه زمانی مشخص شده، پاسخ ارائه نکند.

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT