آمازون و بلاک چین

آمازون وسرویس جدید مبتنی بر بلاک چین راه اندازی شد

زمان مطالعه 2 دقیقه

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، گیفت کارت آمازون صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل :

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

همچنین امکان صدور انواع گیفت کارت مانند آمازون، اپل، استیم، گوگل پلی و هر نوع گیفت کارت توسط مجموعه اول پرداخت مقدور می باشد.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

آمازون و بلاک چین
آمازون و بلاک چین

آمازون و بلاک چین

طبق اعلامیه‌ای در تاریخ ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت)، خدمات وب آمازون (AWS) که یکی از پلتفرم‌های رایانش ابری آمازون است، سرویس بلاک چین مدیریت شده (AMB) خود را عموماً دسترس‌پذیر کرده است.

این محصول احتمالا مشتریان را قادر می سازد تا شبکه های بلاک چین را در سازمان های خود راه اندازی کنند و از چارچوب های متن باز اتریوم و هایپرلجر استفاده می کند. به طور مشخص، آمازون می گوید که این بلاک چین مدیریت شده (AMB)، می تواند به انجام هزاران تا میلیون ها تراکنش کمک کند.

مزایای سرویس جدید

طبق اعلام آمازون، این سرویس جدید به کسب و کارها اجازه می دهد تا شبکه های خود را سریعتر و با هزینه پایین تر توسعه دهند، زیرا که نیاز به «تهیه سخت افزار، نصب نرم افزار، ایجاد و مدیریت گواهی ها برای کنترل دسترسی و پیکربندی تنظیمات شبکه» را حذف می کند. راهول پاتاک (Rahul Pathak)، مدیر کل AWS اظهار داشت:

بلاک چین مدیریت شده آمازون از تامین نودها، راه اندازی شبکه، مدیریت گواهی، امنیت و مقیاس گذاری در شبکه مراقب می کند.

بر اساس اعلام این مجموعه، شرکت های بزرگی از جمله غول ارتباطات آمریکا (AT&T)، شرکت جهانی غذا و نوشیدنی Nestlé، و بورس سنگاپور (SEL) این بلاک چین را اجرا می کنند.

شرکت وب‌سرویس‌های آمازون اولین بار در نوامبر سال گذشته، دو سرویس جدید بلاک چین مدیریت شده آمازون AMB و دیتابیس دفترکل کوانتومی QLDB را معرفی کرد. دفتر کل کوانتومی آمازون یک پایگاه داده است که برای ارائه گزارش های شفاف، غیرقابل تغییر، و قابل تایید از طریق رمزنگاری برای تراکنش ها طراحی شده و یک مقام مرکزی بر آن نظارت دارد.

امتیاز 4.7/5 - از 54 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT