آموزش اتصال کیف پول به همستر

آموزش اتصال کیف پول به همستر

زمان مطالعه 2 دقیقه

همستر کامبت حالا دیگر از یک ایردراپ ساده پا را فراتر گذاشته است. با توجه به اخبار داغ لیست شدن آن کم کم تبدیل به یک بازی همه‌گیر و البته یک توکن مشهور شده است. پس از تجربه موفق نات کوین، کاربران به‌راحتی به سمت این بازی کشیده شدند و در این میان سهم همستر به شکل غیر قابل باوری در بازار بالا رفت. در این پست به آموزش اتصال کیف پول به همستر می پردازیم.

آموزش اتصال کیف پول به همستر

پس از انتشار خبر لیست شدن همستر کمبت، تازه‌ترین ویژگی‌ای که به ربات همستر اضافه شد؛ قابلیت اتصال کیف پول است. عقلانی است زمانی که توکن‌های بازی عرضه شوند؛ برای دریافت توکن های که حین بازی ذخیره کرده‌ایم؛ بتوانیم آن را به کیف پولی متصل کنیم و عملیات موردنظرمان را از طریق ولت ارز دیجیتال انجام دهید.

در این مقاله از اول پرداخت قصد داریم تا کیف پول‌های قابل اتصال به بازی همستر کمبت را معرفی کنیم و پله به پله مسیر اتصال آن‌ها به این بازی را بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

برای این‌که کیف پول ارز دیجیتال خود را به ربات تلگرامی همستر متصل کنید؛ لازم است پیش از همه‌چیز، یکی از بهترین کیف پول های تون کوین را نصب کرده باشید. ما در این‌جا کیف پول تون کیپر را برای این آموزش انتخاب کرده‌ایم مراحل اتصال را در ادامه با هم پیش می‌بریم.

۱. به سربرگ Airdrop در پایین سمت راست صفحه بازی بروید. با این کار وارد بخشی خواهید شد که تسک‌های ایردراپ قرار است در آن‌جا نمایش داده شود. روی گزینه Connect your TON wallet کلیک کنید.

آموزش اتصال کیف پول به همستر

اتصال کیف پول به همستر

۲. در صفحه بعدی پیغامی می‌بینید که از شما می‌خواهد کیف پول تون کیپر را متصل کنید. روی گزینه Connect your TON wallet کلیک کنید.

آموزش اتصال کیف پول به همستر

آموزش اتصال کیف پول به همستر

۳. حالا باید از فهرستی که نمایش داده می‌شود، کیف پول موردنظر خود را انتخاب کنید. ما در این‌جا روی گزینه Tonkeeper کلیک می‌کنیم.

آموزش اتصال کیف پول به همستر

آموزش اتصال کیف پول به همستر

به این ترتیب می‌توانید کیف پول را به همستر متصل کنید. بنابراین بعد از لیست شدن خیالتان از انجام این قسمت از کار راحت خواهد بود.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت