ساخت اکانت بایننس

آموزش تصویری ساخت اکانت بایننس | ساخت حساب در صرافی بایننس

زمان مطالعه 8 دقیقه

بایننس محبوب ترین صرافی رمزنگاری جهان است، و شما می توانید به ترتیب گفته شده در این نوشته اولین حساب خود را در این صرافی ایجاد به راحتی کنید. پس در این مقاله به آموزش تصویری ساخت اکانت بایننس می پردازیم.

آموزش تصویری ساخت اکانت بایننس

بایننس از تعداد زیادی ارز دیجیتال پشتیبانی می کند و توانایی آن در ایمن سازی تبادل سریع بین ارزهای فیات و ارزهای دارای نوسان ، آن را به گزینه ای محبوب برای بسیاری از کاربران رمزارز تبدیل کرده است.

بنابراین، اگر ترکیبی از پشتیبانی کریپتو و زمان تراکنش‌های سریع، علاقه شما را برانگیخت، زمان آن رسیده است که اولین حساب بایننس خود را ایجاد کنید. در حال حاضر شما با مطالعه ی این مقاله می توانید راهنمای مفیدی در مورد فرآیند ایجاد حساب Binance در برنامه ی تلفن همراه و نسخه ی وب آن و همچنین نکاتی برای کمک به صحت تأیید حساب خود را دریافت کنید.

اطلاعات مورد نیاز برای ساخت حساب در صرافی بایننس

برای تکمیل ثبت نام حساب بایننس خود، باید مرحله تأیید را تکمیل کنید (KYC، مخفف عبارت “مشتری خود را بشناسید”). اعتبار مورد نیاز برای KYC توسط Binance از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است و به نوع حساب نیز بستگی دارد.

با این حال، اگر در ایالات متحده زندگی می کنید، هر یک از اسناد زیر به شما امکان می دهد بخش KYC Binance را بگذرانید:

  • پاسپورت معتبر
  • شناسه صادر شده توسط دولت
  • گواهینامه رانندگی.
  • کارت PAN یا شماره تامین اجتماعی شما.
  • شناسه ی رای دهنده ی شما

نکته
وقتی به مرحله تأیید هویت رسیدید، به جای گزینه ای که نیاز به اسکن دارد، یک گزینه ID با شماره سریال انتخاب کنید. به عنوان مثال، شناسه هایی مانند گواهینامه رانندگی یا پاسپورت معمولاً نیاز به اسکن دارند و گاهی اوقات تأیید را کند می کنند. اما گزینه های تأیید ورودی اعداد مانند SSN یا BVN شما سریعتر هستند زیرا Binance به طور خودکار ارقام را تأیید می کند.

می توانید یک حساب کاربری بایننس از طریق موبایل یا برنامه وب (روی دسکتاپ خود) ایجاد کنید. اگرچه این روند در هر دو پلتفرم تقریباً یکسان است، ما مراحل را برای هر دو مورد را طی خواهیم کرد.

نحوه ی ایجاد حساب بایننس در اپلیکیشن موبایل

راه های مختلفی برای ایجاد حساب کاربری در بایننس وجود دارد. می توانید از طریق آدرس ایمیل، شماره تلفن یا حساب Google خود این کار را انجام دهید. و اگر از مک یا آیفون استفاده می کنید، می توانید از طریق Apple ID خود ثبت نام کنید. این مورد نیز شایان ذکر است که گزینه آدرس ایمیل بهتر است زیرا فراگیرتر است.

Download: Binance for Android | iOS (Free)

برای شروع ثبت نام در برنامه تلفن همراه، اگر قبلاً این کار را نکرده اید، بایننس را از طریق Play store یا App Store روی تلفن هوشمند خود نصب کنید.

برنامه موبایل را باز کنید و این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

روی گزینه ی  Sign Up در بالا سمت چپ صفحه ضربه بزنید. سپس Sign up with phone or email را انتخاب کنید.

در مرحله بعد، کشور محل اقامت خود را از منوی کشویی مربوط به انتخاب کشور یا منطقه ی اقامت انتخاب کنید.

ایجاد حساب شخصی را انتخاب کنید

آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید و روی Next ضربه بزنید. بله یا خیر را در پایین صفحه انتخاب کنید تا به‌روزرسانی‌های بایننس را دریافت کنید یا در صورت عدم تمایل می توانید با انتخاب گزینه ی خیر آن ها را دریافت نکنید.

ممکن است یک صفحه بررسی امنیتی دریافت کنید. آن را با کشیدن قفل در جای خود تکمیل کنید.

اکنون صندوق پستی خود را برای کد تأیید ایمیل Binance بررسی کنید. آن را در قسمت کد تایید ایمیل کپی کرده و جایگذاری کنید. سپس Next را بزنید.

اگر از شما خواسته شد، روی Enable ضربه بزنید تا احراز هویت بیومتریک برای Binance مجاز شود

بعد، شماره تلفن خود را وارد کنید و روی Next ضربه بزنید. در صورت درخواست، شماره تلفن خود را نیز تأیید کنید.

برای شروع فرآیند Binance KYC روی Verify Now کلیک کنید

مراحل KYC را در بخش زیر مشاهده خواهید کرد.

Binance KYC را در اپلیکیشن موبایل کامل کنید

مرحله ی تأیید (KYC) مهمترین مرحله در ثبت نام بایننس است. بدون تکمیل این مرحله نمی‌توانید در Binance تراکنش یا تبادل ارز انجام دهید.

نکته

علاوه بر مسائل مربوط به تشخیص چهره، افراد به دلیل اشتباهات رایج مانند ارائه اطلاعات شخصی اشتباه در طول KYC بلاک می شوند. اطمینان حاصل کنید که مدارک خود را به درستی در هر کجا که درخواست کرده اید پر کنید.

برای تکمیل مرحله KYC پس از کلیک روی Verify Now:

فیلدهای اطلاعات هویت را به درستی پر کنید و برای ادامه روی Continue ضربه بزنید.

آدرس محل سکونت، کد پستی و نام شهر خود را در قسمت های ارائه شده وارد کنید. سپس روی Continue ضربه بزنید.

مرحله ی بعد مربوط به صفحه ی انتخاب سند است. برای مشاهده لیستی از سایر اسناد پذیرفته شده، روی سایر اسناد ضربه بزنید. یکی از این موارد را انتخاب کنید و روی Continue ضربه بزنید.

اگر نوع سند انتخابی نیاز به اسکن دارد، مطمئن شوید که دوربین شما تمام زوایا را پوشش می دهد. سپس از محیط کم نور اجتناب کنید. در غیر این صورت، شماره شناسه را در قسمت داده شده وارد کنید. روی Continue ضربه بزنید.

پس از موفقیت آمیز بودن این مرحله، برنامه شما را به مرحله تشخیص چهره می برد. روی Begin Verification ضربه بزنید. هوش مصنوعی ممکن است از شما بخواهد سر خود را خم کنید، پلک بزنید یا در برخی نقاط لبخند بزنید. این دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید.

اگر از کلاه یا عینک استفاده می کنید، آن ها را بردارید و در این مرحله از فیلتر دوربین استفاده نکنید. همچنین از نور کافی در محیط اطراف اطمینان حاصل کنید و گوشی هوشمند خود را به صورت عمودی قرار دهید. حتی ممکن است از کسی بخواهید که برای نتیجه بهتر در مورد دوربین پشتی به شما کمک کند.

در صورت موفقیت آمیز بودن تأیید چهره، یک پیام موفقیت خودکار در صفحه بعدی دریافت خواهید کرد. این صفحه را ببندید تا به داشبورد خود بروید.

نحوه ایجاد اکانت بایننس روی دسکتاپ

برای ایجاد یک حساب Binance در رایانه ی خود می توانید مراحل زیر را انجام دهید.

مرورگر خود را باز کنید و به سایت بایننس بروید. سپس برای شروع، روی گزینه ی ثبت نام در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید.

ثبت نام با تلفن یا ایمیل را انتخاب کنید.

Binance باید کشور شما را به طور پیش فرض کشف کند. در غیر این صورت، کشور خود را از منوی کشویی کشور یا منطقه مربوط به محل سکونت، انتخاب کنید. روی تایید کلیک کنید.

ساخت اکانت بایننس

ساخت اکانت بایننس

روی ایجاد حساب شخصی کلیک کنید. آدرس ایمیل و رمز عبور خود را در قسمت های داده شده وارد کنید. سپس روی Yes یا No ضربه بزنید تا به‌روزرسانی‌های Binance را دریافت کنید یا خیر (اجباری). سپس روی Next کلیک کنید.

ساخت اکانت بایننس

ساخت اکانت بایننس

اکنون صندوق پستی خود را برای کد تأیید بایننس بررسی کنید. کد فعال سازی حساب ارسال شده را کپی کنید، سپس آن را در قسمت کد تایید ایمیل قرار دهید.

ساخت اکانت بایننس

ساخت اکانت بایننس

سپس شماره تلفن خود را در قسمت ارائه شده وارد کنید. کد تاییدی که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است را وارد کنید. سپس روی Submit کلیک کنید.

در مرحله بعد،گزینه ی Verify Now را در پایین صفحه Account Created مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی Verify Now به مرحله KYC می روید.

Binance KYC را در برنامه وب روی دسکتاپ کامل کنید

برای تکمیل این بخش، پس از کلیک بر روی گزینه ی Verify Now، این مراحل را دنبال کنید:

فرم ارائه شده را با اطلاعات مناسب پر کنید. روی Continue کلیک کنید.

اطلاعات مربوط به آدرس خود را وارد کنید و روی Continue کلیک کنید.

در مرحله بعد، گزینه های مختلف ID را مشاهده خواهید کرد. مورد دلخواه را انتخاب کنید و Continue را بزنید.

ساخت اکانت بایننس

ساخت اکانت بایننس

اکنون اطلاعات شناسه مورد نیاز را ارائه دهید. سپس روی Continue کلیک کنید تا تأیید هویت کامل شود. در صورت موفقیت بایننس شما را به مرحله بعدی می برد.

ساخت اکانت بایننس

ساخت اکانت بایننس

برای تأیید چهره روی Continue کلیک کنید. مشابه ثبت نام موبایل، از پوشیدن کلاه یا عینک خودداری کنید. همچنین از اعمال فیلتر دوربین در این مرحله خودداری کنید و مطمئن شوید که اطراف آن کم نور نیست.

ساخت اکانت بایننس

ساخت اکانت بایننس

دستورالعمل های روی صفحه را با دقت دنبال کنید تا میزان موفقیت بالاتری در این بخش داشته باشید.

ساخت اکانت بایننس

ساخت اکانت بایننس

بایننس پس از تکمیل تایید چهره به طور خودکار یک صفحه موفقیت را به شما نمایش می دهد.

تأیید بایننس چقدر طول می کشد؟

تأیید بایننس معمولاً در عرض چند دقیقه پس از تکمیل بخش  KYC انجام می شود. با این حال، بسته به منطقه شما و اعتبارنامه‌هایی که ارسال می‌کنید، ممکن است چند روز طول بکشد تا بایننس حساب شما را پس از KYC تأیید کند.

پس از تأیید، هنگامی که روی نماد نمایه خود در بالا سمت چپ در برنامه تلفن همراه Binance ضربه می زنید، یک علامت سبز رنگ با وضعیت تأیید شده مشاهده خواهید کرد. در صورت تمایل می‌توانید بین Binance Lite و Binance Pro از این بخش جابجا شوید.

از حساب جدید بایننس خود محافظت کنید

بایننس، مانند هر برنامه معاملاتی رمزنگاری یا موارد دیگر، برای جلوگیری از سرقت وجوه شما به دلیل هک شدن، به محافظت نیاز دارد. خوشبختانه بایننس اقداماتی مانند احراز هویت دو مرحله‌ای را برای کمک به ایمن کردن حساب شما در برابر عوامل تهدید در نظر گرفته است.

اگرچه بایننس از سایر برنامه های احراز هویت پشتیبانی نمی کند، اما به راحتی با Google یا برنامه ی بایننس مربوط به احراز هویت همگامسازی می شود. می توانید نرم افزارهای گفته شده را از اپ استور iOS یا Play store اندروید نصب کنید.

علاوه بر فعال کردن ورود به صورت 2FA، از پیوند دادن کیف پول بایننس خود با هر سرویسی که به آن اعتماد ندارید خودداری کنید. سپس، اگر باید از این سرویس استفاده کنید، به صرافی P2P درون برنامه ای بایننس متصل شده و از آن استفاده کنید. معامله کردن با Binance ممکن است باعث کلاهبرداری از شما شود.

در ایجاد حساب بایننس خود گیر نکنید

بسیاری از مردم از رد شدن در Binance KYC شکایت دارند. اما اگر در طول فرآیند به دستورالعمل ها توجه کافی داشته باشید، این مورد قابل اجتناب است. تأیید نشدن در این فرآیند نیز معمولاً به دلیل بی حوصلگی است، به خصوص در هنگام تشخیص چهره یا اسکن اسناد.

با در نظر گرفتن مورد گفته شده در بخش قبل، شما همچنین باید اطلاعاتی را که ارائه می‌دهید تأیید کنید، زیرا بایننس آن‌ها را به‌طور کامل اسکن می‌کند و حتی برای مسائل کوچک آن ها را رد می‌کند!

 

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php:252 Stack trace: #0 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php(2297): Elementor_reading_box_Widget->render() #1 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(614): Elementor\Controls_Stack->render_by_mode() #2 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(755): Elementor\Widget_Base->render_content() #3 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Widget_Base->print_content() #4 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #5 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #6 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #7 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #8 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #9 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #10 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #11 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #12 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1775): Elementor\Element_Base->print_element() #13 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(418): Elementor\Core\Base\Document->print_elements() #14 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/frontend.php(1165): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_elements_with_wrapper() #15 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1219): Elementor\Frontend->get_builder_content() #16 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/library/documents/library-document.php(76): Elementor\Core\Base\Document->get_content() #17 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(158): Elementor\Modules\Library\Documents\Library_Document->get_content() #18 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(173): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->get_content() #19 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/single-base.php(93): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_content() #20 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(364): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Single_Base->print_content() #21 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(240): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->do_location() #22 [internal function]: ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\{closure}() #23 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/module.php(207): call_user_func() #24 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/templates/header-footer.php(19): Elementor\Modules\PageTemplates\Module->print_content() #25 /home/aval/blog/wp-includes/template-loader.php(106): include('...') #26 /home/aval/blog/wp-blog-header.php(19): require_once('...') #27 /home/aval/blog/index.php(17): require('...') #28 {main} thrown in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php on line 252
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.