آموزش ثبت نام در صرافی ebi

آموزش ثبت نام در صرافی ebi + تصویری

زمان مطالعه 2 دقیقه

بر اساس اطلاعاتی که از پلتفرم EBI به دست آمده، این صرافی به شبکه‌های اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس (BSC) و شبکه لایه دوم آربیتروم متصل است. معاملات در این پلتفرم به صورت باندل ذخیره شده و تراکنش‌ها به شکل یک تراکنش تجمیعی به شبکه آربیتروم ارسال می‌شوند. نکته جالب توجه این است که در اسناد و مدارک صرافی EBI هیچ اشاره‌ای به شبکه تون کوین نشده است، که این سوال را به ذهن می‌آورد که روند نقد کردن پاداش‌های همستر در این صرافی چگونه انجام خواهد شد، زیرا هیچ داده‌ای در این خصوص پیدا نشد. احتمالاً باید منتظر اطلاعات و قیمت‌گذاری‌های بیشتر باشیم تا به نتایج دقیق‌تری دست یابیم. در این پست به آموزش ثبت نام در صرافی ebi می پردازیم. همچنین از لینک زیر می توانید نسبت به ورود به صرافی اقدام نمایید:

ورود به صرافی ebi

آموزش ثبت نام در صرافی ebi

برای انجام این فرآیند ابتدا به بخش “Airdrop” در بازی همستر بروید و سپس گزینه “EBI exchange” را انتخاب کنید. بعد از آن روی گزینه “Register” کلیک نمایید. در مرحله بعد، به پلتفرم هدایت خواهید شد و برای ثبت‌نام باید روی “Sign up” کلیک کنید. سپس، کیف پول مدنظر خود را انتخاب و مراحل ثبت‌نام را تکمیل کنید.

آموزش ثبت نام در صرافی ebi

آموزش ثبت نام در صرافی ebi

پس از انتخاب کیف پول، یک درخواست اتصال برای شما ارسال می‌شود که باید آن را تأیید کنید تا کیف پول به پلتفرم متصل شود. پس از اتصال موفق، باید یک کد دعوت وارد کنید؛ در مرحله بعدی، برای فعال‌سازی قابلیت معاملات، از شما خواسته می‌شود که تأییدیه‌ای از طریق کیف پولتان ارسال کنید؛ پس از تأیید این درخواست، فرآیند ثبت‌نام شما به‌طور کامل انجام خواهد شد.

واریز و برداشت در صرافی EBI چگونه انجام می‌شود؟

براساس بررسی‌ها، واریزها تنها از طریق شبکه آربیتروم امکان‌پذیر است، اما برداشت می‌تواند از سه شبکه اتریوم، BSC و آربیتروم صورت گیرد. همچنین، لیست کردن شبکه ترون (TRC20) نیز در برنامه آینده این صرافی قرار دارد. در حال حاضر، تنها ارز تتر (USDT) برای واریز و برداشت استفاده می‌شود. جالب اینجاست که در این بخش نیز هیچ اشاره‌ای به تون کوین نشده است و احتمالاً فرایند ویژه‌ای برای برداشت همستر در این صرافی تنظیم خواهد شد.

در نظر داشته باشید که همه موارد اعلام شده پست ها برای اطلاعات شما عزیزان می باشد و تصمیم برای انجام هر مورد بر عهده شماست.

 

امتیاز 1/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT