ثبت نام در ژورنال

آموزش ثبت نام در ژورنال بین المللی و چاپ مقاله

زمان مطالعه 3 دقیقه

به طور کلی اساتید دانشگاه‌ها نقش اصلی و کلیدی در کیفیت آموزشی و ارتقا سطح دانش دانشجویان در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دارند. بنابراین از ملزومات کار این اساتید این است که مرتبا اطلاعات خود را به روز رسانی کنند و با مطالعه و تحقیق سعی کنند دانش و آگاهی خود را در زمینه‌ی تخصص خود جهت آموزش صحیح و با کیفیت به دانشجویان افزایش دهند. به این منظور اساتید می‌توانند پس از انجام تحقیقات خود آن را در قالب مقاله ثبت نموده و در ژورنال های معتبر ثبت کنند. همچنین دانشجویان داوطلب برای پذیرش در مقطع دکترا باید به مطالعه و تحقیق پرداخته و مقالات ارزشمند و متعددی در رزومه خود داشته باشند. آیا مایلید تا با نحوه‌ی ثبت نام در ژورنال بین المللی و چاپ مقاله اشنا شوید و اطلاعات مفیدی به دست آورید؟ پس تا پایان این مقاله با اول پرداخت همراه شوید.

آشنایی با نحوه ثبت نام در ژورنال بین المللی و چاپ مقاله

اساتید دانشگاه ها و دانشجویان می توانند دو نوع تحقیق انجام دهند و سپس نتایج تحقیقات خود را در قالب مقاله ثبت نمایند و در یک ژورنال خارجی چاپ نمایند. برای این کار لازم است که ابتدا در آم ژورنال ثبت نام نمایند و سپس مقالات خود را برای آن ها ارسال کنند. در ادامه شما را با نحوه ی ثبت نام در ژورنال بین المللی و چاپ مقاله آشنا خواهیم کرد.

مرحله ی اول : ابتدا یک ژورنال را پیدا کنید

در ابتدا برای ثبت نام در ژورنال بین المللی و چاپ مقاله شما باید در میان ژورنال های بین المللی موجود ژورنال یا ژورنال های مود نظر خود را پیدا کنید. برای این منظور می توانید از ابزاری به نام  JournalFinder استفاده کنید و ویژگی ها و شرایط پذیرش مقاله توسط آن ژورنال را با دقت مطالعه کنید تا معیارهایی که برای آن ژورنال حائز اهمیت است آشنا شوید.

مرحله ی دوم : مقاله ی خود را برای ارائه و ارسال به آن ژورنال آماده کنید

در مرحله ی دوم ثبت نام در ژورنال بین المللی و چاپ مقاله شما باید اطلاعات کافی در مورد مراحل اصلی تهیه مقاله داشته باشید. همچنین اطلاعات کافی در مورد نویسندگان ژورنال ها و ناشران آن ها باید داشته باشید.

شما باید اطلاعات لازم را در مورد فرایند انتشار، حقوق نویسندگان، سرقت ادبی و … به دست آورید. و همانطور که گفته شد معیارهای ژورنال برای پذیرش مقاله ی خود را با دقت مطالعه کنید.

ثبت نام در ژورنال
ثبت نام در ژورنال

مرحله سوم : ارسال و تجدید نظر

در این مرحله از مراحل ثبت نام در ژورنال بین المللی و چاپ مقاله شما می توانید از طریق سیستم های مختلف، بسته به نوع ژورنالی که انتخاب کرده اید، مقاله ی خود را ارسال کنید تا توسط ویراستار آن مقاله مورد بررسی و بازبینی قرار گیرد. اگر از نظر ویراستار مقاله ی شما برای چاپ در ژورنال آن ها مناسب نباشد، ادیتور از شما می خواهد تا در خواست خود را برای چاپ در یک ژورنال مناسب تری ارسال کنید. پس از ارسال مقاله یک شماره ی رهگیری برای شما ارسال خواهد شد.

مرحله چهارم : مقاله خود را پیگیری کنید

شما پس ازاینکه مقاله برای ژورنال بین المللی مورد نظرتان ارسال کردید، می توانید به صورت آنلاین وضعیت مقاله خود را پیگیری کنید. شما بایداین کار را توسط سیستمی که با استفاده از آن مقاله ارسال کرده اید، انجام دهید. پیگیری مقاله را می توانید با استفاده از کد رهگیری انجام دهید.

توجه داشته باشید که گر مقاله ی شما مورد پذیرش قرار گرفته باشد که در آن ژورنال منتشر شود، یک شماره ی مرجع و یک لینک مستقیم برای شما ارسال می شود که برای شما این امکان را فراهم میکند تا وضعیت مقاله ی پذیرفته شده ی خد را پیگیری کنید.

ثبت نام در ژورنال
ثبت نام در ژورنال

خدمات اول پرداخت

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

 

امتیاز 5/5 - از 7 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT