آموزش دریافت ایردراپ توکن WAT

آموزش دریافت ایردراپ توکن WAT + تصویری

زمان مطالعه 2 دقیقه

توکن وات کوین (WAT) که وابسته به پلتفرم Gamee تلگرام است، روز ۲۳ سپتامبر لیست خواهد شد و دریافت ایردراپ آن در ربات از امروز آغاز شده است. کاربران تا روز ۲۰ سپتامبر برای دریافت توکن‌های خود فرصت دارند. در ادامه به آموزش دریافت ایردراپ توکن WAT می پردازیم.

آموزش دریافت ایردراپ توکن WAT

طبق معمول وارد ربات گیمی به آدرس t.me/gamee شده و از منوی پایین صفحه گزینه WATDROP را انتخاب کنید. اگر از قبل کیف پول خود را به بازی متصل کرده باشید، نیاز به انجام دوباره این کار نیست، اما اگر این کار را انجام نداده‌اید یا می‌خواهید آدرس قبلی را تغییر دهید و کیف پول جدید را به بازی متصل کنید، از بالای صفحه روی آیکون کیف پول بزنید.

در ادامه روی دکمه CONNECT TON WALLET بزنید و از بین گزینه‌های موجود تون کیپر (یا کیف پول مورد نظر خود) را انتخاب کنید. سپس در محیط تون کیپر روی دکمه Connect wallet بزنید.

آموزش دریافت ایردراپ توکن WAT

آموزش دریافت ایردراپ توکن WAT

در ادامه به صفحه WATDROP بازگشته و روی دکمه UNLOCK YOUR AIRDROP بزنید. در صفحه بعد، به شما گفته می‌شود در مجموع چه مقدار WP ماین کرده‌اید و معادل آن چه مقدار WAT دریافت می‌کنید. برای ادامه روی CNTINUE بزنید. سپس با یکی از بخش‌های مهم ایردراپ WAT مواجه می‌شوید.

ربات گیمی به شما امکان می‌دهد بین این دو گزینه برای شکل دریافت ایردراپ خود انتخاب کنید:

  • دریافت نصف مبلغ فعلی WAT برای اکنون و دریافت مجموعاً ۵.۱ برابر آن تا ۳ ماه دیگر.
  • دریاقت کل مبلغ فعلی WAT برای اکنون و دریافت مجموعاً ۱.۵ برابر آن تا ۳ ماه دیگر.

انتخاب بین این دو گزینه به عهده خودتان است و هر کدام را که بسته به نیاز و شرایط خود مناسب می‌دانید، با یک کلیک انتخاب و سپس روی CNTINUE بزنید. در صفحه بعد مجدداً فرصت دارید تا در صورت نیاز کیف پول خود را با زدن دکمه CONNECT DIFFERENT WALLET تغییر دهید. در غیر این صورت روی دکمه COFIRM بزنید تا دریافت ایردراپ شما نهایی شود.

آموزش دریافت ایردراپ توکن WAT

آموزش دریافت ایردراپ توکن WAT

در پایان با پیامی مشابه تصویر زیر مواجه می‌شوید که نشان می‌دهد مراحل دریافت ایردراپ را با موفقیت پشت سر گذاشته و می‌توانید در پس از عرضه توکن WAT ایردراپ خود را دریافت کنید.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT