مرجوع کردن کالا در eBay

آموزش مرجوع کردن کالا در eBay | کنسل کردن خرید انجام شده در ebay

زمان مطالعه 2 دقیقه

اگر نیاز دارید تا یک محصول را که به تازگی از eBay خریداری کرده‌اید را پس بدهید، این مقاله مناسب شماست. در ادامه تمام مراحل مرجوع کردن کالا در eBay توضیح داده شده است.

مرجوع کردن کالا در eBay

گاهی اوقات هنگام خرید آنلاین اشتباهاتی رخ می رهد. ممکن است کالا طبق توضیحات فروشنده نباشد یا اینکه محصول به شکل معیوب به دست شما برسد. در این صورت، باید درخواست مرجوع شدن کالا را بدهید.

خرید از ebay

 خوشبختانه، با اینکه eBay فروشگاهی است که به صورت مستقل هدایت می شود، روند مرجوع کردن کالاها بسیار قابل قبول است. به شکلی که برای بازپس گرفتن پول خود با مشکل روبرو نخواهید شد.

اگر نیاز به مرجوع کردن یک کالا در eBay دارید، به خواندن این مقاله ادامه دهید. تمام مراحلی که باید طی کنید به طور کامل توضیح داده شده است.

شرایط مرجوع کردن کالای خریداری شده در eBay 

 اگر دلیل شما این باشد که محصولی را که خریداری کرده اید دوست ندارید، به طور خودکار واجد شرایط مرجوع کردن آن کالا نیستید.

اگر نظر شما در مورد محصولی که خریداری کرده اید تغییر کرده است، می توانید با فروشنده تماس بگیرید و این موضوع را با او مطرح کنید. اکثر فروشندگان معتبر و با سابقه به درخواست شما پاسخ می دهند، همچنین ممکن است فروشنده چندان مایل نباشد و فقط به دنبال خلاص شدن از شر آن محصول بوده باشد، پس قطعا درخواست شما را قبول نمی کند.

در هر حال، رویه های بازگشت محصول eBay را بررسی کنید تا ببینید آیا واجد شرایط مرجوع کردن محصول مورد نظر هستید یا خیر.

 چگونه یک کالا را در eBay مرجوع کنیم ؟

 اگر محصولی که خریداری کرده اید، آسیب دیده، معیوب است یا آنطور که انتظار داشتید نیست، شما واجد شرایط مرجوع کردن آن کالا هستید. در واقع شما مشمول رویه های بازگشت محصول eBay هستید، حتی اگر فروشنده عنوان کند که محصول را پس نمیگیرد. زیرا در ضمانت نامه ذکر شده است که فروشنده سه روز فرصت دارد تا مشکل را برطرف کند.

اگر نتوانستید این مشکل را با فروشنده حل کنید، eBay کنترل موضوع را در دست خواهد گرفت. از شما و فروشنده هر دو خواسته می شود تا جزئیات پرونده را ارائه کنید و در عرض 48 ساعت تصمیم گیری می شود.

 برای ارسال این درخواست، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

وارد حساب eBay خود شوید.

 به eBay > Purchase History بروید.

 روی Return this item کلیک کنید.

 دلیل مرجوع کالا را از منوی کشویی انتخاب کنید.

 در صورت لزوم تصاویر را آپلود کنید.

 Send را انتخاب کنید.

هنگامی که فروشنده پاسخ دهد، شما یک اعلان دریافت خواهید کرد. پس از اینکه فروشنده کالای مرجوع شده را دریافت کرد، دو روز فرصت دارد تا پول شما را پس دهد.

 

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT