آموزش واریز و برداشت توکن داگز (DOGS$)

آموزش واریز و برداشت توکن داگز (DOGS$)

زمان مطالعه 2 دقیقه

در ماه آگوست ۲۰۲۴، اخبار هیجان‌انگیزی درباره ایردراپ‌ها منتشر شد که ایردراپ توکن داگز (DOGS$) یکی از مورد انتظارترین آن‌ها است. در این مقاله، جزئیات تاریخ لیست شدن DOGS و آموزش واریز و برداشت توکن داگز (DOGS$) پس از ایردراپ را بررسی می‌کنیم.

تاریخ لیست شدن توکن داگز (DOGS$)

در ۱۱ آگوست ۲۰۲۴، جامعه DOGS اعلام کرد که آن روز آخرین فرصت برای کسب توکن‌های $DOGS از طریق ربات تلگرام DOGS بود. در ۱۴ آگوست، جزئیات دقیق لیست شدن منتشر شد و تیم DOGS از تمامی کاربران برای همراهی در این مسیر قدردانی کرد. حالا، DOGS ($DOGS) قرار است در تاریخ ۲۳ آگوست ۲۰۲۴ در صرافی‌های جهانی Bitget، OKX و ByBit لیست شود.

همه چیز درباره DOGS

DOGS یک میم کوین الهام گرفته از Spotty، ماسکات غیررسمی و محبوب شبکه اجتماعی روسی VK است. Spotty توسط پاول دوروف در یک حراج خیریه طراحی شد و به نمادی از کمک و حمایت از کودکان یتیم تبدیل شد. اکنون، DOGS قصد دارد میراث Spotty را در دنیای ارزهای دیجیتال با تمرکز بر جامعه تلگرام ادامه دهد. توکن داگز در این مدت با بیش از ۵۳ میلیون کاربر، توانسته با هدف ارتقاء فرهنگ میم کوین‌ها و مشارکت اجتماعی، به سرعت شود.

جامعه DOGS: فعالیت در تلگرام و معامله در Bitget

در حال حاضر، قبل از لیست شدن در معاملات Spot، DOGS در Bitget Pre-Market در دسترس است. پیش بازار Bitget یک پلتفرم پیشرفته برای معاملات OTC است که به کاربران اجازه می‌دهد توکن‌ها را قبل از لیست شدن رسمی خرید و فروش کنند.

آموزش واریز و برداشت توکن داگز (DOGS$)

آموزش واریز و برداشت توکن داگز (DOGS$)

چگونه در ایردراپ DOGS شرکت کنیم؟

برای شرکت در ایردراپ $DOGS، می‌توانید ربات رسمی DOGS را در تلگرام شروع کنید. خوب است بدانید که واجد شرایط بودن شما بر اساس سن و سطح فعالیت حساب تلگرام‌تان تعیین می‌شود. همچنین، می‌توانید از طریق ارجاع دوستان خود، پاداش بیشتری کسب کنید.

توجه داشته باشید که برای دریافت ایردراپ داگز، به روز بودن با کانال‌های رسمی DOGS برای دریافت آخرین اطلاعات درباره ایردراپ و عرضه توکن نیز اهمیت دارد.

نحوه برداشت توکن‌های DOGS

برای برداشت توکن داگز ( DOGS$) پس از لیست شدن، از تلگرام، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. اتصال کیف پول: کیف پول سازگار با TON خود را به ربات DOGS متصل کنید. پیشنهاد می‌شود از کیف پول Bitget استفاده کنید.
  2. شروع برداشت: فرآیند برداشت را از طریق ربات با وارد کردن آدرس کیف پول و تعداد توکن‌هایی که می‌خواهید برداشت کنید، آغاز کنید.
  3. تأیید تراکنش: تراکنش را در کیف پول خود تأیید کنید. توجه داشته باشید که توزیع توکن پس از رویداد رسمی تولید توکن (TGE) آغاز می‌شود.
امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT