ورود به ایردراپ کتیزن Catizen

آموزش ورود به ایردراپ کتیزن Catizen

زمان مطالعه 2 دقیقه

بازی تلگرامی کتیزن Catizen اخیراً اعلام کرده است که یک ایردراپ توکن $CATI را در شبکه (TON) راه‌اندازی خواهد کرد. با این حال، تاریخ دقیق و جزییات آن هنوز تایید نشده است. کاربرانی که سکه‌های درون بازی را جمع‌آوری می‌کنند، در زمان ایردراپ، توکن‌های ارز دیجیتال واقعی و قابل مبادله دریافت خواهند کرد. هدف از این ایردراپ، پاداش دادن به بازیکنان فعال و تشویق آنها به مشارکت بیشتر در بازی است. برای آگاهی از ورود به ایردراپ کتیزن Catizen با ما همراه باشید.

ورود به ایردراپ کتیزن Catizen

ایردراپ کتیزن Catizen در واقع یک سیستم پاداش‌دهی است که طی آن، توکن‌های رایگان Catizen بین بازیکنانی که در فعالیت‌های بازی شرکت می‌کنند، توزیع می‌شود. هدف این کار، جذب کاربران بیشتر و پاداش دادن به آنها برای مشارکت و وفاداری‌شان است. این ایردراپ فرصتی برای تبدیل امتیازهای درون بازی به ارزش واقعی فراهم می‌کند.

ورود به ایردراپ کتیزن Catizen

ورود به ایردراپ کتیزن Catizen

در این ایردراپ، بازیکنان Catizen می‌توانند سکه‌های درون بازی را جمع‌آوری کنند و در زمان ایردراپ آنها را به توکن‌های Catizen تبدیل کنند. با شرکت در این ایردراپ، شما می‌توانید:

سکه‌های درون بازی را به ارز دیجیتال واقعی تبدیل کنید: سکه‌ها را در بازی انباشته کرده و در زمان ایردراپ آنها را به توکن‌های واقعی و قابل مبادله تبدیل کنید.
سطح بازی خود را ارتقا دهید: از جوایز برای ارتقاء شهر خود و بهبود جایگاه‌تان در بازی استفاده کنید.
ایردراپ کتیزن Catizen فرصتی عالی برای بازیکنان است تا از فعالیت‌های درون بازی خود کسب درآمد کنند و ارز دیجیتال واقعی به دست آورند.

امتیاز 2/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT